Gjest Antarctica Skrevet 30. juli 2017 #26 Skrevet 30. juli 2017 På 5. mars 2017 den 12.58, Anonym bruker skrev: Vi har fast annenhver helg, men så fort helgen nærme seg kan han plutselig ikke være med barnet. De to siste gangene når barnet har vært der på overnatting har barnet fortalt meg at det må være hjemme alene når far må på butikken. Barnet er 5 år gammelt. Fyller snart 6 år. Barnet har også sluttet å ville dra til sin far. Far har også kommet med unnskyldninger om at barnet er syk så fort det er lørdag ettermiddag eller søndag formiddag, slik at jeg må hente barnet igjen... Anonymous poster hash: d0ff6...d7b Kall ham inn på teppet til mekling. Hvis de "uløste problemene" hans er f eks at han nå skal avruses, så er det jo flott. Men samvær og stabilitet innebærer jo at man holder avtaler.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2017 #27 Skrevet 30. juli 2017 Helt ærlig, så gir jeg f... i han. Han har holdt på slik siden jeg gikk gravid. Han er ikke et tema i hverdagen vår lenger. Kunne ikke hatt det bedre. Hi Anonymkode: c7c38...a39
Gjest Antarctica Skrevet 30. juli 2017 #28 Skrevet 30. juli 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt ærlig, så gir jeg f... i han. Han har holdt på slik siden jeg gikk gravid. Han er ikke et tema i hverdagen vår lenger. Kunne ikke hatt det bedre. Hi Anonymkode: c7c38...a39 Da bør han ikke ha noen fast samværsavtale. Det er jo bare å skape forventninger og deretter skuffelser.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #29 Skrevet 31. juli 2017 På 3/5/2017 den 12.42, Anonym bruker skrev: Få ham ut av barnets liv én gang for alle. Anonymous poster hash: 14fdd...ad0 Tull. Barnet trenger kontakt med sin biologiske far uansett. Han tar jo tak i livet sitt! Skal ikke bli straffet for det! Så får tiden vise Anonymkode: fe1c3...be5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #30 Skrevet 31. juli 2017 Kjenner ikke hele historien, men etter det du har lagt ut her synes jeg din konklusjon er feig. Og urettferdig for ungen din. Det jeg ser er at far prøver å få orden. Det JEG hadde gjort var å snakke med far og fvk. Hvis jeg fortsatt var usikker i fht rus etter fars behandlingsopplegg var over hadde jeg kontakten barnevernet slik at de lager vedtak på at han skal levere urinprøver jevnlig. Det betyr ikke at han mister omsorgsrett eller er uegnet, det er kun som ekstra sikkerhet for barnet, så fremt prøvene er negative. Anonymkode: 3a338...c32
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2017 #31 Skrevet 31. juli 2017 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tull. Barnet trenger kontakt med sin biologiske far uansett. Han tar jo tak i livet sitt! Skal ikke bli straffet for det! Så får tiden vise Anonymkode: fe1c3...be5 Nei, barn trenger ikke alltid det. Samvær er en tett som barnet har, ikke mor eller far. Hvis far hele tiden bryter avtaler og skuffer barnet, bør barnet få slippe slik samvær. Barn trenger stabilitet og mulighet til å stole på sine nærmeste. Barnet vil ikke til far her, og er barnet over en viss alder så skal barnet høres. Når barnet er over 12 år, kan man ikke lenger tvinge barnet til samvær. Anonymkode: ae6fa...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå