Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #26 Skrevet 20. februar 2017 Nå har ikke jeg lest alle svarene, men her er jeg og sønnen på seks hjemme også, av helt fri vilje Vi kunne dratt på både badeland og turer, men i en hektisk hverdag syns vi begge det er veldig godt å ta en pause, kose oss med lange late morgener og ta livet med ro. Vi har ingen planer, spiller brettspill og playstation, har et par filmer vi har som vi ikke har fått sett ennå, så det blir en hel dag med hjemmekino Da skal vi hente overmadrassen min inn i stua, ha puter, dyner og masse, masse digg mat og godis Så skal vi få ryddet unna litt her, inni skap og bod og slikt, ting vi ikke har tid til ellers, men som likevel ikke tar hele dagen når man først er hjemme. Gå noen små turer, bli inne, rett og slett akkurat det vi føler for den dagen Anonymous poster hash: 80370...990
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #27 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har en på 7 som synes det er utrolig kjedelig at han må på sfo. Men når Sfo er stengt jul og påske, pluss 3 uker på sommeren har vi ikke sjans til å få fri i høst/vinterferie. Pappa i huset jobber mye kveld så vi må nesten ta ferie sammen så vi får kvalitetstid noen ganger i året, eller så kunne vi jo delt opp ferien vår. Jeg begynner i lærer jobb etter vinterferien så da satser vi på høst/vinterferie neste år. Kos dere med fri alle sammen🤗😊 Anonymous poster hash: 16e74...5ac
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. februar 2017 #28 Skrevet 20. februar 2017 Jeg har helt OK økonomi, men i vinterferien blir vi hjemme. Jeg skal jobbe litt, og utover det blir det skiturer, aking og innekos. Det er ikke slik at kosen og hyggen øker proporsjonalt med prisen på aktiviteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå