Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #26 Skrevet 28. februar 2017 Min mann er ikke utro, det vet jeg med sikkerhet. Etter antall år i dysfunksjonelle forhold og møte med mange forskjellige mennesker, har jeg klart å resonnere meg frem til et par komponenter som ofte er tilstede hos mennesker som ofte er utro. Det bygger selvsagt kun på min egen empiri😝 Vil du fortelle litt mer? Anonymous poster hash: 7862d...ed1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #27 Skrevet 28. februar 2017 - Menn er mest utro Sexforsker Bente Træen avviser at kvinner er mer utro enn menn. Selv om Træen bekrefter at andelen kvinner som er utro har økt noe de siste årene, har de på ingen måte tatt igjen mannfolka. - Økningen er langt fra dramatisk, bekrefter hun. Ett av funnene i samlivsundersøkelsen til Stella samsvarer imidlertid med funn som Træen har gjort. - Det stemmer nok at menn i mange tilfeller har vanskeligere for å tilgi utroskap enn det kvinner har, sier Træen. Men at kvinner er flinkere til å skille mellom sex og følelser mener hun er totalt feil. - Grunnen til at menn har vanskeligere for å tilgi sidesprang skyldes rett og slett at de vet at det langt oftere er følelser involvert når kvinner er utro, forklarer hun. http://www.ht.no/fritid/article437550.ece Anonymous poster hash: 815a7...1c7 Det er da flere som er uenige her da. I denne undersøkelsen fant man at flere kvinner i alderen 25-44 år er utro enn menn: http://www.tv2.no/a/3437943/ Blir litt sånn ser jeg det ikke tror jeg det ikke ute å går her. Kvinner er nok bedre til å skjule det. De går ikke ut på byn og sjekket opp på samme måte som menn. Synes brukeren som fremhevet over her er at kvinner blir dømt hardere enn menn har et veldig godt poeng. Kvinner må på en måte skjule det for å ikke bli satt i gapestokk. Jeg har en jobb med en del reising og forretningsmiddager. Herre-min-hatt hvor mange er det ikke som ender på hotellrommet. Jeg begynner å kjenne igjen de fleste triks for å si det sånn. Og her er det virkelig ikke forskjell på mann og kvinne. Anonymous poster hash: 1becb...def
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #28 Skrevet 28. februar 2017 Ja, herregud. De fleste er utro kan det syns som. Jeg er inne på nettforum for å treffe menn for sex, og de aller aller fleste som svarer er gift eller samboende. Møter mange også, så det er ikke bare prat. Anonymous poster hash: 4c18a...21a
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. februar 2017 #29 Skrevet 28. februar 2017 Oi, nå ble jeg nysgjerrig! Hva tenker du er tilstede? Min erfaring spriker i alle retninger, og det er det jeg synes er så uforståelig. Anonymous poster hash: 93802...b42 MIN erfaring er at utroskap ofte også gjenspeiler selvbilde. Noen er avhengig av ytre bekreftelser for å bekrefte sitt indre, og søker derfor ut for oppmerksomhet. Dette gjelder forsåvidt andre arenaer også, hvor de stadig ønsker bekreftelser på gjøremål, prestasjoner osv. Og noe som til de grader er synlig i sosiale medier med selfies og behov for anerkjennelse og bekreftelser.Også har du premieegoisten, som er så overflatisk opptatt av seg selv at selv den minste form for oppmerksomhet er som nok en byggestein for å bygge opp vedkommendes alterego, og dette behovet for selvdyrkelse er større enn forpliktelsen om trofasthet. Også har du klovnen som kløner det til for seg selv i et svakt øyeblikk, men som angrer som en hund etterpå. Dette er noen av min skare av betegnelser vedrørende utroskap.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #30 Skrevet 1. mars 2017 Nettopp! Jeg har samme inntrykk jeg også. For menn er sex "ikke så farlig". Anonymous poster hash: 815a7...1c7 Ja, jøss, alle menn er jo like. Og alle kvinner er følsomme, tandre fioler som kun "gir oss hen" når vi føler den ekte og evige kjærligheten skylle inn over vår sjels rene strand. Da først får disse barbarene av noen satyriske menn plukke vår elskovs blomst. Pølsevev, og du vet det. Menn er forskjellige de også. Selv om noen av dem altså kjemper litt mot testosteronet sitt. Anonymous poster hash: 8561d...7b1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #31 Skrevet 1. mars 2017 Jeg tror ikke det. Jeg har vært utro i alle mine forhold (alle 3 før jeg giftet meg) men da har det vært noe som har manglet. Jeg har ikke hatt det bra der jeg har vært... Jeg har hatt muligheten til å være utro sååå mange ganger i dette ekteskapet, men har ikke vært det så lenge kjærligheten mellom oss har vært sterk... Jeg tror menn har en annen måte å tenke på. Sex er sex, liksom. Det betyr ingenting. Mens for oss så krever vi kanskje litt "mer", om du skjønner? Jeg for min del har ikke sex med menn jeg ikke har følelser for, mens jeg ser på byen at sex er det minste problemet å få, om man vil Anonymous poster hash: e8759...1f3 Du har selv vært kronisk utro i alle forhold duvhar hatt tidligere og så klager du på at så mange menn er utro? Anonymous poster hash: 8b83f...9c1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #32 Skrevet 1. mars 2017 MIN erfaring er at utroskap ofte også gjenspeiler selvbilde. Noen er avhengig av ytre bekreftelser for å bekrefte sitt indre, og søker derfor ut for oppmerksomhet. Dette gjelder forsåvidt andre arenaer også, hvor de stadig ønsker bekreftelser på gjøremål, prestasjoner osv. Og noe som til de grader er synlig i sosiale medier med selfies og behov for anerkjennelse og bekreftelser. Også har du premieegoisten, som er så overflatisk opptatt av seg selv at selv den minste form for oppmerksomhet er som nok en byggestein for å bygge opp vedkommendes alterego, og dette behovet for selvdyrkelse er større enn forpliktelsen om trofasthet. Også har du klovnen som kløner det til for seg selv i et svakt øyeblikk, men som angrer som en hund etterpå. Dette er noen av min skare av betegnelser vedrørende utroskap. Og så har vi dem som mener at de er så utenomjordisk deilige og guds gave til kvinnen, at de kan gjøre hva som helst når som helst, og kona vil helt sikkert godta det siden de er så fantastiske. Anonymous poster hash: 1c280...b7d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #33 Skrevet 1. mars 2017 Du har selv vært kronisk utro i alle forhold duvhar hatt tidligere og så klager du på at så mange menn er utro? Anonymous poster hash: 8b83f...9c1 Jeg skriver jo at jeg har gjort det fordi jeg har manglet noe i forholdet, men jeg tror at ikke det nødvendigvis gjelder for menn. De er "ikke så nøye på det" på et vis... Anonymous poster hash: e8759...1f3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #34 Skrevet 1. mars 2017 Det er pga samfunnet og ukulturen vi omgir oss med. Menn Får omtrent high Five av kamerater om de er utro mot kona. Sex er alt. Alle har krav på sex. Før i tide ble du ugle sett og "shunned" om du var utro. Sånn skulle det vært idag og Anonymous poster hash: 05e5d...5e7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #35 Skrevet 1. mars 2017 Jeg skriver jo at jeg har gjort det fordi jeg har manglet noe i forholdet, men jeg tror at ikke det nødvendigvis gjelder for menn. De er "ikke så nøye på det" på et vis... Anonymous poster hash: e8759...1f3 Manglet noe. Ikke i forholdet, du manglet moral. Utroskap kan faktisk ikke unnskyldes med noe Anonymous poster hash: 05e5d...5e7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #36 Skrevet 1. mars 2017 ' Jeg skriver jo at jeg har gjort det fordi jeg har manglet noe i forholdet, men jeg tror at ikke det nødvendigvis gjelder for menn. De er "ikke så nøye på det" på et vis...Anonymous poster hash: e8759...1f3 Så det du skriver er at du har en fair unnskyldning for din drittoppførsel, men at menn gjør det fordi de ikke tar det så tungt. Priceless. Anonymous poster hash: 1c280...b7d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #37 Skrevet 1. mars 2017 ' Så det du skriver er at du har en fair unnskyldning for din drittoppførsel, men at menn gjør det fordi de ikke tar det så tungt. Priceless. Anonymous poster hash: 1c280...b7d Ja. Faktisk. Og det er jo flere som er enig med meg her så jeg kan jo ikke ta så feil. Du er sikkert sur for at mannen din er utro og. Anonymous poster hash: e8759...1f3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #38 Skrevet 1. mars 2017 Manglet noe. Ikke i forholdet, du manglet moral. Utroskap kan faktisk ikke unnskyldes med noe Anonymous poster hash: 05e5d...5e7 Haha, selvsagt mangler jeg moral. Men hadde jeg elsket den jeg var med ville jeg ikke gjort det Anonymous poster hash: e8759...1f3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #39 Skrevet 1. mars 2017 Ja. Faktisk. Og det er jo flere som er enig med meg her så jeg kan jo ikke ta så feil. Du er sikkert sur for at mannen din er utro og. Anonymous poster hash: e8759...1f3 Noen mennesker lever et godt og skjermet liv blottet for utfordringer. Slike mennesker tror at alt er enkelt, svart-hvitt. Noen andre opplever motgang og en del forskjellig i livet, som du. Slike mennesker lærer seg at alt er ikke så svart-hvitt likevel. Ikke ta deg nær, du vet du ikke har gått inn for å være ond men prøvd ditt ytterste. Anonymous poster hash: 815a7...1c7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #40 Skrevet 1. mars 2017 Jeg skriver jo at jeg har gjort det fordi jeg har manglet noe i forholdet, men jeg tror at ikke det nødvendigvis gjelder for menn. De er "ikke så nøye på det" på et vis... Anonymous poster hash: e8759...1f3 Så de kan ikke mangle noe i forholdet...? Jeg har helt motsatt erfaring, at mange koner tror de har rett til å nekte mannen sex både med henne og med alle andre... Anonymous poster hash: 8561d...7b1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #41 Skrevet 1. mars 2017 Noen mennesker lever et godt og skjermet liv blottet for utfordringer. Slike mennesker tror at alt er enkelt, svart-hvitt. Noen andre opplever motgang og en del forskjellig i livet, som du. Slike mennesker lærer seg at alt er ikke så svart-hvitt likevel. Ikke ta deg nær, du vet du ikke har gått inn for å være ond men prøvd ditt ytterste. Anonymous poster hash: 815a7...1c7 Hør, hør. Helt enig. Anonymous poster hash: 8561d...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå