Gå til innhold

For en grusom historie!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er foreldrene hans?

Anonymous poster hash: bed76...af5

Skrevet

Fy søren!! 😠

Anonymous poster hash: e21d0...983

Skrevet

Første tilfellet jeg har lest om som jeg hadde gitt penger til ved en kronerulling.

Anonymous poster hash: 7343e...e39

Skrevet

Synd han ikke er innvandrer... Da hadde han fått hjelp umiddelbart.

Anonymous poster hash: 6913e...749

Skrevet

Da bør han flytte til et annet land og få hjelp der.

Skrevet

Kryp tilbake i det mørke hullet ditt! Og kom aldri ut igjen!

Anonymous poster hash: 9b746...d16

Skrevet

Første tilfellet jeg har lest om som jeg hadde gitt penger til ved en kronerulling.

Helt enig! Kommunen og NAV failer han totalt!

Jeg står i et helvete med mitt barn som har autisme, men det er ingenting i forhold til det her!😡

Skrevet

Rystende å lese.. og vil så gjerne hjelpe han!

Anonymous poster hash: 5e676...9d0

Skrevet

Er det kronerulling her? Eventuelt hvor? Han trenger virkelig å få hjelp. Har det stått i vg/dagbladet? Eventuelt får tipset dem. Tydeligvis må dette blåses opp i media for å at gutten skal få hjelp. (Og jeg ikke fan av at ma bruker media for å få drompet frem vilje sin)

Anonymous poster hash: 31b8b...bee

Skrevet

Kan man dele linken på fb for å spre det?

Skrevet

Kryp tilbake i det mørke hullet ditt! Og kom aldri ut igjen!

Åh? Jeg sier bare det mange tenker.

Det norske systemet fungerer ikke inder hele tatt. Tror du denne historien er enestående?

Hva med alle som må betale som må dekke sin egen medisin og egne behandlinger? Som stamcellebehandling? Barn med muskelsykdommer som ikke får hjelp i Norge, og som må betale egne flyreiser til for eksempel Sverige?

Hva med alle andre familier som havner under fattiggrensa pga arbeidsledighet i oljen og som er permiterte uten krav på penger i permitteringsperioden?

Nav har egen linje for mennesker i utlandet, og jeg vet med sikkerhet at denne instansen fungerer på en helt annen måte fordi JEG har brukt den.

For alt du vet så er jeg utlending selv. Og dermed innvandrer! Det har ingenting med rasisme å gjøre. Nå har du ikke sagt med rene ord at jeg er en, men det er ikke vanskelig å lese mellom linjene på svaret ditt.

Nav Norge og systemet fungerer ikke for dem som virkelig trenger det, og burde hatt en skikkelig opprensking!

Skrevet

Hvor er foreldrene hans?

Kommer frem mellom linjene at moren ikke er den skarpeste kniven i skuffen. 

Anonymous poster hash: 01fbb...de4

Skrevet

Nav mener at han kan bli bilmekaniker.....wow. Skummelt at sånne folk sitter i en posisjon hvor de bestemmer over et annet menneske sitt liv,, uten å ha kompetanse til det

Anonymous poster hash: 9a72a...7c9
Skrevet

Det norske systemet fungerer ikke inder hele tatt. Tror du denne historien er enestående?

Hva med alle som må betale som må dekke sin egen medisin og egne behandlinger? Som stamcellebehandling? Barn med muskelsykdommer som ikke får hjelp i Norge, og som må betale egne flyreiser til for eksempel Sverige?

Hva med alle andre familier som havner under fattiggrensa pga arbeidsledighet i oljen og som er permiterte uten krav på penger i permitteringsperioden?

Nav har egen linje for mennesker i utlandet, og jeg vet med sikkerhet at denne instansen fungerer på en helt annen måte fordi JEG har brukt den.

For alt du vet så er jeg utlending selv. Og dermed innvandrer! Det har ingenting med rasisme å gjøre. Nå har du ikke sagt med rene ord at jeg er en, men det er ikke vanskelig å lese mellom linjene på svaret ditt.

Nav Norge og systemet fungerer ikke for dem som virkelig trenger det, og burde hatt en skikkelig opprensking!

at du endrer premissene for denne guttens historie ved å trekke inn alle mulige andre grupper for sammenlikning, er slik jeg ser det rett og slett patetisk.

dine hva med er helt irrelevant for det som blir diskutert her. du burde være flau over degselv.

Anonymous poster hash: 7b35d...174

Skrevet

Jeg vippset og fikk en hyggelig takk tilbake.

Skrevet

Jeg vippset og fikk en hyggelig takk tilbake.

Hvilket nr? Hvor mye vippset du?

Skrevet

Hvor fant du nr?

Skrevet

Jeg vipset over en hundrelapp jeg også. Ingenting i forhold til hva han trenger, men er det mange nok som vipser får han kanskje hentet ut medisiner denne måneden iallefall

Anonymous poster hash: 0cc76...763

Skrevet

Håper lottoen min tikker inn i kveld! Da hadde jeg jaggu gitt han et godt liv 😢

Anonymous poster hash: 608a0...9ec

Skrevet

Hvor fant du nr?

Lurer jeg også på!

Anonymous poster hash: 60886...263

Skrevet

Det står litt opp i tråden, og når man taster inn nr på vipps ser man at det tilhører rett person 😃

Anonymous poster hash: 0cc76...763

Skrevet

Vipset en 100-lapp jeg også :)

Anonymous poster hash: 2ab8e...959

Skrevet

Nummeret og kontonummeret hans fant jeg på Facebook i forbindelse med reportasjen. Har ikke snoket det opp. Eneste grunnen til at jeg la det ut her er fordi det allerede er offentlig og godkjent av han selv.

Skrevet

Det du beskriver om et håpløst system er sant, MEN det har ingenting med etnisitet å gjøre!

Når folk skriver: "hadde du bare vært utlending så!" -det blir for dumt! Og sier mye om de som ytrer sånt vås!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...