Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Og mannen min er ikke hakket bedre, bare så det er sagt. Hver eneste gang jeg er på byen så blir jeg sjekket opp. Sist i helga, av en kollega, som gjorde alt for å komme i buksene på meg. Han ville ha meg med hjem, kona var på ferie med ungene. Gangen før der, kona var hjemme i en annen by, og han disponerte en leilighet i min by... "Er gift pga ungene", det sier de alle som en. Jeg tror ikke fem flate øre på at mannen min ville holdt seg om han fikk muligheten, men finnes det virkelig ikke menn som er trofaste?? Jeg mister nesten troen på menn... Har lenge vurdert å flytte fra han jeg er gift med, blant annet pga dette, men også en hel del andre ting, men jeg lurer på om det i det hele tatt finnes noen som IKKE er utro?! Anonymous poster hash: e8759...1f3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Det er vel omtrent like mange utro damer, er det ikke? Anonymous poster hash: 8b83f...9c1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Og mannen min er ikke hakket bedre, bare så det er sagt. Hver eneste gang jeg er på byen så blir jeg sjekket opp. Sist i helga, av en kollega, som gjorde alt for å komme i buksene på meg. Han ville ha meg med hjem, kona var på ferie med ungene. Gangen før der, kona var hjemme i en annen by, og han disponerte en leilighet i min by... "Er gift pga ungene", det sier de alle som en. Jeg tror ikke fem flate øre på at mannen min ville holdt seg om han fikk muligheten, men finnes det virkelig ikke menn som er trofaste?? Jeg mister nesten troen på menn... Har lenge vurdert å flytte fra han jeg er gift med, blant annet pga dette, men også en hel del andre ting, men jeg lurer på om det i det hele tatt finnes noen som IKKE er utro?! Anonymous poster hash: e8759...1f3 Du vil flytte fra mannen din fordi du tror at han kan være utro en gang i fremtiden om han får sjansen? Anonymous poster hash: 165e1...a90
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Det er vel omtrent like mange utro damer, er det ikke? Anonymous poster hash: 8b83f...9c1 Er det nå virkelig det? Anonymous poster hash: 815a7...1c7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Du vil flytte fra mannen din fordi du tror at han kan være utro en gang i fremtiden om han får sjansen? Anonymous poster hash: 165e1...a90 Jeg vil flytte fra mannen fordi han har vært utro (definer utro, hatt flere "forhold" til andre damer bak min rygg) og fordi kjærligheten oss i mellom er død. Anonymous poster hash: e8759...1f3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Det er vel omtrent like mange utro damer, er det ikke? Anonymous poster hash: 8b83f...9c1 Jeg tror ikke det. Jeg har vært utro i alle mine forhold (alle 3 før jeg giftet meg) men da har det vært noe som har manglet. Jeg har ikke hatt det bra der jeg har vært... Jeg har hatt muligheten til å være utro sååå mange ganger i dette ekteskapet, men har ikke vært det så lenge kjærligheten mellom oss har vært sterk... Jeg tror menn har en annen måte å tenke på. Sex er sex, liksom. Det betyr ingenting. Mens for oss så krever vi kanskje litt "mer", om du skjønner? Jeg for min del har ikke sex med menn jeg ikke har følelser for, mens jeg ser på byen at sex er det minste problemet å få, om man vil Anonymous poster hash: e8759...1f3
sug lut Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tror ikke det. Jeg har vært utro i alle mine forhold (alle 3 før jeg giftet meg) men da har det vært noe som har manglet. Jeg har ikke hatt det bra der jeg har vært... Jeg har hatt muligheten til å være utro sååå mange ganger i dette ekteskapet, men har ikke vært det så lenge kjærligheten mellom oss har vært sterk... Jeg tror menn har en annen måte å tenke på. Sex er sex, liksom. Det betyr ingenting. Mens for oss så krever vi kanskje litt "mer", om du skjønner? Jeg for min del har ikke sex med menn jeg ikke har følelser for, mens jeg ser på byen at sex er det minste problemet å få, om man vil Anonymous poster hash: e8759...1f3 Jeg synes du skal være forsiktig med å tro at alle kvinner fungerer på én måte, og alle menn på en annen. De utro mennene er neppe utro med samme dama alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #8 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tror ikke det. Jeg har vært utro i alle mine forhold (alle 3 før jeg giftet meg) men da har det vært noe som har manglet. Jeg har ikke hatt det bra der jeg har vært... Jeg har hatt muligheten til å være utro sååå mange ganger i dette ekteskapet, men har ikke vært det så lenge kjærligheten mellom oss har vært sterk... Jeg tror menn har en annen måte å tenke på. Sex er sex, liksom. Det betyr ingenting. Mens for oss så krever vi kanskje litt "mer", om du skjønner? Jeg for min del har ikke sex med menn jeg ikke har følelser for, mens jeg ser på byen at sex er det minste problemet å få, om man vil Anonymous poster hash: e8759...1f3 Nettopp! Jeg har samme inntrykk jeg også. For menn er sex "ikke så farlig". Anonymous poster hash: 815a7...1c7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #9 Skrevet 28. februar 2017 Jeg synes du skal være forsiktig med å tro at alle kvinner fungerer på én måte, og alle menn på en annen. De utro mennene er neppe utro med samme dama alle sammen. Selvsagt, og derfor legger jeg vekt på hva jeg tror. Det er min oppfattelse av situasjonen. Anonymous poster hash: e8759...1f3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #10 Skrevet 28. februar 2017 Jeg er helt enig med deg, HI. Blir søren meg helt desillusjonert. Selv er jeg singel, men de utroligste menn er på tilbudssiden hva angår sex. Mannen til en venninne, for eksempel. En eks som er godt gift og har barn. En annen bekjent i et relativt ferskt forhold. Og det er mange flere. Kan ikke fatte hva de tenker på - eller hva i all verden jeg har gjort for å invitere til alt dette. Anonymous poster hash: 93802...b42
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #11 Skrevet 28. februar 2017 Jeg er helt enig med deg, HI. Blir søren meg helt desillusjonert. Selv er jeg singel, men de utroligste menn er på tilbudssiden hva angår sex. Mannen til en venninne, for eksempel. En eks som er godt gift og har barn. En annen bekjent i et relativt ferskt forhold. Og det er mange flere. Kan ikke fatte hva de tenker på - eller hva i all verden jeg har gjort for å invitere til alt dette. Anonymous poster hash: 93802...b42 Nei ikke sant?? Jeg har mange venninner som er gift og de oppfører seg ikke sånn på byen! De gangene jeg har vært ute nå (som har vært relativt ofte, men var på tide at jeg ventilerte litt) så har jeg fått mer enn et tilbud. Og jeg ikke noe smellvakker hottie med smal midje og svære pupper. Jeg er en sliten, dvask trebarnsmor Og de er ikke redd for å si det heller, at de er gift eller har dame! Jeg er helt satt ut! Anonymous poster hash: e8759...1f3
Magia Skrevet 28. februar 2017 #12 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tror det er mer "godtatt" at menn oppfører seg som kåte hunder på byen, selv om de har dame, enn at ei dame gjør det samme. Jeg har ikke noen statistikk på dette, men jeg tror ikke menn er mer utro enn damer, det bare syns bedre når det er mer lov å oppføre seg slik åpenlyst. Generelt tror jeg damer som er utro, lusker mer rundt og holder det for seg selv. Hun dømmes hardere enn en mann som gjør tilsvarende, så hun blir nødt til det. Tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #13 Skrevet 28. februar 2017 Så enig.. De sitter der med gifteringen og kan snakke om den gravide kona i det ene øyeblikket, for så å ville ha deg med hjem i det neste.. blir adda på Facebook der de har profilbilde med kona. Altså hva innbiller de seg?? Anonymous poster hash: 3f1cb...5cd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #14 Skrevet 28. februar 2017 Menn er oftere utro: http://www.ht.no/fritid/article437550.ece Anonymous poster hash: 815a7...1c7
Syngensang Skrevet 28. februar 2017 #15 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tror ikke det. Jeg har vært utro i alle mine forhold (alle 3 før jeg giftet meg) men da har det vært noe som har manglet. Jeg har ikke hatt det bra der jeg har vært... Jeg har hatt muligheten til å være utro sååå mange ganger i dette ekteskapet, men har ikke vært det så lenge kjærligheten mellom oss har vært sterk... Jeg tror menn har en annen måte å tenke på. Sex er sex, liksom. Det betyr ingenting. Mens for oss så krever vi kanskje litt "mer", om du skjønner? Jeg for min del har ikke sex med menn jeg ikke har følelser for, mens jeg ser på byen at sex er det minste problemet å få, om man vil Anonymous poster hash: e8759...1f3 Viss det er slik for menn, så burde dei vel heller ikkje bry seg så mykje om at dama har sex med ein annan, men det er som regel ikkje greit i det heile tatt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #16 Skrevet 28. februar 2017 Viss det er slik for menn, så burde dei vel heller ikkje bry seg så mykje om at dama har sex med ein annan, men det er som regel ikkje greit i det heile tatt. Nei, og det er heller ikke greit hvis dama har hatt mange sexpartnere før ham, mens det er helt vanlig hvis han har hatt mange damer. Ingen likestilling der foreløpig. For øvrig har jeg dessverre kun vært sammen med utro menn (4 forhold) og har nå gitt opp tanken om å finne en trofast mann. Har selv aldri vært utro. Anonymous poster hash: 1c280...b7d
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #17 Skrevet 28. februar 2017 Viss det er slik for menn, så burde dei vel heller ikkje bry seg så mykje om at dama har sex med ein annan, men det er som regel ikkje greit i det heile tatt. Men det som også er interessant er at mange på DiB som skriver at de er utro og ønsker å fortsette å være det, hadde dumpet mannen på flekken hvis han var utro. Så jeg tror sånne holdninger gjelder uavhengig av kjønn. Anonymous poster hash: 1c280...b7d
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. februar 2017 #18 Skrevet 28. februar 2017 (endret) Min mann er ikke utro, det vet jeg med sikkerhet. Etter antall år i dysfunksjonelle forhold og møte med mange forskjellige mennesker, har jeg klart å resonnere meg frem til et par komponenter som ofte er tilstede hos mennesker som ofte er utro. Det bygger selvsagt kun på min egen empiri😝 Endret 28. februar 2017 av Twintipp og himmelblå
Syngensang Skrevet 28. februar 2017 #19 Skrevet 28. februar 2017 Nei, og det er heller ikke greit hvis dama har hatt mange sexpartnere før ham, mens det er helt vanlig hvis han har hatt mange damer. Ingen likestilling der foreløpig. For øvrig har jeg dessverre kun vært sammen med utro menn (4 forhold) og har nå gitt opp tanken om å finne en trofast mann. Har selv aldri vært utro. Anonymous poster hash: 1c280...b7d Men eg har berre erfaring med trufast mann (og det er eg så sikker på som eg kan bli, men eg har no selfølgeleg ikkje kontroll på kva han drive med alltid) stolar meir på mannen enn meg sjølv for å seie det sånn. Har ikkje vore utro, men har vore frista...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #20 Skrevet 28. februar 2017 Damer er ikke bedre de heller. Men gjør det litt mer i skjul. Anonymous poster hash: 519ff...5e2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #21 Skrevet 28. februar 2017 Damer er ikke bedre de heller. Men gjør det litt mer i skjul. Anonymous poster hash: 519ff...5e2 - Menn er mest utro Sexforsker Bente Træen avviser at kvinner er mer utro enn menn. Selv om Træen bekrefter at andelen kvinner som er utro har økt noe de siste årene, har de på ingen måte tatt igjen mannfolka. - Økningen er langt fra dramatisk, bekrefter hun. Ett av funnene i samlivsundersøkelsen til Stella samsvarer imidlertid med funn som Træen har gjort. - Det stemmer nok at menn i mange tilfeller har vanskeligere for å tilgi utroskap enn det kvinner har, sier Træen. Men at kvinner er flinkere til å skille mellom sex og følelser mener hun er totalt feil. - Grunnen til at menn har vanskeligere for å tilgi sidesprang skyldes rett og slett at de vet at det langt oftere er følelser involvert når kvinner er utro, forklarer hun.http://www.ht.no/fritid/article437550.ece Anonymous poster hash: 815a7...1c7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #22 Skrevet 28. februar 2017 De fleste utro menn som jeg kjenner, og ja det er mange, legger ikke stort i det. Det er bare sex og de har det fantastisk hjemme. Mange av disse mennene forguder kona si også, men de trenger vist litt spenning. Kanskje man må utvide sexlivet sitt litt mer og være mer åpen . Ikke vet jeg. Men tror nok de aller fleste menn er utro om sjansen byr seg. Synd, men sant . Anonymous poster hash: 117e4...530
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #23 Skrevet 28. februar 2017 Og like mange damer. Etter noen turer på diverse danskebåter opp igjennom årene har jeg sett mange "syklubber" på tur, hvor mange har seg med yngre gutter. Anonymous poster hash: 6e436...428
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #24 Skrevet 28. februar 2017 Hva alle andre menn driver med, bryr meg lite. Men jeg har generell positiv erfaring med menn når det kommer til utroskap. Jeg vet at han jeg er sammen med har sjukt høy terskel for å være utro. Kan selvsagt ikke si at det aldri kommer til å skje, men sannsynligheten er veldig liten. Har mer tro på 7 rette i Lotto enn så lenge. Han jobber i et yrke der han ikke har kollegaer, og det skal godt gjøres at han er utro i jobbsammenheng uansett. Han liker ikke ons, har vel aldri hatt det. Og hater å snakke med fremmede på byn. Er sjelden ute også, nyter øl hos kompiser eller hjemme. Og fulle damer som er intr er siste sort. "Jævla mas" - som han sier. Han syns stortsett sminke og hvordan damer kler seg på fest er heller vulgært. Haha, han høres ut som den sure tørrpinnen. Ikke religiøs, ikke romantisk/følsom, men introvert og hjemmekjær. Anonymous poster hash: 12486...376
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #25 Skrevet 28. februar 2017 Min mann er ikke utro, det vet jeg med sikkerhet. Etter antall år i dysfunksjonelle forhold og møte med mange forskjellige mennesker, har jeg klart å resonnere meg frem til et par komponenter som ofte er tilstede hos mennesker som ofte er utro. Det bygger selvsagt kun på min egen empiri😝 Oi, nå ble jeg nysgjerrig! Hva tenker du er tilstede? Min erfaring spriker i alle retninger, og det er det jeg synes er så uforståelig. Anonymous poster hash: 93802...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå