Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #26 Skrevet 5. mars 2017 Men det er ikke opp til deg å passe på. Hva vet du om hvorfor han var borte? Han kan ha blitt dårlig og trengt en tid på toalettet. Poenget mitt er at du ikke bør bry deg. Irriterende med lang kø, men det var jo ikke verre enn at du gikk et annet sted. Passe på. Hun er en kunde som ikke fikk servering. Klart hun kan si fra til eieren. Anonymous poster hash: 7ac4a...469
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #27 Skrevet 5. mars 2017 For ei snerpe du er. Tipper du er sjalu. De kommer til å le seg skakke av det om du driter deg sånn ut og sender en klage. Har du aldri vært ung og kåt? Anonymous poster hash: 8fd53...16f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #28 Skrevet 5. mars 2017 Kanskje han hadde pause Anonymous poster hash: 30252...07e
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #29 Skrevet 5. mars 2017 Kanskje han hadde pause Anonymous poster hash: 30252...07e Så sent som ett om natten får de ikke pauser ettersom det fullt av gjester som vil bestille drikke da. Det hadde ikke fungert å bare ha en i baren når stedet er stappfullt. Anonymous poster hash: 551ea...ff4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #30 Skrevet 5. mars 2017 Ærlig takt, han er _bartender_ ... Dårlig betalt, null frynsegoder og jobben hans er servere drinker til fulle idioter. Hadde ikke brydd meg. Fint fint for ham med litt klining på lørdagskvelden. Dessuten er det du som har kokt i hop en historie her ... Du har ikke noe bevis for at de hadde sex på toalettet. Du vet ikke om damen han kysset faktisk var kjæresten hans og du _så_ vel ikke at de gikk inn på toalettet? Har du litt lite å gjøre? Enig. Jobben hans er å helle alkohol i snerpete eller fulle damer og menn. Unn nå fyren et knull på do. Anonymous poster hash: 5eb0d...517
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #31 Skrevet 5. mars 2017 Enig. Jobben hans er å helle alkohol i snerpete eller fulle damer og menn. Unn nå fyren et knull på do. Anonymous poster hash: 5eb0d...517 Nå har jeg hvertfall kontaktet daglig leder så får vi høre om han også syns det er greit å knulle gjester i arbeidstiden,mens kundene går til andre utesteder fordi køene er uendelig lange siden det bare er en baren. Anonymous poster hash: 551ea...ff4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #32 Skrevet 5. mars 2017 Han jobba sikkert dobbelt så effektivt etter at de hadde vært på do og tatt noen striper amfetamin. Anonymous poster hash: 248bb...e62
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #33 Skrevet 5. mars 2017 Nå har jeg hvertfall kontaktet daglig leder så får vi høre om han også syns det er greit å knulle gjester i arbeidstiden,mens kundene går til andre utesteder fordi køene er uendelig lange siden det bare er en baren. Anonymous poster hash: 551ea...ff4 Hehe...du gir nok han en god latter. Det har du gitt meg også, så takk. Anonymous poster hash: dc45c...58a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #34 Skrevet 5. mars 2017 Hehe...du gir nok han en god latter. Det har du gitt meg også, så takk. Anonymous poster hash: dc45c...58a Ja daglig leder syns sikkert det er kjeeempe morsomt at folk snakker om at de ansatte har sex i arbeidstiden,kjempe godt rykte på ett lite sted.. Anonymous poster hash: 551ea...ff4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #35 Skrevet 5. mars 2017 Ja daglig leder syns sikkert det er kjeeempe morsomt at folk snakker om at de ansatte har sex i arbeidstiden,kjempe godt rykte på ett lite sted.. Anonymous poster hash: 551ea...ff4 Tja..synes stedet hørtes morsomt ut jeg Men nå provoseres ikke jeg over at andre har det gøy. Eller har mer sex enn meg. Anonymous poster hash: dc45c...58a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #36 Skrevet 5. mars 2017 Tja..synes stedet hørtes morsomt ut jeg Men nå provoseres ikke jeg over at andre har det gøy. Eller har mer sex enn meg. Anonymous poster hash: dc45c...58a Jeg provoseres heller ikke over at folk har det gøy men sånne ting bør han ta etter stengetid. Når det itellegg går ut over kundene så synes jeg det er noe daglig leder bør infomeres om,så står han fritt til velge å ikke gjøre noe som helst eller eventuelt snakke med bartenderen å høre hans versjon av hva som skjedde den kvelden. Anonymous poster hash: 551ea...ff4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #37 Skrevet 5. mars 2017 Jeg provoseres heller ikke over at folk har det gøy men sånne ting bør han ta etter stengetid. Når det itellegg går ut over kundene så synes jeg det er noe daglig leder bør infomeres om,så står han fritt til velge å ikke gjøre noe som helst eller eventuelt snakke med bartenderen å høre hans versjon av hva som skjedde den kvelden. Anonymous poster hash: 551ea...ff4 Så pinlig! Tipper mailen din blir høytlesning på neste personalmøte. Men du har gjort det du kan og har sikkert god samvittighet. Lykke til med ditt neste besøk på puben 😂 Anonymous poster hash: d9e4a...46c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #38 Skrevet 5. mars 2017 Så pinlig! Tipper mailen din blir høytlesning på neste personalmøte. Men du har gjort det du kan og har sikkert god samvittighet. Lykke til med ditt neste besøk på puben Anonymous poster hash: d9e4a...46c Jeg velger å heller gå på en pub der de kundene får drikke innen rimlig tid. Anonymous poster hash: 551ea...ff4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #39 Skrevet 5. mars 2017 Bruk heller tiden på rettskriving! Anonymous poster hash: 27d73...1b2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #40 Skrevet 5. mars 2017 Han blir verna av sine egne og du blir til latter. Anonymous poster hash: 060ec...d43
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #41 Skrevet 5. mars 2017 Han blir verna av sine egne og du blir til latter. Anonymous poster hash: 060ec...d43 Da forteller det mer om hvor useriøs de som eier utestedet er. Fikk beklagelse fra daglig leder å han skulle undersøke saken nærmere. Ifølge en venn av meg som jobber der så er begge bartenderene som var på jobb den dagen innkallt til møte med daglig leder. Anonymous poster hash: 551ea...ff4
Gjest Skrevet 5. mars 2017 #42 Skrevet 5. mars 2017 Da forteller det mer om hvor useriøs de som eier utestedet er. Fikk beklagelse fra daglig leder å han skulle undersøke saken nærmere. Ifølge en venn av meg som jobber der så er begge bartenderene som var på jobb den dagen innkallt til møte med daglig leder.Anonymous poster hash: 551ea...ff4 Bra. For samme her or kjip mange her inne mener jobben som bartender er, er det tross alt det å betjene baren de blir betalt for å gjøre. Liker de det ikke har de sin fulle rett til å si opp. Det finne mange andre kjipe jobber også, skulle likt å se at de som forsvarer han her inne er like fornøyde når den i kasse på matbutikken plutselig tar seg en lur eller vaskepersonalet avbryter alt og lar møkken ligge for å se litt tv. Jobbene er jo kjipe, så må for all del unne dem det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #43 Skrevet 5. mars 2017 Enig med HI. Sånt gjør man ikke på jobb. Hvorfor skulle det være mer ok at en bartender gjør sånt, enn andre yrkesgrupper. Da er det vel fritt fram for kassabetjeningen på Rema å forsvinne med en av kundene mens køen vokser, pasientene hos legen må vente enda lengre fordi legen har seg en kosestund med en annen pasient osv. Anonymous poster hash: 94286...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå