Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #1 Skrevet 25. februar 2017 👅  Anonymous poster hash: cba0f...0c2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #2 Skrevet 25. februar 2017 .. og spytter du offentlig? Â Anonymous poster hash: cba0f...0c2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. februar 2017 #3 Skrevet 25. februar 2017 Aldri. Grisete og ufin ting å drive med.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Aldri. Grisete og ufin ting å drive med. Aldri? 😮 Du svelger det ned da eller? Det er hvertfall grisete  Anonymous poster hash: cba0f...0c2
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #5 Skrevet 25. februar 2017 Jeg spytter aldri, har ingen behov? Â Anonymous poster hash: 23f3c...9e7
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #7 Skrevet 25. februar 2017 Bare når jeg pusser tenner, morgen og kveld.  Hvorfor skal man spytte? Det er da ikke vanlig å spytte...  Anonymous poster hash: 01c21...99a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Spytter morgen og kveld - i vasken, under og etter tannpuss. Kan også spytte - i vasken - om jeg er forkjølet og får deilige snørrklumper i munnen. Spyttet også - i vasken - en gang jeg var full og lot mannen komme i munnen min.  Spytteklyser ute er kvalmt, avleggs og bakteriebomber av en annen dimensjon.    Anonymous poster hash: a0f80...f90
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #9 Skrevet 25. februar 2017 Når ingen ser, utendørs, når jeg går på tur ol. Da er det langs veier eller slikt. Aldri i sentrum osv. Eller når jeg springer ute, da spytter jeg uansett om folk ser eller ei. Har astma og sliter med at det bygger seg opp mye slim når jeg løper, og det spytter jeg ut. Jeg spytter av og til i vasken, dersom det er slim ol.   Anonymous poster hash: 54fdd...0d3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #10 Skrevet 25. februar 2017 Ved tannpuss. Når har han kommet (jeg klarer ikke å svelge). Noen ganger når jeg spiser appelsin, melon eller andre frukter (men bare i papir). Anonymous poster hash: 76ecb...895
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #11 Skrevet 25. februar 2017 Bare i forbindelse med tannpuss og hoste, og da i vasken på badet, som jeg skyller etterpå. Å spytte på gaten er kvalmt!  Anonymous poster hash: 5feba...ad5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #12 Skrevet 25. februar 2017 Siden du spør - hvor ofte spytter du, Hi?  Jeg spytter når jeg pusser tennene. Spytter også når jeg jogger pga. stor slimproduksjon. Noen ganger om jeg går raskt også. Anonymous poster hash: fde83...b76
*Miss Marple* Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 Er det noe som er vanlig å gjøre, sånn til hverdags?  Jeg spytter selvsagt ved tannpuss og hvis jeg får noe ekkelt i munnen, da gjør jeg det uavhengig av hvor jeg er, men så diskré som mulig, selvsagt.  Å harke og spytte er ufattelig ekkelt!
Daquiry Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 Kun hvis jeg er ute og trener og får mye slim i halsen. Aldri ellers
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #16 Skrevet 25. februar 2017 Kun hvis jeg er ute og trener og får mye slim i halsen. Aldri ellers Du... sikler ved tannpuss?  Anonymous poster hash: 76ecb...895
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #17 Skrevet 25. februar 2017 Når jeg pusser tennene. Aldri ellers . Æsj  Anonymous poster hash: 2657b...5f3
Von Hertelhofen Skrevet 25. februar 2017 #18 Skrevet 25. februar 2017 Sjelden. Men hvis jeg får en ekkel klyse i munnen så må den ut - helst uten at andre ser det selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #19 Skrevet 25. februar 2017 Aldri? 😮 Du svelger det ned da eller? Det er hvertfall grisete  Anonymous poster hash: cba0f...0c2 I gamle dager hadde de spytteflaske. Dette for å hindre smittespredning. Noe å tenke på?  Anonymous poster hash: a9432...934
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #20 Skrevet 25. februar 2017 Eneste jeg spytter ut er tannkrem og sæd.  Anonymous poster hash: a9432...934
the amazing spidermamma Skrevet 25. februar 2017 #21 Skrevet 25. februar 2017 Aldri. Bare når jeg pusser tenner. Skjønner ikke hvorfor man skal gå rundt og spytte?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #22 Skrevet 25. februar 2017 Aldri. Bare når jeg pusser tenner. Skjønner ikke hvorfor man skal gå rundt og spytte? Så du spytter ikke ut fiskebein? Du spytter ikke ut steiner (eple, melon, +++)? Du svelger spytt og snørr heller enn å spytte det ut, når du er hjemme, syk?  Jeg kan ikke se at HI har skrevet noe om å gå rundt og spytte? Hvor får du det fra?  Anonymous poster hash: 76ecb...895
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #24 Skrevet 25. februar 2017 Aldri? Du svelger det ned da eller? Det er hvertfall grisete  Anonymous poster hash: cba0f...0c2 Svelge hva da?  Anonymous poster hash: f8789...c1f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #25 Skrevet 25. februar 2017 Nå er jeg syk med masse seigt slim. Når jeg er på do spytter jeg i dopapir. Kan også spytte i papir på natta. Jeg klarer ikke leke alt for dannet når jeg føler meg jævlig.  Spytter selvsagt ikke bare for å spytte...  Anonymous poster hash: 68113...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå