Gå til innhold

Bare meg som synes støpte negler er stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg synes halvlange stelte negler er pent. Men støpte negler er jo så tykke. Jeg ser jo at de er falske. Jeg ser så mange som har det og jeg fatter ikke at så mange synes det er pent.

Jeg synes det er vanvittige stygt.

Hva synes du om støpte negler?

Og mange sier at de ikke ser tykke ut når de gjør det hos noen som kan det, så viser de frem sine klumpete feite negler og sier slik ser det ut når noen kan det..... nesten så jeg ler høyt.

Anonymous poster hash: 2b1c8...c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sansen jeg heller, mest pga hygiene. Ser slitsomt ut å ta i ting når neglene er så lange og jeg forstår ikke hvordan det lar seg kombinere med stell og håndtering av små barn.

Skrevet

Det er grusomt! Og ofte gyselig lange.

Anonymous poster hash: b77bd...6c3

Skrevet

Helt enig med deg. Det er noe av det styggeste jeg ser. Fatter det ikke.

Anonymous poster hash: 7a8c9...105

Skrevet

Skikkelig stygt

Anonymous poster hash: d2d4f...60c

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke at det skal være pent. Har hatt det en gang selv, og de var jo helt ubrukelige i tillegg til stygge.

Skrevet

Det kan være pent om de er runde og ikke for lange. Slike firkantete og laange er skikkelig stygt.

Anonymous poster hash: d4d41...d3b
Skrevet

Støpenegler skal ikke være tykke,da har man brukt en dårlig eller uerfaren negldesigner. Jeg synes det er lekkert,men enig i at mange ikke er pene.

Jeg bruker en negldesigner utdannet i London,blir alltid fornøyd. Ingen tror meg når jeg sier det er støpenegler.

Anonymous poster hash: 32619...8ba

Skrevet

Synes det er urolig stygt jeg også. Får dessuten helt frysninger ved tanken på alle bakterier som samler seg der.

Anonymous poster hash: 5ab22...fa8

Skrevet

Spesielt når de er spisse i tillegg. Ser ut som klørne til en hyene.

Og enig; de som sier at de ikke er tykke også viser fram sine ekle tjukke klør, er jo helt desillusjonerte.

Anonymous poster hash: 0b934...068

Skrevet

Her er alternativet styggere 😂

Men jeg har ikke lange, de er ikke lengre enn fingertuppen. Tror negledama mi irriterer seg over hvor korte negler jeg skal ha. Og jeg har generelt stygge hender, så med støpte negler ser det noe bedre ut. Jeg unngår også vonde sår rundt fingertuppene, sliter med negler som revner for langt inn oa. Sluttet å bite for et par år siden, men de blir aldri bra. Så selv om det ikke ser dritbra ut, med falske negler - er det bedre enn alternativet i mitt hode. Syns ikke lange negler er pent uansett da, om de er ekte eller ei. Og hender er generelt ekkelt 😂🙄😱

Anonymous poster hash: 4b2b3...34e

Skrevet

Her er alternativet styggere 😂

Men jeg har ikke lange, de er ikke lengre enn fingertuppen. Tror negledama mi irriterer seg over hvor korte negler jeg skal ha. Og jeg har generelt stygge hender, så med støpte negler ser det noe bedre ut. Jeg unngår også vonde sår rundt fingertuppene, sliter med negler som revner for langt inn oa. Sluttet å bite for et par år siden, men de blir aldri bra. Så selv om det ikke ser dritbra ut, med falske negler - er det bedre enn alternativet i mitt hode. Syns ikke lange negler er pent uansett da, om de er ekte eller ei. Og hender er generelt ekkelt 😂🙄😱

Anonymous poster hash: 4b2b3...34e

I ditt tilfelle synes jeg det er ok. Og korte støpte ser ikke like stygt ut.

Skrevet

Støpenegler skal ikke være tykke,da har man brukt en dårlig eller uerfaren negldesigner. Jeg synes det er lekkert,men enig i at mange ikke er pene.

Jeg bruker en negldesigner utdannet i London,blir alltid fornøyd. Ingen tror meg når jeg sier det er støpenegler.

Anonymous poster hash: 32619...8ba

Legg ut bilde du før jeg tror deg. ALLE sier at hun som støper deres negler, hun er flink. Sannheten er at de er tykke og stygge deres også.

Skrevet

Legg ut bilde du før jeg tror deg. ALLE sier at hun som støper deres negler, hun er flink. Sannheten er at de er tykke og stygge deres også.

Akkurat som alle de som har usynlig andenebb.. Og usynlig permanent sminke. Jada. Selvinnsikten på topp.

Skrevet

Ghetto-klør. Nei takk!

Anonymous poster hash: 3375b...52b

Skrevet

Akkurat som alle de som har usynlig andenebb.. Og usynlig permanent sminke. Jada. Selvinnsikten på topp.

Haha. Nettopp. Alle andre er stygge med dette, men hos meg er det faktisk veldig smakfullt og diskré. 🙊

Skrevet

Jeg ELSKER lange negler. Men mine er ekte, da.

post-844890-733245_thumb.jpg

Skrevet

Imponerende. Men jeg klarer ikke å la være å tenke på bakteriene. Kunne gjerne hatt til fest, men i mitt liv er det ikke et alternativ til daglig. På grunn av det praktiske, og på grunn av hygiene.

Anonymous poster hash: e4501...1ee

Skrevet

Enig. Har tilgode å se noen som er fine. Ekkelt med alle ekstra kanter som kan samle opp dritt og bakterier. Faktisk var jeg så gal at jeg prøvde støpte negler,( har alltid ønsket meg lange negler men naturlige da), fikk helt hetta etter bortimot en uke og fikk dem fjernet.Usj, skittsamlere og ikke pent.

Anonymous poster hash: 0200f...a46

Skrevet

Forferdelig stygt. Tykke, klumpete klør. Alt annet enn feminint. Synes det aller verste er når de er firkantet. Får absolutt alle hender til å se ut som om de tilhører en transe.

Anonymous poster hash: 3ec9b...eb1
Skrevet

Jeg har støpenegler men det er jo mine naturlige negler under. Det samler seg ikke mer bakterier på støpenegler enn vanlige negler. Mine er korte, tynne og det ser bare ut som jeg har neglelakk på. Skifter farge en gang i mnd.

Anonymous poster hash: 067c4...ca9

Skrevet

Jeg har støpenegler men det er jo mine naturlige negler under. Det samler seg ikke mer bakterier på støpenegler enn vanlige negler. Mine er korte, tynne og det ser bare ut som jeg har neglelakk på. Skifter farge en gang i mnd.

Anonymous poster hash: 067c4...ca9

Selvfølgelig er dine negler under, det har vel alle med støpenegler😁, og lange negler samler bakterier. Neglelakk også. Hvorfor tror du sykepleiere har korte negler uten lakk? For moro skyld?

Anonymous poster hash: e4501...1ee

Skrevet

Er de virkelig ekte? De ser falske ut, for de har liksom helt lik bøy/bue, eller hvordan jeg skal forklare det. Mulig noen har slike negler, da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...