MJ<3 Skrevet 26. februar 2017 #26 Skrevet 26. februar 2017 Fatter ikke hva problemet er. NÄr man fÄr spm om Ä kjÞpe noe for noen tar man vel med kvittering og nÄr man leverer varene sier man "Her er kvittering, det ble 176 kroner. Du kan godt vippse!"  AltsÄ, har du ikke gjort det men bare levert varene?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #27 Skrevet 26. februar 2017 Men alle de gangene hun ikke har betalt, har du ikke bedt om pengene i etterkant da?  Anonymous poster hash: 55cf2...794 Hun spÞr alltid hvor mye hvor mye hun skylder, 5 av 10 ganger har det vÊrt kvittering i posen, men har aldri sett pengene. Har mest lyst til at neste gang hun reiser til Sverige, be henne om Ä kjÞpe en kartong med rÞyk og nÄr jeg fÄr den, da tier jeg om pengene. Har lyst Ä vÊre sÄ frekk.   Anonymous poster hash: 15016...53e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #28 Skrevet 26. februar 2017 Du er sÄ tafatt at jeg blir matt. Konfliktskye dÞrmatte.   Anonymous poster hash: 0410d...f21
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #29 Skrevet 26. februar 2017 Du hi mÄ jo rett og slett vÊre dum ? SÄ tafatt er det ikke lov Ä vÊre. Har du forresten ansvar for barn ? Hva gjÞr du nÄr ungene dine havner i brÄk? Eller nÄr ungene dine blir urettferdig behandlet, stÄr du bare Ä ser pÄ da ogsÄ ???  Anonymous poster hash: 30b1e...414
Popelko Skrevet 26. februar 2017 #30 Skrevet 26. februar 2017 Hver gang jeg og mannen skal til sverige,sÄ fÄr venninna mi greie pÄ det, uansett. Skriver sÄnn sÞt mld om vi kan kjÞpe det og det.. Vi kjÞper men de betaler oss aldri.  Her om dagen var vi i Sverige og hun sendte meg mld, det var kun 4 ting og maks under 200kr, men fikk vi penger? Nei.  Jeg synes det er frekt, Ä ikke passe pÄ Ä betale for seg. Hva hadde dere gjort? Drite i Ä kjÞpe neste gang? Eller er dette bare bagatel? 100 her og hundre der, no big deal?  Anonymous poster hash: 15016...53e Be om betaling pÄ forhÄnd, eller dropp Ä handle. Og ikke minst be om Ä fÄ tilbakebetalt, det er HUN som bÞr skamme seg, ikke du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ