Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #26 Skrevet 25. februar 2017 Jøss. Så det du sier er at du bare omgås søppel. Det er jo en helt annen sak. Du kan like det eller ikke, dessverre er nok dette realiteten Anonymous poster hash: d553c...98b
sug lut Skrevet 25. februar 2017 #27 Skrevet 25. februar 2017 Du kan like det eller ikke, dessverre er nok dette realiteten Anonymous poster hash: d553c...98b DIN realitet, din omgangskrets.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #28 Skrevet 26. februar 2017 Du kan like det eller ikke, dessverre er nok dette realiteten Anonymous poster hash: d553c...98b Jeg tror du bør ta en opprydning i omgangskretsen din, for det er ikke normal oppførsel av samværsfedre. Og jeg er ikke skilt og ha hverken mann med egne barn eller barn fra før, siden du så kjapt hoppet til den konklusjonen hos en annen som sa deg imot. Anonymous poster hash: 80658...053
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #29 Skrevet 26. februar 2017 Og du er kanskje den nye dama til en slik helgepappa? Før han traff deg var han NØYAKTIG slik som beskrevet ovenfor, da du kom inn i bildet fikk farmor avlastning siden du nå tar ansvaret, ikke sant? Å så klager han på den umulige exen som lopper han for penger og er umulig å samarbeide med! Anonymous poster hash: d553c...98b Niks, jeg er fortsatt gift med pappaen til mine barn. Ikke har han barn fra før heller. Derimot har jeg kompiser som er skilt. De vil være mest mulig sammen med ungene sine alle sammen. Ingen av dem setter vekk ungene til besteforeldre (eller noen andre) ved samvær og flertallet av dem er fortsatt single så ingen ny dame som har ansvaret. Du bør revurdere din omgangskrets og innstilling. Anonymous poster hash: da032...f9e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #30 Skrevet 26. februar 2017 Ta dere sammen. Høres ut som dere er med i unge mødre. Venninna di kan da ikke bestemme slikt. Anonymous poster hash: 6fd8f...465
Isola&Lille+julegave Skrevet 26. februar 2017 #31 Skrevet 26. februar 2017 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor hun velger å bruke tid og energi på å irritere seg over det der!! Det gjør vel ingenting det, vel!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #32 Skrevet 26. februar 2017 Far til mine barn gjør det samme. Flytter hjem til mor og far annenhver helg. Men dette er jo ikke noe jeg har noe med. Så lenge barna er ivaretatt og har det fint, så er jo det det viktigste for meg. Og det er de. Hvor for i all verden skal man henge seg opp i dette? Det er jo ikke viktig i det hele tatt, uansett hvor rart det kan virke. Anonymous poster hash: 11437...38f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #33 Skrevet 26. februar 2017 Naboene våre må snakke med ekssvigerdatter for å få låne barnebarna, faren mener nemlig han ikke har tid med dem å "gi bort" utover korte besøk nå som han har dem så lite (40%). Så der er det i mammahelgene barna overnatter hos farmor og farfar, mor er hos sin nye kjæreste. Ikke at hun er en spesielt dårlig mor, altså. Men hun prioriterer litt merkelig til tider. Anonymous poster hash: 335ef...f7f
Mamma_til_2 Skrevet 26. februar 2017 #34 Skrevet 26. februar 2017 Med mindre det står spesifisert i samværskontrakten at far skal ha barna kun hjemme hos seg selv og ikke hjemme hos besteforeldre eller sammen med andre så har hun ingenting med det.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #35 Skrevet 26. februar 2017 Naboene våre må snakke med ekssvigerdatter for å få låne barnebarna, faren mener nemlig han ikke har tid med dem å "gi bort" utover korte besøk nå som han har dem så lite (40%). Så der er det i mammahelgene barna overnatter hos farmor og farfar, mor er hos sin nye kjæreste. Ikke at hun er en spesielt dårlig mor, altså. Men hun prioriterer litt merkelig til tider. Anonymous poster hash: 335ef...f7f Så det du mener er altså at hvis ikke den halvveis dårlige moren, som at på til har ny pk ikke ofret sine helger, så ville ikke barna fått tid med farmor og farfar? Anonymous poster hash: 429fe...c69
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2017 #36 Skrevet 26. februar 2017 Tenk i andre land hvor man ofte bor sammen hele familien da? Det er typisk Norge at man bare skal være en standard kjernefamilie med mor og barn, far og barn eller mor far og barn. Det du nevner der er da ingenting å henge seg opp i !! Hun burde være glad for at ungene får tilbringe tid med familien sin og knytte bånd til alle!? Anonymous poster hash: 919f5...33e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2017 #37 Skrevet 27. februar 2017 Syns det er veldig vanlig at helgefedre lar sin mor ta seg av ungene. De leverer ungene til sin mor fredag ettermiddag, og dropper selv innom nå og da - og får stående applaus for at de er så fantastiske fedre! Farmor lager mat, tar kveldsstell og aktiviserer, mens pappa lever livet på gutterommet, drar på besøk til kompiser og fest og moro. I tillegg får de all mulig støtte fra samfunnet når de klager over at det "alltid er mor som får foreldreretten, og stakkars meg som må betale alt jeg tjener i bidrag" og "mødre skal ha hovedansvar for barna KUN for å loppe meg for penger" og "få SÅÅÅ mye stønader og penger fra NAV". Det finnes en mikroskopisk andel fedre (kanskje) som tar et skikkelig ansvar for barna etter samlivsbrudd, flesteparten er OVERHODET ikke interessert i å ta ansvaret og all jobben det innebærer å ha/være sammen med barn en helg. ENESTE grunnen til at de krangler om samvær, er for å slippe å betale bidrag. Prøv å gi følgende valg til en far ved en barnefordelingssak: Om du gir slipp på 50/50 deling av omsorg, slipper å betale bidrag uansett hvor lite du har ungen. Jeg GARANTERER at det ikke lenger finnes noen sak... Anonymous poster hash: d553c...98b For et bittert og stusselig menneske du er Anonymous poster hash: 7494b...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå