Gå til innhold

Uproft bartender-sende klage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på byn å gikk på en lokal bar som er stamsstedet mitt,.

Baren var ganske fullt og det var mange betalende gjester som venter på drikke.

Når jeg kommer ut fra toalettet ser jeg han ene bartenderen stå å råkline med en av gjestene mens de går går sammen mot toalettet.

Jeg synes det er utrolig uproffesjonelt og veldig upassende at en bartender oppfører seg sånn.

Det ble også unødvendig lang tid å vente på drikke ettersom det faktisk bare var en bartender i baren som gjorde jobben sin!

Det endte med at jeg ikke giddet å vente på drikke ettersom det tok så lang tid, så jeg gikk til en annen bar.

Kan jeg sende klage på denne bartenderen til daglig leder?

Han er sikkert intressert i høre hvordan de ansatte oppfører seg på jobb.Det går jo også ut over ryktet til baren hans.

Itellegg til at han gjerne taper penger når flere faste gjester forlater stedet pga det er så lange køer i baren når det er kun en som gjør jobben sin.

Anonymous poster hash: 551ea...ff4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå uproff bartender

Skrevet

Fæle greier. Foreslår du forlanger at Kongen i statsråd tar affære.

Anonymous poster hash: 7c4a6...23b

Skrevet

For all del.

Anonymous poster hash: 1043e...663

Skrevet

Om dette ikke bare er dårlig trolling så tar du selvfølgelig kontakt med eieren av stedet og sier fra.

Eier taper mye penger på dette, og den ansatte blir ikke betalt lønn for å ha sex med gjester.

Anonymous poster hash: 82ea0...53e
Skrevet

Om dette ikke bare er dårlig trolling så tar du selvfølgelig kontakt med eieren av stedet og sier fra.Eier taper mye penger på dette, og den ansatte blir ikke betalt lønn for å ha sex med gjester. Anonymous poster hash: 82ea0...53e

Nei det er ikke trolling.

Tenkte å sende en mail med klage på bartenderen men er redd den mailadressen som er oppgitt på nettsiden,at det er bartendere eller barsjefen som leser den.De to er bestekamerater så nytter ikke å klage til han.

Ser daglig leder er på facebook,er det veldig frekt å kontakte han der å spørre om han har en mailadresse jeg kan sende en klage på en ansatt til?

Skrevet

Nei det er ikke trolling.

Tenkte å sende en mail med klage på bartenderen men er redd den mailadressen som er oppgitt på nettsiden,at det er bartendere eller barsjefen som leser den.De to er bestekamerater så nytter ikke å klage til han.

Ser daglig leder er på facebook,er det veldig frekt å kontakte han der å spørre om han har en mailadresse jeg kan sende en klage på en ansatt til?

Det er faktisk ikke din oppgave å bestemme hva de ansatte har "lov" til. Det er sjefens egen jobb å holde øye med at de ansatte gjør jobben sin. Du høres ut som om du er sjalu, er bartenderen eksen din?!?

Anonymous poster hash: 7c4a6...23b

Skrevet

Hehe nei jeg kjenner ikke bartenderen engang.

Når ikke daglig leder er på jobb så er det jo gjestene som må si ifra hvis vi opplever noe vi synes er galt.

Skrevet

Utelivsbransjen. Skjedd verre ting enn litt knulling på do. Pust, nyt pulsen mens du venter.

Anonymous poster hash: eb45a...eac

Skrevet

Utelivsbransjen. Skjedd verre ting enn litt knulling på do. Pust, nyt pulsen mens du venter. Anonymous poster hash: eb45a...eac

At det har skjedd verre ting før i utelivsbransjen gjør det ikke likevel rett å drite i kundene og jobben sin.

Jeg kommer nok til å sende en klage imorgen om jeg får taki mailadressen til daglig leder.

Da får det være opp til han om han vil ta denne saken opp med bartenderen eller ikke.

Skrevet

Er enig med hi, hadde dere synes det var ok om tannlegen plutselig gikk for å bænge forrige pasient, eller er det ok for bartender liksom ikke er en "ekte" jobb?

Anonymous poster hash: 83587...64f

Skrevet

Var denne bartenderen veldig kjekke eller din x kanskje?

Anonymous poster hash: 93cc4...6a4

Skrevet

Er enig med hi, hadde dere synes det var ok om tannlegen plutselig gikk for å bænge forrige pasient, eller er det ok for bartender liksom ikke er en "ekte" jobb?

Anonymous poster hash: 83587...64f

Typisk dib å sette to helt umulige ting opp mot hverandre. Du forstår vel at det er forskjell på profesjonen og kundegruppen her?

Anonymous poster hash: 90122...48c

Skrevet

Tro det eller ei, men et sted hvor bartenderen kliner med kunder kan høres gøy ut...så ikke sikkert klagen faller i riktig jord.

Anonymous poster hash: dc45c...58a

Skrevet

Kanskje uprofft uansett, men hvordan vet du at han ikke hadde pause?

Anonymous poster hash: c3742...4be

Skrevet

Hva de ansatte gjør når de har pause er vel ikke gjestenes sak?

Skrevet

Dette hadde jeg virkelig ikke giddet å bruke energi på. Og jeg hadde i alle fall ikke vært interessert i å knytte navnet mitt til en slik klage og mulig personalsak. Du aner ikke hva konsekvensene kan bli.

Anonymous poster hash: 17b2e...229

Skrevet (endret)

Ærlig takt, han er _bartender_ ...

Dårlig betalt, null frynsegoder og jobben hans er servere drinker til fulle idioter.

Hadde ikke brydd meg. Fint fint for ham med litt klining på lørdagskvelden.

Dessuten er det du som har kokt i hop en historie her ...

Du har ikke noe bevis for at de hadde sex på toalettet. Du vet ikke om damen han kysset faktisk var kjæresten hans og du _så_ vel ikke at de gikk inn på toalettet?

Har du litt lite å gjøre?

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hva de ansatte gjør når de har pause er vel ikke gjestenes sak?

Så sent som klokken ett får de ikke lov å ta pauser ettersom det er da det er mest hektisk.

Skrevet

Han har helt klart brutt bartenderetiske retningslinjer. Send klage til fylkesmannen.

Skrevet

Tro det eller ei, men et sted hvor bartenderen kliner med kunder kan høres gøy ut...så ikke sikkert klagen faller i riktig jord.Anonymous poster hash: dc45c...58a

Så jeg skal la vær å sende klage pga at noen bartendere kanskje blir sur på meg?

Det var dagens mest latterlige kommentar!

Skrevet

Jeg hadde sendt klage, har verken med at han har en ræva jobb eller at TS er misunnelig, men når fok velger å forlate baren fordi det er lang ventetid er det uansett grunn til å klage, samme hva den andre bartenderen gjorde. Jeg kjenner folk i bartender bransjen som tjener mer enn meg i kassa på Kiwi, betyr det at jeg da bare kan gå og gjøre noe annet innimellom fordi jeg syntes kundene mine er idioter at jeg kjeder meg så mye?

Anonymous poster hash: 421e1...4d6
Skrevet

Så sent som klokken ett får de ikke lov å ta pauser ettersom det er da det er mest hektisk.

Men det er ikke opp til deg å passe på. Hva vet du om hvorfor han var borte? Han kan ha blitt dårlig og trengt en tid på toalettet.

Poenget mitt er at du ikke bør bry deg. Irriterende med lang kø, men det var jo ikke verre enn at du gikk et annet sted.

Skrevet

Men det er ikke opp til deg å passe på. Hva vet du om hvorfor han var borte? Han kan ha blitt dårlig og trengt en tid på toalettet.

Poenget mitt er at du ikke bør bry deg. Irriterende med lang kø, men det var jo ikke verre enn at du gikk et annet sted.

Hvls han er dårlig så hjelper det nok ikke å råkline med en av gjestene å gå inn på toalettet med henne :P

Han så overhodet ikke dårlig ut,han så veldig fornøyd ut mens de gikk sammen mot toalettet.

Skrevet

Var denne bartenderen veldig kjekke eller din x kanskje?Anonymous poster hash: 93cc4...6a4

Nei jeg kjenner han ikke å nei han er ikke akkurat kjekk hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...