Gå til innhold

Spå ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det snart jeg blir bedre kjent med han, når føler du han kommer inn i livet mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en dårlig dag idag. Er det noen flere gode nyheter fra dere som kan spå meg?

Skrevet

Noen som kan spå meg?

Generelt, anything?!

Takk! 280584.

Jeg ser at du snart må på butikken for å handle, det er noe du mangler, ost? Egg? Smør?

Og jeg ser at du må på do i løpet av kvelden, gjerne mer enn en gang.

Jeg ser også at sola går ned i kveld og det blir et mørke over livet ditt i kveld, men i morgen lysner det igjen. 

Og slik går nu dagan...

Anonymous poster hash: 67838...6b9

Skrevet

Lys, mørk eller piercing?

Får ikke opp annet enn at han har en litt spenstig skikkelse. Han har ikke helsestudiokropp, men har en kropp som er preget av at han er aktiv. Friluftsmann? Håndverker? Det er uklart. Noe praktisk. Får opp en litt slitt dongeribukse. Gir dette mening?

Anonymous poster hash: efea9...3b5

Skrevet

Får vi det lånet vi skal søke om?

Anonymous poster hash: 3050a...582

Skrevet

Får ikke opp annet enn at han har en litt spenstig skikkelse. Han har ikke helsestudiokropp, men har en kropp som er preget av at han er aktiv. Friluftsmann? Håndverker? Det er uklart. Noe praktisk. Får opp en litt slitt dongeribukse. Gir dette mening?Anonymous poster hash: efea9...3b5

Det høres ut som naboen sønn fortsatt. Han jobber som vaktmester og er ikke så høy. Kan det være han, jeg føler han er veldig hyggelig og glad fyr. Men så usikker på om jeg kan falle for han.

Han andre med piercing har litt mage og er superskjønn, men er i et forhold.

Og så er det en lys fyr som er søt, men kanskje ikke noe mer enn det, men smiler litt ekstra og ser han inn i øynene når jeg ser han.

Drømmer mest om han med piercing, men han er superenergisk, motsatt av meg. Tror du det kan være han?

Har han noen barn?

Skrevet

Det høres ut som naboen sønn fortsatt. Han jobber som vaktmester og er ikke så høy. Kan det være han, jeg føler han er veldig hyggelig og glad fyr. Men så usikker på om jeg kan falle for han.

Han andre med piercing har litt mage og er superskjønn, men er i et forhold.

Og så er det en lys fyr som er søt, men kanskje ikke noe mer enn det, men smiler litt ekstra og ser han inn i øynene når jeg ser han.

Drømmer mest om han med piercing, men han er superenergisk, motsatt av meg. Tror du det kan være han?

Har han noen barn?

Får ikke opp noe. Mitt beste råd til deg er å være her og nå. Ta det som det kommer. Forsøk å legge frykten for å bli såret eller forlat til side. Jeg får imidlertid opp at du har opplevd relasjonsbrudd eller at mennesker ikke har vært så gode med deg. Har du blitt mobbet? Er det noen som har gått fra deg eller sviktet?

Hvis det er så, prøv å legge det bak deg. Gå videre. La fortid være fortid, og se fremover.

Anonymous poster hash: efea9...3b5

Skrevet

Får ikke opp noe. Mitt beste råd til deg er å være her og nå. Ta det som det kommer. Forsøk å legge frykten for å bli såret eller forlat til side. Jeg får imidlertid opp at du har opplevd relasjonsbrudd eller at mennesker ikke har vært så gode med deg. Har du blitt mobbet? Er det noen som har gått fra deg eller sviktet?

Hvis det er så, prøv å legge det bak deg. Gå videre. La fortid være fortid, og se fremover. Anonymous poster hash: efea9...3b5

Du får opp masse og nå får du ikke opp noe ☹️

Skrevet

Jeg er ikke i jobb. Men takk for spå!

Da viser krystallkula mi at det hadde vært lurt å prøve seg på det

Anonymous poster hash: 4db7d...177

Gjest He1984
Skrevet

Da viser krystallkula mi at det hadde vært lurt å prøve seg på detAnonymous poster hash: 4db7d...177

Hehe...Jeg ser ingen krystallkule hos deg!

Skrevet

Hehe...Jeg ser ingen krystallkule hos deg!

Hæææ?

Anonymous poster hash: 4db7d...177

Gjest He1984
Skrevet

Noen som får opp noe annet hyggelig på men?

Gjest He1984
Skrevet

Noen som får opp noe annet hyggelig på men?

*meg?

Skrevet

Meg?kjætlighet,barn,jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...