Anonym bruker Skrevet 11. mars 2017 #26 Skrevet 11. mars 2017 Har du prøvd trykkutjevnende ørepropper? Ble redningen for meg, kan ikke fly uten Anonymous poster hash: 11ba3...3aa De man får kjøpt på apoteket? De har hjulpet meg mye 😃takk for tips.Så fint at de har hjulpet deg mye 😃jeg pleier faktisk å drømme at jeg skal fly.også har jeg glemt øreproppene! Men så går det bra alikevel hehe. Kanskje et tegn at jeg burde ut å fly igjen 🤔 Men det har blitt værre med årene 😔 sist mistet jeg hørselen i ett døgn.Helsa mi hadde hatt godt av varmen Anonymous poster hash: 91650...2bd
steinbukk30 Skrevet 11. mars 2017 #27 Skrevet 11. mars 2017 Elsker Hellas og har vært der 7-8 ganger, 3 m ungene. Skal dit igjen i sommer. Ellers har jeg reist jorda rundt og vært på ganske.mamge storbyturer. Usa en gang. Nå sparer ungene og jeg til tur til Kina :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #28 Skrevet 12. mars 2017 Var i "syden" en gang pga et bryllup som ble holdt der. Fristet ikke til gjentakelse, for jeg er dessverre ikke såååå glad i varme og strandliv/bassengliv. Foretrekker storbyferier eller egentlig aller helst: hjemmeferie med strålende vær! Anonymous poster hash: 76fc7...e39
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #29 Skrevet 12. mars 2017 Har vært mye i sydenland og er gått lei, så i år blir det Norge 😍 Anonymous poster hash: 4cece...2fc
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #30 Skrevet 12. mars 2017 Alle gjør nok ikke det . Vi gjør det. Elsker sol og varme og kan ikke få nok. Vi har vært i Spania, Tyrkia og Egypt med ungene. Til sommeren skal vi til Rhodos. Uten barn har vi vært i Egypt, Paris, København, Berlin, Amsterdam, London, Kiel (haha) og Stockholm. Vi har og hatt mange ferier på Vestlandet, og i Danmark Anonymous poster hash: bb47a...853
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #31 Skrevet 12. mars 2017 Har aldri hatt interess for "syden", så jeg har aldri vært der. Vært i Sverige og Danmark, men synes ikke det var knall heller. Vært på jentetur i Tallinn, var greit nok. Men ferie i Norge, utforske eget land, reise på kryss og tvers til bortgjemte kroker og sånne ting er tipp topp. Noen er sånn og noen er slik. Anonymous poster hash: b890c...0ea
Chupa chups Skrevet 12. mars 2017 #32 Skrevet 12. mars 2017 De fleste reiser vel en del..? Når det er sagt, så bor jeg i ei bygd der halvparten av innbyggerne ikke har vært utenlands annet enn til Sverige. Vi elsker varmere strøk og reiser sørover minst en gang i året. Men det dreier seg om England eller Frankrike, sommerstid. 'Syden' kan være så mangt. Ofte er hyttetur til Sørlandet en deilig 'sydenferie' om været tillater. Ellers reiser vi jo for å oppleve og utvide horisontene. Barna har veldig godt av det også, merker vi. Et avbrekk fra hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #33 Skrevet 12. mars 2017 nei, her setter jeg ungens behov først, han har det koselig her hjemme, han er bare 4 år,men når han blir eldre kan det ende vi tar en tur Anonymous poster hash: d8920...2de
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #34 Skrevet 12. mars 2017 nei, her setter jeg ungens behov først, han har det koselig her hjemme, han er bare 4 år,men når han blir eldre kan det ende vi tar en tur Anonymous poster hash: d8920...2de Haha, fordi barns behov er å holde seg hjemme!? Håper du kun snakker om din egen, så ikke folk tror det gjelder alle. Barna våre er lykkeligst ut på reise, se nye plasser og folk, helt fra de er små. Anonymous poster hash: cfba0...116
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #35 Skrevet 12. mars 2017 Vi bruker å dra en gang i året. Vi storkoser oss på bade, soling og avslappningsferie til syden! 😀 Anonymous poster hash: ac7da...c80
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2017 #36 Skrevet 12. mars 2017 Jeg elsker sydenferier. Har vært masse i Spania, Tyrkia, Kroatia, og èn gang i Tunisia. Ellers har jeg tenkt til å etterhvert utforske Thailand, Mexico, USA, og sånne litt større destinasjoner. Hatt med barnet mitt mange ganger til Spania, første gang da barnet var 3 mnd. Var ikke noe problem det. Anonymous poster hash: 71404...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå