Gå til innhold

Endelig! Håper drapsmannen slipper straff!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som hyler opp om dårlig rettssystem og hyller denne drapsmannen, ønsker dere virkelig et samfunn hvor vanlige borgere skal ta loven i egne hender?

I stedet for å fronte et ønske om et samfunn som kan sammenliknes med "ville vesten"-tilstander burde dere kanskje heller jobbe for å styrke og bedre rettsvesenet? Har dere løftet en finger for å gjøre det?

Drap bør aldri hylles, at dere driver med dette viser bare en total mangel på konsekvenstenkning og latterlig lav forståelse av et moderne og trygt samfunn!

Anonymous poster hash: 7bc92...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hyller ikke drapsmannen. Drap er en forferdelig handling selvsagt.

Men nå vil ikke dette drapet være et enormt tap for samfunnet sånn som jeg ser det. Han var en notorisk overgriper som fikk latterlig lave dommer.

Anonymous poster hash: 7f1cf...91d

Skrevet

Dere som hyler opp om dårlig rettssystem og hyller denne drapsmannen, ønsker dere virkelig et samfunn hvor vanlige borgere skal ta loven i egne hender?

I stedet for å fronte et ønske om et samfunn som kan sammenliknes med "ville vesten"-tilstander burde dere kanskje heller jobbe for å styrke og bedre rettsvesenet? Har dere løftet en finger for å gjøre det?

Drap bør aldri hylles, at dere driver med dette viser bare en total mangel på konsekvenstenkning og latterlig lav forståelse av et moderne og trygt samfunn!

Herregud for en tafatt fjott du høres ut som! Du _ønsker_ jo å misforstå.

Nei, jeg ønsker ikke selvtekt. Du dikter villt når du påfører meg den meningen. Og jeg hyller ikke drap heller.

Og ja, jeg engasjerer meg i det forskrudde rettsvesenet vårt. Senest i Hemsedalssaken i sommer.

Anonymous poster hash: 10ed5...0ed

Skrevet

Mannen fortjener blomster!

Anonymous poster hash: 83014...6de
Skrevet

Jeg forsvarer ikke drapet, men det vel neppe mange som sørger over denne pedoen.

Anonymous poster hash: a538f...ef5

Skrevet

Det skal feires! Jeg tar meg et glass vin og hyller en verden med 1 stk mindre pedofil mann

Anonymous poster hash: c4eb4...dd9

Skrevet

så kvalme dere er, håper han blir straffet, selvsagt er det HELT grusomt at et barn blir utsatt for noe sånt,men er ikke andres jobb og ta liv av dem, skal vi ta liv av alle som ødelegger liv er det flere enn de som er pedofile i alle fall

Skrevet

Hvem andre burde vi ta livet av? Fyllekjørerene? De som bryter fartsgrensene? Mobberen?

Alle sammen "ødelegger" andres liv.

Anonymous poster hash: e333f...1aa

Er du seriøs? Dere som tenker sånn her aksepterer alt for mye. Det er fyllekjørere og de som bryter fartsgrensen😂😂 Nei men om sønnen eller datteren din hadde støttet bort på denne mannen så hadde du sikkert bare meldt han til politiet. La de ordne opp. Godt noen ordner opp litt ja..

Anonymous poster hash: cdc8a...d27

Skrevet

Jeg hyller ikke drapsmannen. Drap er en forferdelig handling selvsagt.

Men nå vil ikke dette drapet være et enormt tap for samfunnet sånn som jeg ser det. Han var en notorisk overgriper som fikk latterlig lave dommer.

Anonymous poster hash: 7f1cf...91d

Og det er nettopp derfor han fortsatte. Pga latterlige dommer.

Skrevet

Herregud for en tafatt fjott du høres ut som! Du _ønsker_ jo å misforstå.

Nei, jeg ønsker ikke selvtekt. Du dikter villt når du påfører meg den meningen. Og jeg hyller ikke drap heller.

Og ja, jeg engasjerer meg i det forskrudde rettsvesenet vårt. Senest i Hemsedalssaken i sommer.

Ja, det er virkelig jeg som fremstår som en tafatt fjott her... Helt greit at du mener det, heller det å være så selvopptatt som du fremstår ved å påstå at jeg har angrepet deg personlig.

Drap er aldri greit, det var hovedpoenget mitt. At du vrir det om til et personlig angrep er ditt problem.

Skrevet

Er du seriøs? Dere som tenker sånn her aksepterer alt for mye. Det er fyllekjørere og de som bryter fartsgrensen😂😂 Nei men om sønnen eller datteren din hadde støttet bort på denne mannen så hadde du sikkert bare meldt han til politiet. La de ordne opp. Godt noen ordner opp litt ja..

Hva om sønnen din begår overgrep? Du gir han vel den første kula i tinningen da?

Det vitner om neandertaltenkning! Hva slags samfunn ville vi da fått??

Anonymous poster hash: ea6ed...f7f

Skrevet

Hvordan var ikke han her på forvaring? Vi har et skrudd rettsvesen.

Rehabilitering er fint men det får da være grenser.

Anonymous poster hash: 88529...52c

Skrevet

Så lenge rettssystemet er så vanvittig dårlig er det ikke rart at dette skjer.

Vi aner jo ikke hva drapet skyldes. Sannsynligvis en intern konflikt koblet med lav impulskontroll hos drapsmannen, neppe hellig vrede og ønske om rettferdighet for noen ukjente ofre.

Anonymous poster hash: d7a1a...08d

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/oppsal-drapet-var-uenige-etter-en-malejobb-hjemme-hos-offeret/a/23344564/

Flott kar han der drapsmannen dere hyller forresten...! Han satt inne for å ha henrettet en familiefar som ikke var fornøyd med malejobben han hadde utført. Kjempekar!

Anonymous poster hash: ea6ed...f7f

Han dreper åpenbart alle han ikke liker.

Anonymous poster hash: d7a1a...08d

Skrevet

Et samfunn med dødsstraff og selvtekt vil vi ikke ha. Enkelt og greit.

Skrevet

Vet dere...i går ble det ett avskum mindre som tok opp plass, ressurser og oksygen på denne kloden. At den ekle pedo-fan der døde er helt greit. Han har påført så uendelig mange mennesker lidelser, så at hans liv endte slik var vel i grunn likså greit....

Anonymous poster hash: 9a17b...930

Skrevet

Dødsstraff hadde vært en bedre dom enn de latterlige dommene han fikk, han har jo kunnet fortsette med det å skade uskyldige barn.

Anonymous poster hash: ff376...1bd

Skrevet

Et samfunn med dødsstraff og selvtekt vil vi ikke ha. Enkelt og greit.

I utgangspunktet er jeg også motstander av dødsstraff. Men når mannen får holde på i over 30 år lurer jeg på hva det norske rettssystemet har å stille opp med? Tydeligvis ingenting...

Skrevet

Er for dødsstraff,skulle så absolutt vært gjeninnført! Billigere og tryggere for alle,da hadde man sluppet at psykoene gikk løs på hverandre i fengsel også!

Anonymous poster hash: 2478c...4e2

Skrevet

Er for dødsstraff,skulle så absolutt vært gjeninnført! Billigere og tryggere for alle,da hadde man sluppet at psykoene gikk løs på hverandre i fengsel også!

Anonymous poster hash: 2478c...4e2

Enig!!

Hvem er det som betaler for de jævlene som sitter i fengsel for voldtekt av barn, for ikke å snakke om abb..... Rettssaker til flere millioner. Gi de heller ei sprøyte og bli kvitt jævelskapet for alltid!!!

Anonymous poster hash: 43863...323

Skrevet

Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå.

Skrevet

Det er mye verre å bli invalid eller drept på grunn av en fyllekjørerene eller en som ikke klarte å passe fartsgrensene enn å bli befølt eller til og med voldtatt. Jeg forsvarer ikke seksuelt misbruk av barn, men det er tross alt ikke det verste et menneske kan gjøre mot et annet. De fleste barn som har opplevd noe sånt lever helt fint med det og får gode liv etterpå.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...