GÃ¥ til innhold

Hvor offte spytter du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

👅

 

Anonymous poster hash: cba0f...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. og spytter du offentlig?

 

Anonymous poster hash: cba0f...0c2

Skrevet

Aldri. Grisete og ufin ting å drive med.

Skrevet

Aldri. Grisete og ufin ting å drive med.

Aldri? 😮 Du svelger det ned da eller? Det er hvertfall grisete

 

Anonymous poster hash: cba0f...0c2

Skrevet

Jeg spytter aldri, har ingen behov?

 

Anonymous poster hash: 23f3c...9e7

Skrevet

Bare når jeg pusser tenner, morgen og kveld.

 

Hvorfor skal man spytte? Det er da ikke vanlig å spytte...

 

Anonymous poster hash: 01c21...99a

Skrevet

Spytter morgen og kveld - i vasken, under og etter tannpuss. Kan også spytte - i vasken - om jeg er forkjølet og får deilige snørrklumper i munnen. Spyttet også - i vasken - en gang jeg var full og lot mannen komme i munnen min.

 

Spytteklyser ute er kvalmt, avleggs og bakteriebomber av en annen dimensjon.

 

 

 

Anonymous poster hash: a0f80...f90

Skrevet

Når ingen ser, utendørs, når jeg går på tur ol. Da er det langs veier eller slikt. Aldri i sentrum osv. Eller når jeg springer ute, da spytter jeg uansett om folk ser eller ei. Har astma og sliter med at det bygger seg opp mye slim når jeg løper, og det spytter jeg ut.

Jeg spytter av og til i vasken, dersom det er slim ol.

 

 

Anonymous poster hash: 54fdd...0d3

Skrevet

Ved tannpuss. Når har han kommet (jeg klarer ikke å svelge). Noen ganger når jeg spiser appelsin, melon eller andre frukter (men bare i papir).



Anonymous poster hash: 76ecb...895
Skrevet

Bare i forbindelse med tannpuss og hoste, og da i vasken på badet, som jeg skyller etterpå.

Å spytte på gaten er kvalmt!

 

Anonymous poster hash: 5feba...ad5

Skrevet

Siden du spør - hvor ofte spytter du, Hi?

 

Jeg spytter når jeg pusser tennene.

Spytter også når jeg jogger pga. stor slimproduksjon. Noen ganger om jeg går raskt også.



Anonymous poster hash: fde83...b76
Skrevet

Er det noe som er vanlig å gjøre, sånn til hverdags?

 

Jeg spytter selvsagt ved tannpuss og hvis jeg får noe ekkelt i munnen, da gjør jeg det uavhengig av hvor jeg er, men så diskré som mulig, selvsagt.

 

Ã… harke og spytte er ufattelig ekkelt!

Skrevet

Hver gang jeg pusser tenner

Skrevet

Kun hvis jeg er ute og trener og får mye slim i halsen. Aldri ellers

Skrevet

Kun hvis jeg er ute og trener og får mye slim i halsen. Aldri ellers

Du... sikler ved tannpuss?

 

Anonymous poster hash: 76ecb...895

Skrevet

Når jeg pusser tennene. Aldri ellers . Æsj

 

Anonymous poster hash: 2657b...5f3

Skrevet

Sjelden. Men hvis jeg får en ekkel klyse i munnen så må den ut - helst uten at andre ser det selvfølgelig.

Skrevet

Aldri? 😮 Du svelger det ned da eller? Det er hvertfall grisete

 

Anonymous poster hash: cba0f...0c2

I gamle dager hadde de spytteflaske.

Dette for å hindre smittespredning.

Noe å tenke på?

 

Anonymous poster hash: a9432...934

Skrevet

Eneste jeg spytter ut er tannkrem og sæd.

 

Anonymous poster hash: a9432...934

Skrevet

Aldri. Bare når jeg pusser tenner. Skjønner ikke hvorfor man skal gå rundt og spytte?

Skrevet

Aldri. Bare når jeg pusser tenner. Skjønner ikke hvorfor man skal gå rundt og spytte?

Så du spytter ikke ut fiskebein? Du spytter ikke ut steiner (eple, melon, +++)? Du svelger spytt og snørr heller enn å spytte det ut, når du er hjemme, syk?

 

Jeg kan ikke se at HI har skrevet noe om å gå rundt og spytte? Hvor får du det fra? :klo:

 

Anonymous poster hash: 76ecb...895

Skrevet

Aldri. Kun når jeg pusser tenner.

Skrevet

Aldri? Du svelger det ned da eller? Det er hvertfall grisete

 

Anonymous poster hash: cba0f...0c2

Svelge hva da?

 

Anonymous poster hash: f8789...c1f

Skrevet

Nå er jeg syk med masse seigt slim. Når jeg er på do spytter jeg i dopapir. Kan også spytte i papir på natta. Jeg klarer ikke leke alt for dannet når jeg føler meg jævlig.

 

Spytter selvsagt ikke bare for å spytte...

 

Anonymous poster hash: 68113...219

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...