Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #26 Skrevet 1. mars 2017 Støpenegler er grusomt stygt. Absolutt alle(!) støpenegler! Anonymous poster hash: 61b56...98f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #27 Skrevet 1. mars 2017 Blogger som viser frem sine nye fine negler, jeg syner rett og slett det er grusomt. Skjønner virkelig ikke at noen synes dette er fint... http://villapaprika.blogg.no/1488230081_husmor_babe_thats_me.html Anonymous poster hash: d2d4f...60c Grøss og gru, det tror jeg er noen av de styggeste støpte negler jeg har sett! Hvem syns de spisse, tykke klørne der kan være fine da? Anonymous poster hash: 58460...110
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #28 Skrevet 1. mars 2017 Her er nok et eksempel. Jeg digger dama, men neglene... http://www.tv2.no/underholdning/8960575/ Anonymous poster hash: 7a8c9...105
Elisun Skrevet 1. mars 2017 #29 Skrevet 1. mars 2017 Syns også det ser helt corny ut når de ser så tjukke ut... naturlige halvlange negler er fint 😊👍🏻
LME1001 Skrevet 1. mars 2017 #30 Skrevet 1. mars 2017 (endret) Er de virkelig ekte? De ser falske ut, for de har liksom helt lik bøy/bue, eller hvordan jeg skal forklare det. Mulig noen har slike negler, da Jepp, de er mine ☺️ Endret 1. mars 2017 av LME1001
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #31 Skrevet 1. mars 2017 Selvfølgelig er dine negler under, det har vel alle med støpenegler😁, og lange negler samler bakterier. Neglelakk også. Hvorfor tror du sykepleiere har korte negler uten lakk? For moro skyld? Anonymous poster hash: e4501...1ee Da skal jeg forklare meg en gang til hvis det var vanskelig å forstå. Mine negler er korte, med neglelakk og gele oppå slik at neglelakken holder. Det er ingen forlengelse utover min egen negl. Derfor samler det seg ikke noe mer skit under de enn det hadde gjort om jeg ikke hade hatt lakk. Og etterhvert som de vokser, så filer jeg de selv ned som jeg ville gjort om jeg ikke hadde noe på de. Og neglelakk med gele oppå er nok mye mer renslig enn bare vanlig neglelakk som flasser av. Anonymous poster hash: 067c4...ca9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #32 Skrevet 1. mars 2017 Da skal jeg forklare meg en gang til hvis det var vanskelig å forstå. Mine negler er korte, med neglelakk og gele oppå slik at neglelakken holder. Det er ingen forlengelse utover min egen negl. Derfor samler det seg ikke noe mer skit under de enn det hadde gjort om jeg ikke hade hatt lakk. Og etterhvert som de vokser, så filer jeg de selv ned som jeg ville gjort om jeg ikke hadde noe på de. Og neglelakk med gele oppå er nok mye mer renslig enn bare vanlig neglelakk som flasser av. Anonymous poster hash: 067c4...ca9 Helt fint at du liker det, men pga hygienen hadde du ikke kunnet ha slike negler om du jobbet der jeg jobber. Anonymous poster hash: e4501...1ee
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #33 Skrevet 1. mars 2017 Alle lange negler er stygge. Negler skal være korte. Anonymous poster hash: fbece...c98
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #34 Skrevet 1. mars 2017 Er de virkelig ekte? De ser falske ut, for de har liksom helt lik bøy/bue, eller hvordan jeg skal forklare det. Mulig noen har slike negler, da De kan jo være fikset i salong selv om det er ekte. Jeg hadde lange ekte negler med gelélakk til bryllupet og da filte hun i salongen dem så de var fine og like (lik bue). Anonymous poster hash: df39d...a58
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #35 Skrevet 1. mars 2017 En ting er at det er stygt, men herregud så upraktisk. Jeg har hatt lange negler en gang, det var et sant mareritt. Skrapet meg opp, satt meg fast i klær, måtte vaske neglene med neglbørste hele tiden osv. Passer virkelig ikke inn på jobb, hjemme med små barn eller hund i hvert fall. Klippet dem fort. Anonymous poster hash: 16433...acb
Magia Skrevet 2. mars 2017 #36 Skrevet 2. mars 2017 De kan jo være fikset i salong selv om det er ekte. Jeg hadde lange ekte negler med gelélakk til bryllupet og da filte hun i salongen dem så de var fine og like (lik bue). Anonymous poster hash: df39d...a58 Okei! Dette er ukjent for meg. Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #37 Skrevet 2. mars 2017 Er det av "medisinske" årsaker regner jeg med at neglene er moderate og naturlige, derfor helt innenfor. Her omkring er det derimot skikkelig harry synes jeg! Det er uten unntak folk som klager på dårlig råd, bor i leide ustelte hus, har trøblete familierelasjoner osv som da velger å bruke tid og penger på støpte negler i halsbrekkende farger og tatoveringer. Gjerne med ett hår som er klipt skjevt og farget lilla i tillegg. Damene er rundt 40... Jeg synes ikke det er mye stilig jeg da, men de plager meg jo heller ikke, så man får konkludere med at folk får gjøre som de lyster Anonymous poster hash: 5c432...8fa
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2017 #38 Skrevet 2. mars 2017 Trodde det bare var meg som ikke likte de spisse tykke neglene. "Alle" har det. Grusomt. Anonymous poster hash: 7fd7f...44b
LME1001 Skrevet 5. mars 2017 #39 Skrevet 5. mars 2017 De kan jo være fikset i salong selv om det er ekte. Jeg hadde lange ekte negler med gelélakk til bryllupet og da filte hun i salongen dem så de var fine og like (lik bue). Anonymous poster hash: df39d...a58 Jeg filer og steller de selv.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2017 #40 Skrevet 5. mars 2017 Lange negler er ekkelt og stygt uansett om de er ekte eller støpte, grøss. Det værste er når folk har noen lange og noen korte Anonymous poster hash: 73cf5...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå