Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #26 Skrevet 25. februar 2017 Ved tannpuss og etter jeg har røykt. Og når jeg er syk selvsagt. Anonymous poster hash: 9ef84...816
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #27 Skrevet 25. februar 2017 Aldri? 😮 Du svelger det ned da eller? Det er hvertfall grisete Anonymous poster hash: cba0f...0c2 Eget spytt er grisete å svelge...? Jeg spytter kun når jeg pusser tenner, eller hvis jeg får et stykke bedervet mat i munnen. Anonymous poster hash: 7c504...28d
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. februar 2017 #28 Skrevet 25. februar 2017 En sjelden gang når jeg har satt noe i halsen eller når jeg er forkjøla og hoster/harker opp noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå