Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #26 Skrevet 23. februar 2017 jeg hadde blitt kjempe glad om barnehagen hadde giddet å måle feber i vår barnehage.Jeg har 4 ganger hentet sønnen min i barnehagen der han har hatt ganske høy feber uten at de har ringt meg.To av gangene hadde han nesten 40 i feber når jeg målte 15 minutter etter jeg hentet han i barnehagen. Om de er usikker på om han bare er varm eller om han faktisk har feber så vil jeg gjerne at de skal ta tempen på han. Anonymous poster hash: f79f8...ffc
Sint naken biltyv Skrevet 23. februar 2017 #27 Skrevet 23. februar 2017 Ville ikke sendt i barnehage. Er nok derfor hun er så mye syk fordi hun ikke får mulighet til å hente seg inne. Ikke bra!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #28 Skrevet 23. februar 2017 Dette er en godt eksempel på at bhg ikke burde måle feber,men la allmentilstand avgjøre formen. Hvis man gjør det så blir det gjerne en jævla huskestue fordi vi har sendt hjem et barn som ikke var syk fordi det ikke hadde feber eller kastet opp, og barnet kviknet til når det kom hjem hvor det er mer stille og rolig. Så da får en gjerne kjeft for det dagen etter, får kjeft for at vi sender hjem barn som ikke er syke nok. Mange foreldre som ikke ser at det er stor forskjell å være i barnehage og hjemme når de ikke er i form Anonymous poster hash: 2c5de...889
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #29 Skrevet 23. februar 2017 Jeg hentet vesla i barnehagen i går , da hun hadde vært sutrete og hostet stygt. De hadde målt 37,6- Ikke feber, men synes hun vel var laber. Hadde henne hjemme i dag, vært aktiv å lekt masse til tross for surklete hoste. Hadde 36,6 på morgenen og hadde 37,6 igjen nå på kvelden... Selv tenkte jeg å sende henne i bhg i morgen, men gubben synes hun har en stygg hoste og at hun blir medtatt av hosten. Er selvfølgelig klar over at allmenn tilstanden er viktigst når hun ikke gir tegn til feber... Bare at vi har litt forskjellig opplevelse av allmenntilstanden. Jeg har opplevd henne som direkte hyper nå i kveld og masse energi. Ikke vært sutrete i løpet av dagen. Tenker at det er en slitsom forkjølelse og litt dumt å bruke opp sykt barn dager på det? Er det far som er litt blaut i hjertet? Eller burde jeg faktisk holde henne hjemme i morgen og? Veldig vanskelig med mine barn, da de sjeldent blir spesielt medtatt når de er syke... Anonymous poster hash: 894fc...354 Hold henne hjemme. Hun brygger på en lang og ubehagelig sykdom, hvis dette er det samme som mine unger hadde i forrige uke. Hun er dessuten smittefarlig. Andres unger blir kanskje mye mer medtatt enn dine...? Anonymous poster hash: ff115...659
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #30 Skrevet 23. februar 2017 Ville ikke sendt i barnehage. Er nok derfor hun er så mye syk fordi hun ikke får mulighet til å hente seg inne. Ikke bra!! Til orientering var hun hjemme i dag også. Absolutt ingen endring.. Ingen feber og kun surkling. Hatt denne typen forkjølelse mange ganger før, vært hos lege for det tidligere før også.. Har alltid pleid å bli hjemme i 2 til 3 dager selv om det ikke er feber, men denne surklinga kan holde på opptil 14 dager- 3 uker... Skulle gjerne kunnet være hjemme leeeeenge, men det blir kjipt å ta ulønnet perm dersom de skulle bli skikkelig syke. Har alltid hun hjemme 1 feberfritt døgn, dersom hun har vært syk tidligere. Denne gangen har hun ikke hatt feber i det hele tatt, likt som flere ganger før. Hadde vært greit hvis allmenn tilstanden viste at hun er syk... Men den gjør jo ikke det heller(syns jeg). Så i morgen blir det nok barnehage, men ber de uansett ha lav terskel for å ringe HI Anonymous poster hash: 894fc...354
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2017 #31 Skrevet 23. februar 2017 Hold henne hjemme. Hun brygger på en lang og ubehagelig sykdom, hvis dette er det samme som mine unger hadde i forrige uke. Hun er dessuten smittefarlig. Andres unger blir kanskje mye mer medtatt enn dine...? Anonymous poster hash: ff115...659 Hva slags sykdom? Hørtes da fryktelig kryptisk ut? Anonymous poster hash: 894fc...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå