Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #1 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har en datter som studerer i England. Hun deler leilighet med tre andre. På mandag har hun er ekstremt viktig eksamen, som hun ikke kan ta opp igjen hvis det går dårlig. Akkurat denne helgen har alle de hun bor med besøk hjemmefra. Det er totalt 6 ekstra personer i leiligheten, så de er totatl 9 stk. I går hadde bråkt til langt på natt, og min datter hadde planlagt å legge seg kl. 22 for så å stå opp og gå på lesesalen kl. 06. Men det gikk jo ikke og i dag var hun stuptrøtt. Hun føler ikke hun kan si at de skal være stille, for det er veldig lytt og man hører hverandre uansett bare man snakker normalt. Gjestene reiser ikke før mandag, som altså er den dagen hun har eksamen. I helgen ligger det an til at de kommer til å holde på til morgengry. Hun var veldig fortvilet og stresset over dette. Så jeg booket et hotellrom for henne i helgen. Sånn at hun får fred og kan konsentrere seg om lesingen. Ikke noe dyrt, men et helt ok hotell, nær skolen og med frokost inkludert. Har det ok i en slags krisesituasjon, eller syns dere jeg skjemmer henne bort? Anonymous poster hash: 6b6d8...3bc
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #2 Skrevet 24. februar 2017 Kan ikke se annet enn at du gjorde det eneste riktige 😊👍🏻 Håper hun nå får ro, og får lest 😊 Anonymous poster hash: fbca7...99e
Superdolly Skrevet 24. februar 2017 #3 Skrevet 24. februar 2017 En lur løsning fra en snill mamma, tenker jeg .
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #4 Skrevet 24. februar 2017 Syns kanskje hun burde ha baller nok til å sette ned foten. Rart at alt dette besøket er planlagt å komme akkurat helgen før eksamen, uten protester fra datteren din. Rart er det også at de skal holde på fram til daggry, uten protester fra datteren din. Så, ja-litt i kategorien bortskjemming er vel dette. Men, snill er du! 😊 Anonymous poster hash: 56465...d48
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #5 Skrevet 24. februar 2017 Syns kanskje hun burde ha baller nok til å sette ned foten. Rart at alt dette besøket er planlagt å komme akkurat helgen før eksamen, uten protester fra datteren din. Rart er det også at de skal holde på fram til daggry, uten protester fra datteren din. Så, ja-litt i kategorien bortskjemming er vel dette. Men, snill er du! Anonymous poster hash: 56465...d48 Vennebesøket ble bestemt, bestilt og betalt for lenge siden, før hun visste at hun skulle ha eksamen denne datoen. Det er en eksamen hun tar opp igjen, derfor fikk hun vite datoen sent. Anonymous poster hash: 6b6d8...3bc
Salomine Skrevet 24. februar 2017 #6 Skrevet 24. februar 2017 Hadde gjort det samme. Men når det er sagt, så er eksamen viktig og ikke så ofte, så om man bor flere sammen,bør man jo kunne ta såpass hensyn at man ikke inviterer huset fult av folk i forbindelse med de andres eksamener. Her bør samboerne snakke sammen, og sette opp husregler.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #7 Skrevet 24. februar 2017 Selvsagt lurt. Det hadde jo snarere vært direkte slemt å ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 0f08f...24c
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #8 Skrevet 24. februar 2017 Lurt og snilt. Når det er sagt: datteren din må lære seg å si ifra. Greit at de har besøk. Men uavhengig av eksamen kan det umulig være greit at de bråker halve natta? Om de velger å sitte oppe må de være såpass stille at det er mulig å sove med ørepropper. Anonymous poster hash: 7e47e...670
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #9 Skrevet 24. februar 2017 Lurt av deg. Men skikkelig hensynsløst av dem! Anonymous poster hash: 264f8...3df
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #10 Skrevet 24. februar 2017 Jeg har en datter som studerer i England. Hun deler leilighet med tre andre. På mandag har hun er ekstremt viktig eksamen, som hun ikke kan ta opp igjen hvis det går dårlig. Akkurat denne helgen har alle de hun bor med besøk hjemmefra. Det er totalt 6 ekstra personer i leiligheten, så de er totatl 9 stk. I går hadde bråkt til langt på natt, og min datter hadde planlagt å legge seg kl. 22 for så å stå opp og gå på lesesalen kl. 06. Men det gikk jo ikke og i dag var hun stuptrøtt. Hun føler ikke hun kan si at de skal være stille, for det er veldig lytt og man hører hverandre uansett bare man snakker normalt. Gjestene reiser ikke før mandag, som altså er den dagen hun har eksamen. I helgen ligger det an til at de kommer til å holde på til morgengry. Hun var veldig fortvilet og stresset over dette. Så jeg booket et hotellrom for henne i helgen. Sånn at hun får fred og kan konsentrere seg om lesingen. Ikke noe dyrt, men et helt ok hotell, nær skolen og med frokost inkludert. Har det ok i en slags krisesituasjon, eller syns dere jeg skjemmer henne bort? Anonymous poster hash: 6b6d8...3bc Du har et voksent barn og er fortsatt så usikker?? Er det mulig ... Anonymous poster hash: c3659...7fa
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. februar 2017 #11 Skrevet 24. februar 2017 Flott gjort av en snill mamma❤
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #12 Skrevet 24. februar 2017 smart og snillt 😄 Anonymous poster hash: 5d58b...003
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2017 #13 Skrevet 24. februar 2017 Du har et voksent barn og er fortsatt så usikker?? Er det mulig ... Anonymous poster hash: c3659...7fa 🙄🙄 Anonymous poster hash: 5d58b...003
amandine Skrevet 24. februar 2017 #14 Skrevet 24. februar 2017 Deilig gave fra mamma, ikke nødvendig, men helt sikkert noe din datter vil ga enormt mye glede av. Og hvis man kan gjøre noe godt for barnet sitt..? Hvem ville ikke det?? Som mamma kunne jeg gjort det samme, min mamma kunne gjort det samme og jeg hadde elsket henne for det. Som datter hadde jeg blitt skjelvende lykkelig og glad. Jeg hadde følt meg sett, jeg hadde følt meg elsket og jeg hadde lest og sovet som bare det.
Sint naken biltyv Skrevet 24. februar 2017 #15 Skrevet 24. februar 2017 Hvorfor ikke skjemme bort barna litt når man kan? Det er jo pga noe viktig også😊
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #18 Skrevet 25. februar 2017 Kjempe snilt Du skjemmer ikke bort hvis slik "luksus" ikke er dagligdags Ville gjort akkurat det samme. I dag er de unge så stresset for å klare seg på alle fronter, så å gi dem litt armslag en gang i blant er det ingen til galt i Anonymous poster hash: 6b134...e6c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #19 Skrevet 25. februar 2017 Du må faktisk spørre om dette er "råflott eller lurt"? Utrolig at du trenger en bekreftelse på det av fremmede, at du selv ikke er sikker i din vurdering. Anonymous poster hash: 4782c...198
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #21 Skrevet 25. februar 2017 Dette er en skrytetråd og HI er veldig fornøyd med seg selv. Med god grunn. Det var lurt tenkt å hjelpe datteren på fenne måten. Men å lage en slik tråd for å høste ros er barnslig og teit. Tror du virkelig noen vil si at dette var råflott og du skulle ikke gjort det? Anonymous poster hash: 15e43...5bd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #22 Skrevet 25. februar 2017 Dette er en skrytetråd og HI er veldig fornøyd med seg selv. Med god grunn. Det var lurt tenkt å hjelpe datteren på fenne måten. Men å lage en slik tråd for å høste ros er barnslig og teit. Tror du virkelig noen vil si at dette var råflott og du skulle ikke gjort det? Anonymous poster hash: 15e43...5bd
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #23 Skrevet 25. februar 2017 Det var lurt slik som situasjonen var, men de andre burde tatt mye mer hensyn. Det burde vært unødvendig å måtte flytte ut av sin egen leilighet for å få ro til å sove. De andre burde vært mye mer ute. Anonymous poster hash: e063d...fe8
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2017 #24 Skrevet 25. februar 2017 Dette er en skrytetråd og HI er veldig fornøyd med seg selv. Med god grunn. Det var lurt tenkt å hjelpe datteren på fenne måten. Men å lage en slik tråd for å høste ros er barnslig og teit. Tror du virkelig noen vil si at dette var råflott og du skulle ikke gjort det? Anonymous poster hash: 15e43...5bd Janteloven. Best å tråkke andre ned så de ikke skryter av seg selv. Anonymous poster hash: 7e47e...670
*Miss Marple* Skrevet 25. februar 2017 #25 Skrevet 25. februar 2017 Dette er en skrytetråd og HI er veldig fornøyd med seg selv. Med god grunn. Det var lurt tenkt å hjelpe datteren på fenne måten. Men å lage en slik tråd for å høste ros er barnslig og teit. Tror du virkelig noen vil si at dette var råflott og du skulle ikke gjort det? Anonymous poster hash: 15e43...5bd Det er vel ikke akkurat hi som fremstår barnslig og teit her nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå