Gå til innhold

Spå ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan spå meg?

Generelt, anything?!

Takk! 280584.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil få barnetrygda på tirsdag.

Anonymous poster hash: 4f4b8...71c

Skrevet

Du vil få barnetrygda på tirsdag. Anonymous poster hash: 4f4b8...71c

Jeg får ikke barnetrygd.

Skrevet

Du kommer kanskje inn i årets beste periode for yrke og karriere. Et eller annet nytt på dette området dukker opp. Har du jobbet for å få et karrieresprang, skjer det ganske snart. Men har du vært lite engasjert i jobben din, kan det også hende at du får en påminnelse.

Anonymous poster hash: efea9...3b5

Skrevet

Du kommer kanskje inn i årets beste periode for yrke og karriere. Et eller annet nytt på dette området dukker opp. Har du jobbet for å få et karrieresprang, skjer det ganske snart. Men har du vært lite engasjert i jobben din, kan det også hende at du får en påminnelse. Anonymous poster hash: efea9...3b5

Jeg er ikke i jobb. Men takk for spå!

Skrevet

Søsken og utlendinger blir viktig. Endringer i familien, i form av et nytt familiemedlem eller at noen flytter ut, blir positive hvis du klarer å beholde roen og lar tingene gå sin gang uten å kontrollere for mye

Skrevet

Søsken og utlendinger blir viktig. Endringer i familien, i form av et nytt familiemedlem eller at noen flytter ut, blir positive hvis du klarer å beholde roen og lar tingene gå sin gang uten å kontrollere for myeAnonymous poster hash: efea9...3b5

Det høres riktig ut! Passer godt ett par i familien min.

Skrevet

Det høres riktig ut! Passer godt ett par i familien min.

jeg er litt nysgjerrig på dette med jobb. Er du ufør eller arbeidssøker? Ser en endring her. Kan det være en praksisplass eller frivillig arbeid/veldedighetsarbeid?

Skrevet

Du føler behov for å ha en partner ved din side, men er ikke villig til å godta noe som ikke føles bra. Er det ingen vekst i et eksisterende forhold kan du vurdere å avslutte det. Har du derimot ikke vært klar for å forplikte deg, kommer du snart til å ta det store steget. Et godt sosialt miljø i familien og slekten fyller mye av behovet ditt for vennskap og fellesskapsfølelse, men du kan likevel få amorøse følelser for en bekjent. Bare åpne opp og gjør deg tilgjengelig.

Skrevet

Du føler behov for å ha en partner ved din side, men er ikke villig til å godta noe som ikke føles bra. Er det ingen vekst i et eksisterende forhold kan du vurdere å avslutte det. Har du derimot ikke vært klar for å forplikte deg, kommer du snart til å ta det store steget. Et godt sosialt miljø i familien og slekten fyller mye av behovet ditt for vennskap og fellesskapsfølelse, men du kan likevel få amorøse følelser for en bekjent. Bare åpne opp og gjør deg tilgjengelig.Anonymous poster hash: efea9...3b5

Hvem kan den bekjente være? Takk

Skrevet

Hvem kan den bekjente være? Takk

Det er noen du har truffet i forbifarten for en stund siden eller har hatt litt med å gjøre. En venn av en venn eller en venn av noen du er i familie med? Det er veldig viktig at du er åpen og viser at du er interessert.

Skrevet

Jeg får opp at du er litt sjenert. Kan det være at du har blitt såret tidligere? Forsøk å legge de dårlige opplevelsene vekk. Dette er noe helt annet.

Skrevet

Kan noen spå meg også?

Kommer jeg og mannen til å holde sammen eller går vi hver sin vei? Får jeg flere barn? Hvor mange?

Anonymous poster hash: 399b1...b1b

Skrevet

Jeg får opp at du er litt sjenert. Kan det være at du har blitt såret tidligere? Forsøk å legge de dårlige opplevelsene vekk. Dette er noe helt annet.Anonymous poster hash: efea9...3b5

Dette er 100% riktig.

Skrevet

Det er noen du har truffet i forbifarten for en stund siden eller har hatt litt med å gjøre. En venn av en venn eller en venn av noen du er i familie med? Det er veldig viktig at du er åpen og viser at du er interessert.Anonymous poster hash: efea9...3b5

Jeg har mest kontakt på tur med hunden, ellers har jeg ikke møtt noen andre.

Skrevet

Er du gravid eller prøver? Du kan ha cyster el.l på høyre eggstokk. Ville sjekket med lege.

Anonymous poster hash: 87865...34d

Skrevet

Er du gravid eller prøver? Du kan ha cyster el.l på høyre eggstokk. Ville sjekket med lege. Anonymous poster hash: 87865...34d

Jeg er ikke gravid eller prøver.

Skrevet

Sånn helt seriøst folkens, tror dere virkelig på dette her? 🙈

At det skal sitte en person på et anonymforum og kunne "spå" dere gjennom et par setninger dere har skrevet?? Verden vil bedras!

Anonymous poster hash: 257dc...539

Skrevet

Er du gravid eller prøver? Du kan ha cyster el.l på høyre eggstokk. Ville sjekket med lege.

Anonymous poster hash: 87865...34d

Skrev du til meg?

Skrevet

Det er noen du har truffet i forbifarten for en stund siden eller har hatt litt med å gjøre. En venn av en venn eller en venn av noen du er i familie med? Det er veldig viktig at du er åpen og viser at du er interessert.Anonymous poster hash: efea9...3b5

Kan du beskrive han?

Skrevet

Kan du beskrive han?

Varm, vennlig. Ikke så høy. Kanskje ikke samme type som du har falt for før, men en god mann. Driver med noe praktisk. Håndverker eller noe med mennesker, kanskje? Noe litt "hands on".

Skrevet

Kan noen spå meg også?

Kommer jeg og mannen til å holde sammen eller går vi hver sin vei? Får jeg flere barn? Hvor mange?

Skrev til deg i går men vet ikke om det svaret med cyster var til meg eller andre?

Skrevet

Varm, vennlig. Ikke så høy. Kanskje ikke samme type som du har falt for før, men en god mann. Driver med noe praktisk. Håndverker eller noe med mennesker, kanskje? Noe litt "hands on".Anonymous poster hash: efea9...3b5

Det høres ut som naboens sønn! Eller en på en butikk som jeg har besøkt en god del. Han siste så jeg ikke for alt lenge siden. Første er noen uker siden jeg så.

Skrevet

Vet du nærmere alder på han?

Mellom 50 og 60

Anonymous poster hash: 4f4b8...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...