Gå til innhold

Kvinnedagen da damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja la oss bruke tiden på å tilrettelegge enda mer for arten mann, og for guds skyld vi må også passe på at vi ikke har like rettigheter på noen områder for det er jo menn som har utfordringene her i livet...eller kanskje ikke og du bør revurdere fokuset ditt litt.

 

 

Anonymous poster hash: 21dd7...763

Hva vet du om hvor jeg har fokuset mitt? Det er så slitsomt å skulle "debattere" med folk som kombinerer aggressivitet med ensporethet. Du får finne deg noen andre.

 

 

Anonymous poster hash: ae8bb...e5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vet du om hvor jeg har fokuset mitt? Det er så slitsomt å skulle "debattere" med folk som kombinerer aggressivitet med ensporethet. Du får finne deg noen andre.

 

 

Anonymous poster hash: ae8bb...e5d

Du gav et åpenbart hint om ditt fokus når du kun fokuserer på gutter/menn sine utfordringer i en tråd som omhandler kvinnedagen.

 

 

Anonymous poster hash: 21dd7...763

Skrevet

Til dere begge to her over; det må da gå an å ha to tanker i hodet på en gang? Det ER en gruppe gutter/menn helt på "bunnen" av alle målinger som blir frakjørt om dagen. Disse bør vi hjelpe, men det betyr jo ikke at ALL kvinnesak er ferdig kjempet? Fortsatt er de på den andre siden av skalaen (helt på toppen) også nesten bare menn. Vi bør kjempe for å utjevne forskjeller slik at vi alle har like muligheter. Hva vi senere gjør med disse mulighetene er da opp til oss selv...

 

 

Anonymous poster hash: 76888...38f

Nei, to tanker er litt vrient...

Skal vi virkelig engasjere oss i likestillingsspørsmål her hjemme, når kvinner i andre deler av verden har det mye verre enn oss?

 

Skal vi gidde å bekymre oss for en gruppe marginaliserte gutter/menn når det finnes en gruppe gutter/menn som gjør det bedre enn den gjennomsnittlige kvinnen?

 

Nei dette blir for komplisert altså 😊

 

Anonymous poster hash: ae8bb...e5d

Skrevet

Du gav et åpenbart hint om ditt fokus når du kun fokuserer på gutter/menn sine utfordringer i en tråd som omhandler kvinnedagen.

 

 

Anonymous poster hash: 21dd7...763

Hintet mitt var til ei som skrev noe a la "mange mener vi har et gutteproblem".

 

Og ja, dette er noe som engasjerer meg da jeg i forbindelse med jobb står midt oppi det. Og jeg ser hver eneste dag dette gutteproblemet i praksis.

 

Er det greit for deg at jeg er engasjert i dette, eller er jeg da i dine øyne over på den andre siden, der de som gir glatte f... i jentene og vil bare ha gutta opp og frem befinner seg?

 

Anonymous poster hash: ae8bb...e5d

Skrevet

Hintet mitt var til ei som skrev noe a la "mange mener vi har et gutteproblem".

 

Og ja, dette er noe som engasjerer meg da jeg i forbindelse med jobb står midt oppi det. Og jeg ser hver eneste dag dette gutteproblemet i praksis.

 

Er det greit for deg at jeg er engasjert i dette, eller er jeg da i dine øyne over på den andre siden, der de som gir glatte f... i jentene og vil bare ha gutta opp og frem befinner seg?

 

Anonymous poster hash: ae8bb...e5d

Men kan ikke vi ta diskusjonen om dette 6. Mars? 7. Mars? 9. Mars? 4. April? Hvorfor må det løftes frem 8. Mars?

 

Anonymous poster hash: 026da...b72

Skrevet

Hintet mitt var til ei som skrev noe a la "mange mener vi har et gutteproblem".

 

Og ja, dette er noe som engasjerer meg da jeg i forbindelse med jobb står midt oppi det. Og jeg ser hver eneste dag dette gutteproblemet i praksis.

 

Er det greit for deg at jeg er engasjert i dette, eller er jeg da i dine øyne over på den andre siden, der de som gir glatte f... i jentene og vil bare ha gutta opp og frem befinner seg?

 

Anonymous poster hash: ae8bb...e5d

Du må gjerne fokusere på dette temaet, men da bør du kanskje vurdere å gjøre det i en egen tråd og ikke i en tråd som spesifikt omhandler kvinner og kvinners rettigheter.

 

 

Anonymous poster hash: 21dd7...763

Skrevet

Du må gjerne fokusere på dette temaet, men da bør du kanskje vurdere å gjøre det i en egen tråd og ikke i en tråd som spesifikt omhandler kvinner og kvinners rettigheter.

 

 

Anonymous poster hash: 21dd7...763

Beklager, trodde denne tråden handla om hvor ræva damer er som ikke engasjerer seg i kvinnedagen.

 

 

Anonymous poster hash: ae8bb...e5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...