Gå til innhold

Var dette råflott eller lurt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempebra Mamma! 😃👏👏👏👏❤❤❤Du er en god mor 😊

Anonymous poster hash: c7e55...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den aller, aller beste mammaen i hele verdenen. Hvor skal vi sende diplomen hen? Fantastisk! Bare helt fantastisk. Jeg blir så rørt over slike fotte, ekstraordinære mødre! Kan du være mammaen min også?0

Anonymous poster hash: 4782c...198

Skrevet

Den aller, aller beste mammaen i hele verdenen. Hvor skal vi sende diplomen hen? Fantastisk! Bare helt fantastisk. Jeg blir så rørt over slike fotte, ekstraordinære mødre! Kan du være mammaen min også?0

Bitterhet er så last year altså.

Anonymous poster hash: e8c5d...369

Skrevet

Hva går det av folk her inne? Det er flere svar her som går ut på det samme som dette, hva er poenget? Å gni inn "sannheten" opp og ned og i mente? Jeg bare skjønner meg ikke på dere.

Hi, synes det var lurt jeg. Du hjelper datteren din på den måten du kan der du sitter milevis unna. Den eneste måten du kan hjelpe henne på akkurat nå. Tommel opp 👍

Anonymous poster hash: 9cdbe...abf

Skrevet

Jøss, har du alltid så stort behov for å tråkke på folk? Du sliter kanskje med lavt selvbilde? Og synes at det hjelper å bruke janteloven på andre for å føle deg bedre selv?

I bunn og grunn synes jeg synd på sånne som deg. Må være trist å være sånn.

Anonymous poster hash: 7e47e...670

Skrevet

Jeg syns det hørtes veldig fornuftig ut. Men jeg stusser over at du lurer på om du skjemmer henne bort da dette kun hørtes ut som en fornuftig og god handling. Dersom du lurer fordi du stadig redder henne ut av div kniper og er redd du syr puter under armene hennes da er det jo noe generell problematikk her du må ta tak i. Dersom jenta ellers klarer seg selv så forstår jeg ikke helt at du kan vurdere dette som råflott, så får en følelse av at det ligger mer under her.

Anonymous poster hash: 44e22...79b

Skrevet

Jeg syns det hørtes veldig fornuftig ut. Men jeg stusser over at du lurer på om du skjemmer henne bort da dette kun hørtes ut som en fornuftig og god handling. Dersom du lurer fordi du stadig redder henne ut av div kniper og er redd du syr puter under armene hennes da er det jo noe generell problematikk her du må ta tak i. Dersom jenta ellers klarer seg selv så forstår jeg ikke helt at du kan vurdere dette som råflott, så får en følelse av at det ligger mer under her.

Anonymous poster hash: 44e22...79b

Skrevet

Hvis dette var en engangshendelser og jenta ellers er selvstendig og klarer seg uten hjelp, var jo dette en ok løsning på et akutt problem. Om jenta blir vant til at mor ordner opp hver gang hun støter på et problem gjør du henne derimot en bjørnetjeneste og du kan ikke regne med at hun lærer seg å ta gode avgjørelser selv.

Anonymous poster hash: b5c62...440

Skrevet

God mamma 😊🙌🏼

Anonymous poster hash: 4a013...15d

Skrevet

Dette er en skrytetråd og HI er veldig fornøyd med seg selv. Med god grunn. Det var lurt tenkt å hjelpe datteren på fenne måten. Men å lage en slik tråd for å høste ros er barnslig og teit. Tror du virkelig noen vil si at dette var råflott og du skulle ikke gjort det?

Anonymous poster hash: 15e43...5bd

Håper du ikke lærer barna dine janteloven også
Skrevet

Nei altså. Denne måten å fiske etter ros og komplementer syns jeg er bare søtt hos barn og jeg hadde gitt barna ros for smart tenking. Men det er ikke like sjarmerende når voksne later som de er usikre på om de har gjort det rette når de vet godt at de har gjort noe lurt, bare for å skryte.

Skrevet

Nei altså. Denne måten å fiske etter ros og komplementer syns jeg er bare søtt hos barn og jeg hadde gitt barna ros for smart tenking. Men det er ikke like sjarmerende når voksne later som de er usikre på om de har gjort det rette når de vet godt at de har gjort noe lurt, bare for å skryte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...