Gå til innhold

Hjelp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt E-læringen, og gjør det fortsatt innimellom, men så fort jeg begynner med det, så spør kollegaen min meg hva jeg holder på med (vi sitter på skrå mot hverandre, så hun ser ikke min pc) og mener at det er bortkastet tid, og ber meg starte med å noe annet. Jeg kjenner frykten bre seg med en gang, for jeg har jo ikke fått opplæring som er noe å snakke om enda. 

Hun står over meg i 2 minutter, sier at jeg skal gjøre sånn og sånn, og setter seg på plassen sin igjen. Hvis jeg støter på et problem som jeg er usikker på hvordan jeg skal løse, så blir jeg livredd for å spørre. Da sukker hun høyt, rister på hodet og gjør en stor sak ut av det. Det har blitt en vond sirkel, og jeg har vel egentlig fått en sperre som gjør at jeg ikke lærer noe av henne lenger. Hun er rett og slett en dårlig mentor.

Det er ikke rom for å gjøre feil, og da blir det håpløst :( De andre mener jeg skal minne henne på at hun har vært ny og fullstendig uvitende selv. Man lærer ikke DIPS på skolen. Det må man ha opplæring i. Det re likt for alle.

Jeg tror jeg holder meg til den andre jobben min jeg. Kjenner mer og mer på dette etter hvert som jeg skriver :(

Anonymkode: b46ad...d8d

Høres ut som at du og mentor ikke passer sammen, og at hun gjør en dårlig jobb med å tilpasse seg! Jeg har en tendens til å bli passiv-aggressivt sinna, så tror jeg hadde kommentert noe om at siden opplæringen ellers går så fort så måtte jeg passe på at jeg fikk med meg alt. Og hun har jo egentlig ikke noe med hvordan du bruker tiden din, så lenge du får noe gjort?

Når hun står over deg, ta frem penn og papir, og spør spør og spør. Hvis hun klager bare si at du skal gå gjennom E-læringen etterpå, men at det er greit å få det fra to sider. 

Anonymkode: 07512...d13

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...