Gå til innhold

Mannlige barnevernsansatte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

De er så få og det skjer så ekstremt sjelden at det er ikke noe man trenger å bekymre seg for en gang.

 

Anonymous poster hash: 56b6a...e83

 

 

Du vet tydeligvis IKKE hva du snakker om

 

Anonymous poster hash: 48b35...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Du vet tydeligvis IKKE hva du snakker om

 

Anonymous poster hash: 48b35...d16

 

 

Det eneste hun har rett i i denne saken er at det stemmer at menn står for 99% av alle overgrep.

 

Anonymous poster hash: a4452...234

Skrevet

 

Det eneste hun har rett i i denne saken er at det stemmer at menn står for 99% av alle overgrep.

 

Anonymous poster hash: a4452...234

Det du sier er blank løgn.

 

Anonymous poster hash: a410f...19c

Skrevet

 

De er så få og det skjer så ekstremt sjelden at det er ikke noe man trenger å bekymre seg for en gang.

 

Anonymous poster hash: 56b6a...e83

Min mor fikk ikke det memoet, gitt.

 

Anonymous poster hash: f7cdb...50d

Skrevet

 

Enig! Jeg stusser også når menn har tatt seg utdanning for å jobbe med barn. Jeg kunne aldri lot min sønn gå i en barnehage med en mannlig førskolelærer. Jeg ville ikke følt meg trygg i så fall.

 

Anonymous poster hash: 56b6a...e83

Hva om din sønn vil bli barnehagelærer...?

 

Anonymous poster hash: 81887...0d7

Skrevet

Takk til alle menn i omsorgsyrker. Takk til menn som passer på barna våre og er gode, trygge rollemodeller! Jeg ble seksuelt misbrukt av en mannsperson da jeg var liten, men jeg har null betenkeligheter med å sende gutten min inn i armene til den mannlige assistenten i barnehagen. 

 



Anonymous poster hash: 5fe83...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...