Gå til innhold

Hva har dere gjort med barna i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det snøføyke og surt uten like ute, men vi tok med 6 og 9 åringen i akebakken sammen med en annen familie et par timer før lunch.

Nå koser vi oss inne, 6 åringen tegner, 9 åringen er hos en venn og vi foreldre ser på 5-mila...

Anonymous poster hash: 017c4...bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på tur i skogen med kakao på termos.

Anonymous poster hash: 1e5e0...528

Skrevet

Vært på barnas skidag med eldste mann.

Anonymous poster hash: e83a8...718

Skrevet

Greit vær, men kaos her! En er med kompis på ski, en er på overnatting og kommer vel snart hjem, siste er hjemme med overnattingskompis og de er veldig lei vinter. Sitter inne og pusler med ting, bare vært en liten tur ute. Etterpå drar de fleste å trener 👍

Anonymous poster hash: d76f9...426

Skrevet

Er alene hjemme med en småsyk 2 åring, så har vært inne og gjort minimalt frem til dupptid, trillet da en tur.

14 åringen er på håndball kamp.

4 åringen og 10 åringen er på tur sammen med faren og tante/onkel og bestefaren.

Anonymous poster hash: 26481...e38

Skrevet

Fint lite! Har sovet lenge i dag mens far i huset har tatt ungene. En leker med en kompis på rommet, en sitter på ipaden og en er ute. Ikke så dårlig samvittighet da. I går gikk hele dagen på badeland, og fredag var vi på bowling. Godt med en avslappende dag også!

Anonymous poster hash: 1bc4b...7de
Skrevet

Absolutt ikke noe. Kl 9.30 satte barna/ ungdommene seg med et egenlaget brettspill/rollespill, og der sitter de enda. Tre av dem fortsatt i pysj. En av dem skal snart spille korpskonsert, så hun drar jeg avgårde med da.

Anonymous poster hash: 0bd15...b92

Skrevet

Far har vært ute og lekt med barna,bygget hytte inne osv. Jeg har vært til botox/juvaderm behandling av ansiktet 😊

Anonymous poster hash: b8402...795

Skrevet

Her er det strålende sol. Vi har vært inne hele dagen. Jeg jobber hjemmefra i dag, og poden får styre seg selv på stua. Kjipt, men sånn er det innimellom.

Anonymous poster hash: 56b9f...78b
Skrevet

Fint lite! Ei var med farfar på søndagsskole og reiste videre på besøk til fetter.

Ei sitter å ser " jenter"

Ei sover og jeg har laget vaffelrøre og skal snart begynne på middag.

Det er et snøinferno her i dag, kuling og snøen dasser ned.

Vi skal på tur med hundedyret etterpå , skal prøve å få med meg en unge eller to😉

Skrevet

Kom akkurat hjem fra barnas skidag. Fornøyde unger og kalde foreldre :)

Anonymous poster hash: c72aa...67b
Skrevet

Lært henne åssen hun setter på vaskemarskina. Også har vi bretta tøy sammen. nå har hun besøk av en vennine nede i kjelleren.

Skrevet

Sett tegnefilm, laget iskrem, spilt spill og snart drar vi ut og spiser.

Anonymous poster hash: 0fca9...732

Skrevet

Lært henne åssen hun setter på vaskemarskina. Også har vi bretta tøy sammen. nå har hun besøk av en vennine nede i kjelleren.

Kanskje hun burde lære deg å STAVE vaskemaskin 😏

Anonymous poster hash: 017c4...bec

Skrevet

Ingenting, its all abut me denne dagen 😁 Ungene er på tur hjem fra hytta og er hjemme seint i kveld. Er vel den ene helga i året som er slik. Har bare koset meg.

Anonymous poster hash: b04b0...ec4

Skrevet

Har i skrivende stund besøk av to av Herr Sønns venner.

Har stuen full av småbiler og tre superfornøyde gutter 😊😊

Skrevet

Her er mamma og minstejenta ikke helt i form, så her tar vi det veldig rolig i helgen. I dag har vi lekt inne og lest bøker, sett Nemo og jeg og minsta gikk en tur og lekte i barnehagen mens eldste lekte med nabobarna.

Skrevet

Knallvær her men er iskaldt! Blåser skikkelig og var -3 da vi var ute med ungene. Ut må man 😀 Nå er største til ei venninne og jeg er hjemme med 2-åringen. Hun underholder heldigvis seg selv innimellom 😉

Anonymous poster hash: fd647...07d

Skrevet

Ene er hos en kamerat og den andre har nettopp hatt en kamerat på besøk.

Så ingenting blir svaret.

Skrevet

Skitur. Vi måtte snu tidelig, fordi jeg falt som pokker. Nå har jeg vondt, og kan ikke løfte venstre armen....

Barna baker sjokoladekake, imens jeg ligger på sofaen, og synes synd på meg selv. Og ser på 4 stjerners middag.

Skrevet

Kjørt 3 timer bil (hjem fra svigers), pakket ut,ryddet og vasket. Nå er det straks middag.

Anonymous poster hash: e01f3...620

Skrevet

Skitur, fotballcup, femmil, skoleprosjekt, hentet eldste på treningsleir og puslet lego med de andre.

Anonymous poster hash: d32f3...874

Skrevet

Det eneste jeg har gjort med barna i dag var å vekke 16 åringen for 1 time siden og spørre om han skulle ha middag.

Har vært på jobb fra 7 i morrest. Når jeg kom hjem var 11 åringen på besøk, og er det enda. 16 åringen sover for øvrig enda.

Anonymous poster hash: 171a9...38a
Skrevet

Har vært på tur med vennepar med grill, kakao og boller. De eldste på 7 og 9 stakk ut til kamerater rett etter vi kom hjem, mens minstemann leker hjemme mens vi foreldre sitter i sofaen;-)

Anonymous poster hash: 841f2...60a

Skrevet

Vært ute, lekt og sett film.

Anonymous poster hash: 6bdab...1df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...