Gå til innhold

Er dette snylting?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke dette er noe du skal melde fra om.

 

Hun er fortsatt enslig mor, da hun bor selv. At han overnatter en gang i mellom, er jo ikke ensbetydende med at de deler utgifter?

Og dette er jo faktisk et økonomisk spørsmål.

Hun skal selv betale vann,strøm,husleie,Internett,telefon og alt annet, mat til huset og seg selv.

Hun er jo enslig.

 

Ikke meld fra. Legg vekk bitterheten. For når alt kommer til alt, den eneste du straffer er det uskyldige barnet.

 

Anonymous poster hash: 85934...03d

 

 

Så hvis jeg vet at noen stjeler, så skal jeg ikke anmelde fordi det går ut over barnet? Gjelder det annen type kriminalitet også?

 

Anonymous poster hash: 3d6f1...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...