Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #26 Skrevet 25. februar 2017 Jaha? Fordi jeg synes det kan være godt for barna å kjenne på andre følelser enn ren lykke? Jeg har selv vært "flink pike" og glad og tilfreds så og si hele livet, jeg ser jo nå at man kan lure seg selv litt.. Så han skal hvertfall slippe at jeg forventer at han skal bare ha det bra og være lykkelig hele tiden... Anonymous poster hash: 16681...829 Hi her Jeg spurte ikke om du FORVENTER at han skal være lykkelig, men om han er det..!! Anonymous poster hash: 1a81c...6f5
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #27 Skrevet 25. februar 2017 Jaha? Fordi jeg synes det kan være godt for barna å kjenne på andre følelser enn ren lykke? Jeg har selv vært "flink pike" og glad og tilfreds så og si hele livet, jeg ser jo nå at man kan lure seg selv litt.. Så han skal hvertfall slippe at jeg forventer at han skal bare ha det bra og være lykkelig hele tiden... Anonymous poster hash: 16681...829 Hi her Jeg spurte ikke om du FORVENTER at han skal være lykkelig, men om han er det..!! Anonymous poster hash: 1a81c...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå