Gå til innhold

Mannen min sier han hater å være ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min exmann ville ikke:

*Ta lappen slik at vi kunne være to om å hente/levere barn

*Ta med barn i basseng eller strand og bade

*Ta med barn ut og gå ski. Kunne til nød bli med på å gå en tur og ha barnet på kjelken.

*Ta med baby på trilletur

*Ta med barn på shopping

*Ta med barnet på besøk til noen

*Gjøre husarbeid

*Legge barn for natta

*Ut for å trene på å sykle

ALT med barn falt på meg i tillegg til husarbeid.

Er det rart han ble exmann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ukke urimelig å sette ultimatum om du kan stå for de, dumt med tomme trusler. Skjønner ikke at du finner deg i det, og at man skal behøve å stille ultimatum eller true voksene mennesker til å ta ansvar.

Hadde kasta hele guttevalpen ut, og heller hatt barn og hund selv. Erfaringsmessig så er det lettere å være alene, enn være sammen med noen og være alene om alt. Det du antagelig bruker mye tid og energi på nå er jo å irritere deg over han ikke gjør noe, sur blir du å. Det som sliter deg ut, ikke minst skuffelsen.

Anonymous poster hash: a01fd...4d3

Skrevet

Min exmann ville ikke:

*Ta lappen slik at vi kunne være to om å hente/levere barn

*Ta med barn i basseng eller strand og bade

*Ta med barn ut og gå ski. Kunne til nød bli med på å gå en tur og ha barnet på kjelken.

*Ta med baby på trilletur

*Ta med barn på shopping

*Ta med barnet på besøk til noen

*Gjøre husarbeid

*Legge barn for natta

*Ut for å trene på å sykle

ALT med barn falt på meg i tillegg til husarbeid.

Er det rart han ble exmann?

Nå forstår jeg ikke vitsen med å ha med små barn på shopping med mindre det er nødvendig. Det er heller ikke alle voksne som kan gå på ski, man er da ikke dårlig forelder av den grunn. Alle kan ikke alt. For øvrig enig med resten av punktene.

Anonymous poster hash: 41f0f...b6a

Skrevet

Da du velger å stille et slikt spørsmål på et anonymt forum kan det hende at du selv er passe uskikket til å være i et forhold. Arbeidsfordeling, hva som er rimelige krav er opp til personene selv. Det er vel mannen som har forandret seg igjen tenker jeg. Kanskje det er noe annet som ligger bak. Du utelater jo hele livet deres. Kanskje han er lei av å bli kommandert rundt. Kanskje han er lei av at bare han tjener penger i husholdningen. Antall grunner til at han har blitt en sofagris kan ikke telles en gang. Det kan være at mesteparten av ansvaret ligger på deg også. Det du skriver er alt for snevert. Still mannen et ledende spørsmål om hans oppførsel har noe med deg å gjøre og post svaret her etterpå. 

Anonymous poster hash: db57f...2a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...