Leeloo76 Skrevet 21. februar 2017 #26 Skrevet 21. februar 2017 Har inntrykk av at min utekatt stort sett bæsjer inne (kassa står på do), håper i hvert fall det. Vi bor i borettslag, vil ikke plage naboene med kattebæsj. Hvordan gjør dere andre katteeiere det med kattesand som dras utover? Skjønner ikke hvordan det fungerer i stue ol., her er det ofte sand utover badegulvet. Noen tips til kasse hvor det ikke skjer i like stor grad (har en enkel uten tak nå, bare kant rundt)?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2017 #27 Skrevet 22. februar 2017 Katter bør få gå på do ute som andre normale dyr. Jeg har hagen full av kattebæsj som jeg må gå å rydde opp hver dag. Men sånn er det å bo i sivilasjonen. Anonymous poster hash: d6285...0a2
Pobie Skrevet 22. februar 2017 #28 Skrevet 22. februar 2017 Da jeg bodde alene hadde jeg kattedoen på gangen. Nå har vi større hus og den står på vaskerommet, men kattene bruker den nesten aldri. I små leiligheter har jeg sett kattedo på kjøkkenet, men det har alltid vært den typen med lokk og dør og filter slik at det ikke lukter. Åpen kattedo på kjøkkenet har jeg aldri sett. Er ikke alle som har allverdens plass, og da blir det av og til sånn. Hadde ikke tenkt over det. Dere som ikke liker det får vel takke nei til å spise middag der da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå