Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #51 Skrevet 26. februar 2017 Er du seriøs? Dere som tenker sånn her aksepterer alt for mye. Det er fyllekjørere og de som bryter fartsgrensen😂😂 Nei men om sønnen eller datteren din hadde støttet bort på denne mannen så hadde du sikkert bare meldt han til politiet. La de ordne opp. Godt noen ordner opp litt ja.. Anonymous poster hash: cdc8a...d27 Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå. Anonymous poster hash: e333f...1aa
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #52 Skrevet 26. februar 2017 Enig!! Hvem er det som betaler for de jævlene som sitter i fengsel for voldtekt av barn, for ikke å snakke om abb..... Rettssaker til flere millioner. Gi de heller ei sprøyte og bli kvitt jævelskapet for alltid!!! Anonymous poster hash: 43863...323 Så de skal bare drepes før de har vært gjennom rettssak da? Høres veldig gjennomtenkt ut dette forslaget ditt 😂 Anonymous poster hash: ea6ed...f7f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #53 Skrevet 26. februar 2017 Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå. Anonymous poster hash: e333f...1aa Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Anonymous poster hash: ff376...1bd
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #54 Skrevet 26. februar 2017 Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå. Anonymous poster hash: e333f...1aa Atte, hva!!? Anonymous poster hash: bbcfd...24e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #55 Skrevet 26. februar 2017 Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå. Anonymous poster hash: e333f...1aa Du gjør meg kvalm!!! Anonymous poster hash: 10ed5...0ed
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #56 Skrevet 26. februar 2017 Er for dødsstraff,skulle så absolutt vært gjeninnført! Billigere og tryggere for alle,da hadde man sluppet at psykoene gikk løs på hverandre i fengsel også! Anonymous poster hash: 2478c...4e2 Og ellers har du det bra? Jeg er sterkt i mot dødsstraff. Vil heller at de sitter inne og må leve med det de har gjort. Anonymous poster hash: ea6ed...f7f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #57 Skrevet 26. februar 2017 Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå. Anonymous poster hash: e333f...1aa Har du noen skruer løs? Hva vet du om hva som er verst? Hvor mange tror du ikke får livet ødelagt etter seksuelt misbruk, voldtekt osv? Å fortelle noen at de har det bedre når de "bare" har blitt befølt eller voldtatt enn å bli påkjørt hører ingensteds hjemme. Jeg håper virkelig aldri at du møter et offer for seksuelt misbruk eller seksuell vold på den måten. Anonymous poster hash: 39ea6...4da
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #58 Skrevet 26. februar 2017 Og ellers har du det bra? Jeg er sterkt i mot dødsstraff. Vil heller at de sitter inne og må leve med det de har gjort. Anonymous poster hash: ea6ed...f7f Ja,jeg har det ganske bra. Du har din mening,jeg har min og det hadde vært hyggelig å diskutere temaet med deg med ett glass vin Trenger ikke være usaklig og nedlatende selv om man har ulike meninger Anonymous poster hash: 2478c...4e2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #59 Skrevet 26. februar 2017 syke dere er... uansett ikke bra og drepe Anonymous poster hash: cf186...809 Bedre at han pedofile dør,enn at MANGE uskyldige barn får ødelagte liv. Uten tvil! Anonymous poster hash: f6581...e3e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #60 Skrevet 26. februar 2017 Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå. Anonymous poster hash: e333f...1aa Say what?? 😣javel, kanskje noen klarer seg. Men at uskylde barn må igjennnom noe sånt..jeg har ikke ord Anonymous poster hash: f6581...e3e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #61 Skrevet 26. februar 2017 Ja,jeg har det ganske bra. Du har din mening,jeg har min og det hadde vært hyggelig å diskutere temaet med deg med ett glass vin Trenger ikke være usaklig og nedlatende selv om man har ulike meninger Anonymous poster hash: 2478c...4e2 Men å ha så forstyrra tanker, er det meget vanskelig å la være å være ufin med deg! Anonymous poster hash: f6581...e3e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #62 Skrevet 26. februar 2017 Jeg håper aldri vi kommer dit at vi kan ta livet av andre uten at det får konsekvenser! Anonymous poster hash: 0d1c9...55f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #63 Skrevet 26. februar 2017 Bedre at han pedofile dør,enn at MANGE uskyldige barn får ødelagte liv. Uten tvil! Anonymous poster hash: f6581...e3e Slutter ikke å bli sjokkert😱😱 Hvordan kan dere lire av dere noe slikt?? Det er da ikke noe bedre å begå drap enn overgrep! Dere ser ikke dobbeltmoralen ved dette her? Det er så skremmende at jeg mangler ord! Anonymous poster hash: ea6ed...f7f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #64 Skrevet 26. februar 2017 Jeg feirer i dag at det avskummet av en mann har blitt drept. Han ville garantert fortsatt med overgrepene og ødelagt små barns med deres familier liv. Et avskum mindre på denne jord. Han har ikke livets rett. Jeg mener at det norske rettssystem er alt for dårlig. Pedofile skulle blitt kastrert og blindet samt livslang fengsel. Men nå har vi dessverre ingen slik straff for disse udyrene som forgriper seg på barn. God at han ble tatt av dage! Anonymous poster hash: 36a32...d28
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #65 Skrevet 26. februar 2017 Men å ha så forstyrra tanker, er det meget vanskelig å la være å være ufin med deg! Anonymous poster hash: f6581...e3e Hvilke forstyrra tanker har jeg da? At jeg er for dødsstraff? Er vell ikke så forstyrra tankegang det og jeg har skrevet en setning uten å utdype mer om temaet.. Anonymous poster hash: 2478c...4e2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #66 Skrevet 26. februar 2017 Jeg feirer i dag at det avskummet av en mann har blitt drept. Han ville garantert fortsatt med overgrepene og ødelagt små barns med deres familier liv. Et avskum mindre på denne jord. Han har ikke livets rett. Jeg mener at det norske rettssystem er alt for dårlig. Pedofile skulle blitt kastrert og blindet samt livslang fengsel. Men nå har vi dessverre ingen slik straff for disse udyrene som forgriper seg på barn. God at han ble tatt av dage! Anonymous poster hash: 36a32...d28 At han er et monster forsvarer ikke uretten ved å begå mord. Meget enkel og skummel tankegang! Anonymous poster hash: ea6ed...f7f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #67 Skrevet 26. februar 2017 Det er jeg ikke enig i. Den dagen han egentlig skulle slippe ut, ville han antagelig planlagt og utført nye overgrep. Nye barns liv ville bli ødelagt. Bedre at han ble tatt av dage, enn at andre uskyldige liv blir ødelagt. Anonymous poster hash: 36a32...d28
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #68 Skrevet 26. februar 2017 Her er det jammen mange som virker svært korte... og da mener jeg ikke høyden deres... At rettsvesenet i sakene til den pedofile har feilet når de ikke har dømt ham til forvaring, det forsvarer ikke at noen dreper ham. Hvorfor drapsmannen valgte å drepe ham, det vet vi ikke. Skulle man fulgt logikken til mange i denne tråden så må jo noen snart ta livet av dagens drapsmann... for det går jo utover så mange uskyldige hver gang han dreper noen. Sist var det jo en familiefar han drepte. Dagens offer hadde også trolig familie som det går ut over, uansett hva offeret har gjort før. Og til dere som vil ha innført dødsstraff, gjerne uten lov og dom, om man tolker flere av dere bokstavelig... Sett dere inn i kriminalitetnivået i land vi kan sammenligne oss med og som har dødsstraff. Om dere gidder å sette dere inn i det, tror dere da fremdeles at dødsstraff har noen preventiv virkning? I så fall er dere jo regelrett dumme. Dødsstraff har ingen preventiv virkning! Til dere samme - har dere barn? Hva om et av deres barn feilaktig dømt for en lignende handling - en handling dere klart og tydelig mener bør ha dødsstraff - hadde dere fremdeles vært for dødsstraff? Gjør vel ikke noe at barnet deres blir drept av staten selv om det kanskje var uskyldig... bare vi passer på å gi de som virkelig "fortjener det" dødsstraff? Argumentasjonen til mange her inne i denne tråden viser lite eller ingen evne til å tenke konsekvenser for samfunnet ved det dere mener er riktig. Er det mange av dere som ville stemt Trump om han stilte til valg i Norge? Ikke? For hans politikk er nemlig på samme nivå - viser null forståelse for konsekvenstenkning, viser null forståelse eller kunnskap om fakta i de diskusjonene dere velger å ha så sterke meninger om. Og det verste er at dere kommer til å lære opp barna deres til å bli like tanketomme vesener som ikke evner å tenke konsekvenser, som ikke greier å handle på annet enn følelser og som ikke greier å tilegne seg fakta og tenke og handle ut fra fakta. Anonymous poster hash: 008dd...a19
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #69 Skrevet 26. februar 2017 Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå. Anonymous poster hash: e333f...1aa Vel, mitt liv er fullstendig ødelagt. Jeg blir kvalm av at du bagatelliserer seksuelle overgrep Anonymous poster hash: 4ce29...5cc
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #70 Skrevet 26. februar 2017 Vel, mitt liv er fullstendig ødelagt. Jeg blir kvalm av at du bagatelliserer seksuelle overgrep Anonymous poster hash: 4ce29...5cc Ville du heller at ditt barn ble drept i trafikken eller utsatt for et seksuelt overgrep? Anonymous poster hash: e333f...1aa
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #71 Skrevet 26. februar 2017 Ville du heller at ditt barn ble drept i trafikken eller utsatt for et seksuelt overgrep? Anonymous poster hash: e333f...1aa Ja, nesten. Jeg vil aldri ønske et barn å oppleve det jeg har opplevd. Anonymous poster hash: 4ce29...5cc
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #72 Skrevet 26. februar 2017 Ja, nesten. Jeg vil aldri ønske et barn å oppleve det jeg har opplevd. Anonymous poster hash: 4ce29...5cc Jeg har opplevd mange ting jeg ikke ønsker at barna mine skal oppleve, men ingenting som er så ille at jeg heller hadde ønsket dem døde. Livet mitt er ikke ødelagt og det er ikke seksuelle overgrep som har vært verst. Ca 15% av alle nordmenn har opplevd seksuelle overgrep som barn. De fleste klarer seg fint. Det betyr ikke at jeg maner det er uvesentlig, men det er ikke nødvendig vis så.mye verre enn alt annet. Anonymous poster hash: e333f...1aa
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #73 Skrevet 26. februar 2017 Ja, nesten. Jeg vil aldri ønske et barn å oppleve det jeg har opplevd. Anonymous poster hash: 4ce29...5cc Jeg har opplevd mange ting jeg ikke ønsker at barna mine skal oppleve, men ingenting som er så ille at jeg heller hadde ønsket dem døde. Livet mitt er ikke ødelagt og det er ikke seksuelle overgrep som har vært verst. Ca 15% av alle nordmenn har opplevd seksuelle overgrep som barn. De fleste klarer seg fint. Det betyr ikke at jeg maner det er uvesentlig, men det er ikke nødvendig vis så.mye verre enn alt annet. Anonymous poster hash: e333f...1aa
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #74 Skrevet 27. februar 2017 Jeg har opplevd mange ting jeg ikke ønsker at barna mine skal oppleve, men ingenting som er så ille at jeg heller hadde ønsket dem døde. Livet mitt er ikke ødelagt og det er ikke seksuelle overgrep som har vært verst. Ca 15% av alle nordmenn har opplevd seksuelle overgrep som barn. De fleste klarer seg fint. Det betyr ikke at jeg maner det er uvesentlig, men det er ikke nødvendig vis så.mye verre enn alt annet. Anonymous poster hash: e333f...1aa 15 %????? Virkelig??? Anonymous poster hash: 43863...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå