Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #26 Skrevet 4. april 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja gjør Du? Jeg må bare si at jeg virker avskyr slike "kjedebrev"-aktige påfunn. Deltar ALDRI. Ble utfordret nå og kjente at jeg ble forbanna!!! Er ikke slikt en privatsak? Jeg støtter hjelpeorganisasjoner hver eneste mnd med faste beløp, og synes faktisk det er ubehagelig å bli "uthengt" på denne måten uten å ha bli bedt om det. Dette handler ikke om gjerrighet, og gir gladelig til gode saker, jeg kjøper blader fra narkomane, jeg gir småpenger til tiggere og jeg gir bort klær og utstyr til innsamlinger. Men nå er jeg liksom "kjip" fordi jeg ikke godtar en utfordring?? Anonymkode: 80f49...938 Men er det ikke bare de som kommenterer som blir utfordret da? Jeg har ikke sett noe annet på denne i hvert fall Anonymkode: eeb81...3ff
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #27 Skrevet 4. april 2017 Jeg avskyr slike offentlige utfordringer! Jeg deltar aldri og deler aldri. Siden jeg mottok min første lønn som 16-åring har jeg hver måned, uansett hvor stor eller liten lønna var, gitt 10% til veldedighet. Dette vet svært få om, jeg snakker ikke om det med familie og venner. Dette betyr likevel at jeg de senere år har gitt ca 80.000 kr i året til utvalgte organisasjoner. Mannen min støtter sine hjertesaker. Samlet gir vi hvert år over 100.000 kr og jeg vil ikke presses på sosiale medier. Anonymkode: 09277...009
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #28 Skrevet 4. april 2017 Joda gjelder kun de som er med å kommentere. Dette kjedebrevet kunne man fint ungått å måtte ta del i ved å ikke kommenter el like posten. Anonymkode: b7ebd...13d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #29 Skrevet 4. april 2017 Jeg laget en status ganske tidlig der jeg skrev at jeg ikke aksepterte utfordringen med et bilde av min donasjon på 1 000,- Jeg trenger ingen utfordring for å donere. Anonymkode: 10578...28b
Juliea Ruler Skrevet 4. april 2017 #30 Skrevet 4. april 2017 Jeg deltok, men til valgfri organisasjon. Jeg ga til Amadia International det er organisasjonen i mitt hjerte. syntes det er flott når det er valgfri org
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #31 Skrevet 4. april 2017 Jeg har vært med på denne på fb, og synes det er fantastisk! Skjønner at det sikkert aldri blir nokk, men de har fått inn flere millioner, så jeg håper noen legger om å velger å fortsette å donere men til feks kreft organisasjon heller så de også kan få inn noe ekstra til forskning. Finnes utallige gode formål man kan velge, MÅ ikke være kreftorganisasjon for barn, det velger man jo selv. Håper alle gir❤️ Anonymkode: 799d2...060
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #32 Skrevet 4. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig med deg over her..Det pleier å stå at nokon av dei som komentere kan bli videre nominert. .så har enn Ikkje mulighet så vare la Vær å kommenter..eg er mamma til ei jente som er ferdigbehandlet for leukemi. .når eg blir nominert no så bare svarer eg takk men at eg allerede støtter barnekreft foreningen 😊 Anonymkode: bc4b4...44c Du kan vel trykke liker og kommenter om du selv ikke vil ta utfordringen! Er jo dessuten bare å sende en pm eller skrive i kommentarfeltet at du allerede støtter? Du kan til og med skrive at du like men ikke selv ønsker å bli utfordret fordi du allerede støtter på ditt vis! Jeg blir frustrert over at du som er kreftmamma velger å ignorere slik du gjør! Har selv sittet i utallige foreninger og brukt enorme krefter på å samle inn penger for klubber, uten å ha måttet bidra med annet enn livsglede og arbeiddskraft og ved neste utfordring har jeg sagt at jeg allerede bidrar ved feks å jobbe fulltid for den aktuelle saken! Ærlig! SHAME ON YOU som har en FERDIGBEHANDLET DATTER og som ikke engang kan trykke på kommentar uten at det koster DEG SELV en krone. Anonymkode: 486bc...c5e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2017 #33 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du kan vel trykke liker og kommenter om du selv ikke vil ta utfordringen! Er jo dessuten bare å sende en pm eller skrive i kommentarfeltet at du allerede støtter? Du kan til og med skrive at du like men ikke selv ønsker å bli utfordret fordi du allerede støtter på ditt vis! Jeg blir frustrert over at du som er kreftmamma velger å ignorere slik du gjør! Har selv sittet i utallige foreninger og brukt enorme krefter på å samle inn penger for klubber, uten å ha måttet bidra med annet enn livsglede og arbeiddskraft og ved neste utfordring har jeg sagt at jeg allerede bidrar ved feks å jobbe fulltid for den aktuelle saken! Ærlig! SHAME ON YOU som har en FERDIGBEHANDLET DATTER og som ikke engang kan trykke på kommentar uten at det koster DEG SELV en krone. Anonymkode: 486bc...c5e Herregud, nå må du lese det hun faktisk skriver da Anonymkode: eeb81...3ff
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #34 Skrevet 5. april 2017 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Det går ann å støtte fler ting. Jeg som har hatt barn med kreft gir jo likevel penger til leger uten grenser... ene utelater ikke det andre. Og jeg klarer ikke la vær å synes at det mitt barn har vært gjennom er mindre ille enn hva andre opplever. Det er alltid noen som har det verre ol... jeg lurer igrunn også på jeg om de samme som finner det provoserende faktisk gir til andre org eller ikke, hvor dypt prinsippsaken stikker. Igjen folk vet ikke hvilket helvete dette er uten å ha gått gjennom det og det et da selvfølgelig umulig å sette seg inn i. Klem til deg mamman med datter som har gjennomgått leukemibehandling. Anonymkode: b7ebd...13d Problemet er jo at kreftforskning burde være offentlig oppgave. Det er ikke private parter som skal stå for mesteparten av sponsing av forskningen i et i-land, som er blitt kåret til verdens rikeste land flere ganger. Det er bare kutte på byråkrati, råflotte middager til stortingsrepresentanter, kutte ut dekning av utgifter til alkohol på forretningsreiser til dem som jobber i offentlig forvaltning, så har man frigjort masse midler til forskning. Anonymkode: 388b3...89b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. april 2017 #35 Skrevet 5. april 2017 Nei! Jeg driver min egen innsamlingsaksjon nå, hvor jeg samler inn penger og utstyr til helsestasjoner, vannbrønner og skoler i Kambodsja. Og til sommeren drar hele familien ned dit for å drive frivillig arbeid.
Mammatil. Håper på 5 Skrevet 5. april 2017 #36 Skrevet 5. april 2017 (endret) 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, nå må du lese det hun faktisk skriver da Anonymkode: eeb81...3ff Hei. Kreftmamma her som du kaller meg 😊du har misforstått. .eg kommenterer og liker alle innlegg eg ser som går til barnekreft foreningen 😊 eg gjere alt eg kan for at det kommer mest mulig peng inn til dei og for at fleire skal bli friske! Eg støtter og andre saker bare så det er sagt 😊 Men dersom eg blir nominert så har eg ingen problem med å skrive att eg alt støtter og hjelper til med barnekreftforeningen 😊 Eg meinte at dei som rett og slett Ikkje ønsker å bli nominert visere ikkje trenger æ kommentere. .Uansett om det er for dei Ikkje ønsker å bli nominert, ikkje har råd eller andre grunner! Endret 5. april 2017 av Mammatil. Håper på 5
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #37 Skrevet 5. april 2017 Jeg ble utfordret uten å ha likt eller kommentert. Valgte å ikke ta utfordringen. Jeg gir til div organisasjoner hver måned, pluss til enkelte aksjoner som engasjerer meg. Jeg liker enkelt og greit ikke kjedebrev, og liker ikke å føle meg manipulert. Derfor deltok jeg ikke. Sikkert teit, men der har du meg ... Anonymkode: d96e4...cdb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2017 #38 Skrevet 5. april 2017 Jeg tok utfordringen, men skrev at jeg heller ville gi pengene til en annen veldedig organisasjon. Har sett at mange andre gjør det også Anonymkode: d8dcb...18a
februarprins2013 Skrevet 6. april 2017 #39 Skrevet 6. april 2017 kjempe bra tiltak, de har jo fått inn kjempe masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå