Gå til innhold

Servere pizzaboller til middagsbesøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte google pizzabolle, det er noe midt mellom pizzasnurr og empanada? 

Hvis du hadde invitert voksne på en gourmetmiddag ville pizzabollene vært veldig stusselig. Som en enkel middag på en ukedag høres det helt supert ut.  Det er virkelig leit hvis det ikke lenger er mulig å invitere folk på besøk uten å diske opp med en treretters.

Jeg ELSKER å bli invitert på middag.  Selvfølgelig er det stas hvis noen inviterer meg på middag og jeg får helt fantastisk mat.  Men hvis noen inviterer meg til en helt vanlig hverdagsmiddag så blir jeg glad da også.   

Anonymous poster hash: 7b170...5bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å få det servert, men jeg hadde ikke servert det selv.

Hvis jeg får middagsbesøk midt i uka, lager jeg gryterett/suppe kvelden i forveien, for så å varme opp og servere. Veldig enkelt.

Skrevet

Middagsbesøk er ikke så ofte jeg har så når jeg først har det så ønsker jeg å lage en skikkelig middag ja.

Pizzaboller er noe jeg kunne servert til lunsj men til middag,det blir for stusselig.

Anonymous poster hash: a05d5...f5f

Nei, vi er ikke så strenge. Jeg har middagsbesøk et par ganger i uka og serverer ganske vanlig, enkel mat. Kjør på, pizzasnurrer høres digg ut. Hilsen hun som ammer baby med melkeproteinallergi som savner melk/ ost hinsides mye.

Anonymous poster hash: 48acd...d32

Skrevet

Pizza er digg og jeg hadde blitt superglad 😍😍

Skrevet

Jeg hadde stusset litt over å få lunsj til middag, men for alle del, pizzasnurrer er godt, og jeg hadde spist med glede om jeg hadde blitt invitert:-) Selv hadde jeg heller laget pizza, bare fordi det føles mer middagsaktig, og ikke minst fordi det (for meg, iallfall) er mindre jobb og mindre heving.

Anonymous poster hash: cff58...d17

Skrevet

Ingen i vår familie liker pizzaboller eller puzzasnurrer. Det er mye kjip deig og lite fyll. Jeg blir overrasket over at noen vurderer å servere det til gjester som er over 5 år gamle.

Anonymous poster hash: 64417...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...