Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 Eksen til venninna mi har barna kun annenhver helg. Når han har barna er han kun med foreldrene sine hele helga. Slik som nå i helga er de på hyttetur hele helgen. Han har de to helger i mnd bare. De dagene han ikke har barna er han og til foreldrene hver dag. Spiser middag, dusjer der, mor vasker klærne, de går turer osv osv. Venninna mi (eksen hans) irriterer seg grønn på dette, og vil nesten at han skal slutte å ha de. Vi satt og snakket om det i går, og det er jo veldig spesielt, er det ikke?? Anonymous poster hash: 6a61b...b74
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 Det har hun ingenting med! Om barna får være med både far og besteforeldre er vel det bra?! Og om mor duller med ham, har hun hller ikke noe med... Anonymous poster hash: 8cc0e...769
Sint naken biltyv Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Så fælt at han vil besteforeldrene også skal få et godt forhold til barna😡😡 Idiot asz🤦🏼♀️
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Eksen til venninna mi har barna kun annenhver helg. Når han har barna er han kun med foreldrene sine hele helga. Slik som nå i helga er de på hyttetur hele helgen. Han har de to helger i mnd bare. De dagene han ikke har barna er han og til foreldrene hver dag. Spiser middag, dusjer der, mor vasker klærne, de går turer osv osv. Venninna mi (eksen hans) irriterer seg grønn på dette, og vil nesten at han skal slutte å ha de. Vi satt og snakket om det i går, og det er jo veldig spesielt, er det ikke?? Anonymous poster hash: 6a61b...b74 Hva er problemet hennes da!? Anonymous poster hash: 0305f...f0a
Anarkali Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Litt spesielt er det men det har venninnen din ingenting med. Kanskje han føler deg overveldet av å ha begge to alene og uansett hvor synd det er så er det da bedre at han velger å være sammen med barnas besteforeldre.
QueeenBeee Skrevet 25. februar 2017 #6 Skrevet 25. februar 2017 Jaggu mye rart en skal henge seg opp i. La han bruke tiden sin som han vil og hvor han vil. Jeg syns nå det er supert at de får dele den lille tiden de er til pappan med besteforeldrene jeg da.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Så lenge de ikke gjorde noe skadelig for barna, hadde jeg ikke brydd meg med hvor og hva de gjorde de helgene de var hos far. Anonymous poster hash: a9614...646
Snøfnugget Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Hadde sett det som en ressurs at barnet ble kjent med og trygg på besteforeldre også på farssiden. Er vel ikke det minste rart at foreldrene også vil se barnebarnet sitt når de ikke har muligheten i hverdagen. Dette har hun ingenting med og det er hvertfall ingen grunn for å bremse samvær.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Sannsynligvis synes han det er slitsomt å ha begge to en helg, eller sø ønsker han at de skal være mest mulig sammen med besteforeldrene. Uansett er det ikke din venninnes problem. De har det nok strålende, og får masse oppmerksomhet. Anonymous poster hash: d892a...f00
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 Er det ikke dette alle helgefedre gjør? Drar hjem til mamma så hun tar jobben med ungene. Anonymous poster hash: d553c...98b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 Sånn er barnefaren også,tar sønnen sin med opp til foreldrene å er der helt til han skal legge seg.Far er bare glad han slipper å lage mat og han syns vel det er greit med litt avlastning. Jeg syns det er helt greit jeg for besteforeldrene er helt fantastiske og flott å det at de har så nærmt forhold til sønnen min. Sønnen min har mange gode minner fra de gangene han har vært hos besteforeldrene med faren Anonymous poster hash: b8bbd...31c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 Det jeg heller reagerer på med barnefaren her er at han aldri går på besøk til kameratene hans som har unger på samme alder som sønnen min.Det er knapt 5 minutter å gå til flere av kameratene å ser de ofte er hjemme når barnefar har sønnen vår,men likevel så går han aldri på besøk til de. Sønnen vår er også mye lettere å ha med å gjøre når han leker med andre barn. Hvis han ikke har noen å leke med så blir han mer needy,noe som kan bli veldig slitsomt. Anonymous poster hash: b8bbd...31c
soleia Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 Høyres då koseleg ut for både barn og besteforeldre. Kvifor er dette gale?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #14 Skrevet 25. februar 2017 Kan ikke se hva som er galt med det.......hun irriterer seg nok fordi hun vet at han hadde fått mye å styre med hadde han hatt ungene alene. Men er det ikke bedre for ungene om han har de hos besteforeldre om han takler dårlig å ha dem alene. Man kan selvsagt spørre seg om det er hensiktsmessig at far har dem om han ikke takler det på en tilfredstillende måte, men jeg tror det skal såpass mye til for at han mister samværet. Men jeg forstår at venninnen din erger seg over hans mangel til å ha sine egne barn. Hadde dette vært snudd så hadde de fleste sett med argusøyne på mor...... Anonymous poster hash: 248e5...f6d
Salomine Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 Hva skulle være galt med det? Både far og besteforeldre er sammen med barna, det må vel være bra vel. Er det forresten så rart at besteforeldre vil se barnebarna to helger i måneden? Og far overlater dem ikke, slik jeg forstår det, til besteforeldrene for å dra ut og feste selv feks. Virker som din venninne leter etter ting å ergre seg over. Dette har hun ingenting med.
Mostly Harmless Skrevet 25. februar 2017 #16 Skrevet 25. februar 2017 Så vidt jeg skjønner er far der sammen med barna? Da får barna det samværet med far som er avtalt. At mor kanskje føler far ikke har det slitsomt nok under samværet, må hun bare bite i seg. Ønsker mor å også ha mer avlastning, kan hun diskutere muligheten for å øke samværet.
februarprins2013 Skrevet 25. februar 2017 #17 Skrevet 25. februar 2017 ser ikke problemet her i hele tatt
Hengebukksvinet Skrevet 25. februar 2017 #18 Skrevet 25. februar 2017 "vil nesten at han skal slutte å ha de"...Hun kan jo prøve å ta fra han samværshelgene med dette som grunn og se hvordan det går.Er det virkelig mulig?Snakk om å lage problemer!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #19 Skrevet 25. februar 2017 Syns det er veldig vanlig at helgefedre lar sin mor ta seg av ungene. De leverer ungene til sin mor fredag ettermiddag, og dropper selv innom nå og da - og får stående applaus for at de er så fantastiske fedre! Farmor lager mat, tar kveldsstell og aktiviserer, mens pappa lever livet på gutterommet, drar på besøk til kompiser og fest og moro. I tillegg får de all mulig støtte fra samfunnet når de klager over at det "alltid er mor som får foreldreretten, og stakkars meg som må betale alt jeg tjener i bidrag" og "mødre skal ha hovedansvar for barna KUN for å loppe meg for penger" og "få SÅÅÅ mye stønader og penger fra NAV". Det finnes en mikroskopisk andel fedre (kanskje) som tar et skikkelig ansvar for barna etter samlivsbrudd, flesteparten er OVERHODET ikke interessert i å ta ansvaret og all jobben det innebærer å ha/være sammen med barn en helg. ENESTE grunnen til at de krangler om samvær, er for å slippe å betale bidrag. Prøv å gi følgende valg til en far ved en barnefordelingssak: Om du gir slipp på 50/50 deling av omsorg, slipper å betale bidrag uansett hvor lite du har ungen. Jeg GARANTERER at det ikke lenger finnes noen sak... Anonymous poster hash: d553c...98b
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #20 Skrevet 25. februar 2017 Er det ikke dette alle helgefedre gjør? Drar hjem til mamma så hun tar jobben med ungene. Anonymous poster hash: d553c...98b Det er mitt inntrykk også. Griner til seg mest mulig samvær for så å dumpe ungene hos mamsen eller den nye dama. Gjør en mor det samme så er det ikke måte på hvor ræva hun er. Anonymous poster hash: b505d...937
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #21 Skrevet 25. februar 2017 Det er vel samme det hvem de er med i helgene, så lenge far er der? Er det rart mange ikke klarer å samarbeide? Anonymous poster hash: 37544...c09
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #22 Skrevet 25. februar 2017 Så lenge barnet har det bra, så ser jeg ikke problemet! Er selv alenemor. Anonymous poster hash: 77cbe...c7c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #23 Skrevet 25. februar 2017 Syns det er veldig vanlig at helgefedre lar sin mor ta seg av ungene. De leverer ungene til sin mor fredag ettermiddag, og dropper selv innom nå og da - og får stående applaus for at de er så fantastiske fedre! Farmor lager mat, tar kveldsstell og aktiviserer, mens pappa lever livet på gutterommet, drar på besøk til kompiser og fest og moro. I tillegg får de all mulig støtte fra samfunnet når de klager over at det "alltid er mor som får foreldreretten, og stakkars meg som må betale alt jeg tjener i bidrag" og "mødre skal ha hovedansvar for barna KUN for å loppe meg for penger" og "få SÅÅÅ mye stønader og penger fra NAV". Det finnes en mikroskopisk andel fedre (kanskje) som tar et skikkelig ansvar for barna etter samlivsbrudd, flesteparten er OVERHODET ikke interessert i å ta ansvaret og all jobben det innebærer å ha/være sammen med barn en helg. ENESTE grunnen til at de krangler om samvær, er for å slippe å betale bidrag. Prøv å gi følgende valg til en far ved en barnefordelingssak: Om du gir slipp på 50/50 deling av omsorg, slipper å betale bidrag uansett hvor lite du har ungen. Jeg GARANTERER at det ikke lenger finnes noen sak... Anonymous poster hash: d553c...98b For noe sludder! Jeg kjenner ingen slike skilte fedre. Du høres ut som en bitter, kjip og stusselig dame med en bedriten omgangskrets. Anonymous poster hash: da032...f9e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #24 Skrevet 25. februar 2017 For noe sludder! Jeg kjenner ingen slike skilte fedre. Du høres ut som en bitter, kjip og stusselig dame med en bedriten omgangskrets. Anonymous poster hash: da032...f9e Og du er kanskje den nye dama til en slik helgepappa? Før han traff deg var han NØYAKTIG slik som beskrevet ovenfor, da du kom inn i bildet fikk farmor avlastning siden du nå tar ansvaret, ikke sant? Å så klager han på den umulige exen som lopper han for penger og er umulig å samarbeide med! Anonymous poster hash: d553c...98b
sug lut Skrevet 25. februar 2017 #25 Skrevet 25. februar 2017 Syns det er veldig vanlig at helgefedre lar sin mor ta seg av ungene. De leverer ungene til sin mor fredag ettermiddag, og dropper selv innom nå og da - og får stående applaus for at de er så fantastiske fedre! Farmor lager mat, tar kveldsstell og aktiviserer, mens pappa lever livet på gutterommet, drar på besøk til kompiser og fest og moro. I tillegg får de all mulig støtte fra samfunnet når de klager over at det "alltid er mor som får foreldreretten, og stakkars meg som må betale alt jeg tjener i bidrag" og "mødre skal ha hovedansvar for barna KUN for å loppe meg for penger" og "få SÅÅÅ mye stønader og penger fra NAV". Det finnes en mikroskopisk andel fedre (kanskje) som tar et skikkelig ansvar for barna etter samlivsbrudd, flesteparten er OVERHODET ikke interessert i å ta ansvaret og all jobben det innebærer å ha/være sammen med barn en helg. ENESTE grunnen til at de krangler om samvær, er for å slippe å betale bidrag. Prøv å gi følgende valg til en far ved en barnefordelingssak: Om du gir slipp på 50/50 deling av omsorg, slipper å betale bidrag uansett hvor lite du har ungen. Jeg GARANTERER at det ikke lenger finnes noen sak... Anonymous poster hash: d553c...98b Jøss. Så det du sier er at du bare omgås søppel. Det er jo en helt annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå