Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #26 Skrevet 25. mars 2017 42 minutter siden, fikas skrev: Jeg er 0-, og gir selvfølgelig blod i de periodene i livet jeg kan - det oppfordrer jeg alle dere andre til å gjøre også, også dere som ikke er 0-. Ungene er ette eller annet +. Den siste ungen i magen får vi vite blodtype på i uke 24, siden nye retningslinjer gir antistoffer i slutten av svangerskapet pluss etter fødsel hvis barnet er rhesus positiv. Det skulle jeg gjerne gjort, men de vil ikke ha mitt blod Anonymkode: b85ba...d70
Rubella Skrevet 25. mars 2017 #27 Skrevet 25. mars 2017 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Aner ikke. Har lurt på det, og spurte en gang da eldste var innlagt på sykehus. De hadde ikke sjekket henne, så de visste heller ikke. Jeg har AB og samboer 0. Lurer på hva barna kan ha da? Anonymkode: 4e9e9...454 Barna kan bare ha A eller B (dersom samboer er far).
februarprins2013 Skrevet 25. mars 2017 #28 Skrevet 25. mars 2017 han har A. vet ikke mitt egen engang og i hvertfall ikke de andre
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2017 #29 Skrevet 25. mars 2017 Nei. Jeg er a rhesus positiv. Aner ikke hva ungene eller mannen er. Anonymkode: bd5a5...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå