Anonym bruker... Skrevet 5. mars 2017 #26 Skrevet 5. mars 2017 Vært på aktivitetsdag med yngste sønnen som FAU i barnehagen arrangerte:) kjempe koselig tiltak
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #27 Skrevet 5. mars 2017 Rusler rundt i sola i Miami. Drukket kaffe på starbucks og spist donut på Dunkin donut Anonymous poster hash: 5df9c...68b
februarprins2013 Skrevet 5. mars 2017 #28 Skrevet 5. mars 2017 vert en tur på kino idag, er ganske kaldt med vind her i dag
Elisun Skrevet 5. mars 2017 #29 Skrevet 5. mars 2017 Her har jeg hatt ungene alene i dag da mannen har eksamen i morgen. Først var vi i aktivitetshall. Der var det veldig mange store unger som var veldig voldsom og det var tjukt i folk, rett og slett ikke trygt for min lille vimsete 3åring. Så vi var der maks en time før vi tok banen til minste sin bhg og lekte litt der. Etter det gikk vi derfra og opp til en stavkire inne i skogen som ligger et stykke unna. Så kom mannen å hentet oss på andre siden av skogen 😊 Deretter kjørte vi og kjøpte boller. Sånvsr det hjem. Slappe litt av, før vi var lenge ute i hagen og ungene (3 og 7) syklet på tunet, hoppa på trampolinen osv. Så var det middag, bading,barnetv og kvelds og no sover de 👍🏻😊
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #30 Skrevet 5. mars 2017 Sløve fra morgenen alle mann,dro bort en tur i halv to tida,så videre til bursdag og er nettopp hjemme igjen 😉 Anonymous poster hash: 5150e...693
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #31 Skrevet 5. mars 2017 Det eneste jeg har gjort med barna i dag var å vekke 16 åringen for 1 time siden og spørre om han skulle ha middag. Har vært på jobb fra 7 i morrest. Når jeg kom hjem var 11 åringen på besøk, og er det enda. 16 åringen sover for øvrig enda. Anonymous poster hash: 171a9...38a Så lenge kan snart 16 åringen her sove og 😄 Anonymous poster hash: 5652e...79b
Mumua Skrevet 5. mars 2017 #32 Skrevet 5. mars 2017 Skikkelig skitvær her så vi har lekt masse inne. Lego, bygd hytte under stuebordet, lest bøker og lekt i kjøkkenskapene (hun er 16 mnd). Hun fikk hjelpe meg å lage sveler som vi koste oss med etter lunsj og hun sto å spiste på alle grønnsakene når jeg forberedte middagen. En kjempefin innedag
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #33 Skrevet 5. mars 2017 Var på skirenn med minste, kjørte eldste på trening, gikk på skitur med mellomste. Da jeg kom hjem med alt og alle hadde fire vennefamilier kommet med barn, pølser, kaker og kakao så da ble det bare kos. Nå har jeg hjulpet eldste med lekser en times tid. Anonymous poster hash: f2707...5ee
sug lut Skrevet 5. mars 2017 #34 Skrevet 5. mars 2017 Sagt hei, hadet og hei igjen sju timer etter. Alle fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #35 Skrevet 5. mars 2017 Jeg er ikke helt i form i dag, så har lagt mye på sofaen. Gjort litt husarbeid innimellom. Ungene har spilt, gått på pokemonjakt og ryddet rommene sine. Rolig søndag mao. Anonymous poster hash: 916c6...e0d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #36 Skrevet 5. mars 2017 Jeg har vært lagleder for den ene og mannen for den andre av barna. To ulike idretter. Ellers har vi laget og spist mat sammen og hjulpet dem med spilleleksene. Anonymous poster hash: 72a87...b1b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #37 Skrevet 5. mars 2017 Først dro jeg og mini sammen med tante til vår bestemor, hans oldemor. Senere dro vi til hans bestemor og feiret bursdag for hans onkel. Skikkelig familiedag Anonymous poster hash: 2ba11...3d4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #38 Skrevet 5. mars 2017 Feire bursdagen til gutten. Først selskap med klassen, så selskap med familien. Anonymous poster hash: 73607...f1b
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2017 #39 Skrevet 5. mars 2017 Vi har vært i et kjedelig selskap på mannens side 🤐
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #40 Skrevet 5. mars 2017 Vært inne med TV (5 mila) og iPad, sløving i pysj og litt søskenkrangling på formiddagen, siden Barnas Holmennkolldag ble nedstemt så det sang. Gikk en tur ut på lekeplassen med hele hurven, men det var surt og kaldt og dårlig stemning, så det ble en heller kort tur, før de to største gikk til en venninne. Koselig middag med venninnen på besøk her, så Mesternes Mester i opptak og litt søndagskos i form av kakao og boller. En sløv men fin søndag alt i alt Anonymous poster hash: ec627...76a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #41 Skrevet 5. mars 2017 Søndagsskolen, teater, restaurant, film hjemme i stua. En fin dag Anonymous poster hash: 39324...679
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #42 Skrevet 5. mars 2017 Rolig og lat morgen. Barna så på TV, frokost, eldste var ute og jobbet med et prosjekt, yngste var en tur på lekeplassen, litt nettbrett og TV, middag. Etter middag gikk alle en tur til lekeplassen og fotballbanen. Anonymous poster hash: 8c889...e71
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2017 #43 Skrevet 5. mars 2017 I natt hadde vi tre barn på overnatting, og vi bakte kake med full guffe på høyttaleranlegget med de, og dekket på langbordet i stua og spilte spill helt til midnatt med høyt inntak av brus og godis. På morgen i dag stod jeg opp tidlig, stekte rundstykker, lagde egg og bacon før vi dro for å arrangere bursdag for arvingen. Han hadde idrettsbursdag og vi foreldrene var med på kamper, serverte pizza og kaker og delte ut premier. Og i kveld har vi sett på favorittprogrammene i huset: Mesterens mester (opptak) og 71 grader Nord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå