Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #26 Skrevet 20. februar 2017 5åringen min liker ikke brus. Har aldri likt det, og jeg trodde det var helt vanlig for barn, men i bursdagsselskaper er hun den eneste som ikke vil ha brus. Broren på 2 elsker brus. Vi kan ikke ha brus i hus pga ham. Han elsker absolutt alt vi voksne liker, en gang maste han sånn om kaffen min, at jeg lot ham smake bare for å få ham til å slutte å mase, men det slo helt feil vei, og nå maser han om kaffe også... 🙈 Anonymous poster hash: bf379...f83 Haha vi har det helt likt, lillebror har villet ha og likt brus tidlig, storesøster på 5 liker ikke. Minste fikk smake bittelitt kaffe og likte det..Begge elsker te da, men det er jo helt greit (grønn koffeinfri). Anonymous poster hash: 85070...af1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2017 #27 Skrevet 20. februar 2017 Mine på 10 og 12 er heller ikke så glade i brus. Eldste liker faris og yngste det meste utenom cola hvis hun kan røre ut kulsyren. I bursdager går det fortsett omtrent like mye saft som brus. Noen få vil heller ha bare vann. Anonymous poster hash: c73b5...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå