Gå til innhold

Brenner du for jobben?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg brenner for jobben min. Har "brent" for alle jobbene jeg har hatt!

Er engasjert, dedikert og lojal mot arbeidsplassen.

 

Men jobben jeg har nå er definitivt den beste jeg har hatt. Er opprinnelig sykepleier, men gjør nå noe litt annet.

Jeg trives med å yte og få resultater. Kunne aldri tenkt meg å være "naver"!

Vi har alle en mulighet til å bidra i samfunnet mener jeg. Om ikle som arbeidstager så som frivillig. Alle har verdi og aller bør gi

 

Anonymous poster hash: 9095a...402

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det vil jeg si. Jeg elsker jobben min, gleder meg til å komme på avdelingen og møte barna, utfører oppgavene mine med et smil. Liker kollegaene mine. Jobben er utfordrende og dagene er aldri like.

 

Er barnehagelærer ❤️

 

Anonymous poster hash: 6cecb...e73

Skrevet

Ja 😊 Jeg er sosialarbeider, jobber med ungdommer. Både ungdommene og kollegene mine er fantastiske, jobben er meningsfylt og utfordrende, og ingen dager er like.

 

Anonymous poster hash: deb3d...a83

Skrevet

Ja brenner for at barna skal ha det bra. Til og med nå i permisjon finner jeg ting jeg vil gjøre sammen med barna. Har ideer om eventyrposer og andre ting. Er barne og ungdomsarbeider i bhg

 

Anonymous poster hash: abfd8...681

Skrevet

Ja brenner for at barna skal ha det bra. Til og med nå i permisjon finner jeg ting jeg vil gjøre sammen med barna. Har ideer om eventyrposer og andre ting. Er barne og ungdomsarbeider i bhg

 

Anonymous poster hash: abfd8...681

Eventyrposer? Er det kort med eventyr på?

 

Anonymous poster hash: 428c4...46f

Skrevet

Eventyrposer? Er det kort med eventyr på?

 

Anonymous poster hash: 428c4...46f

Antagelig er det det poser med figurer tilpasset enkelteventyr, så man kan bruke figurene når man forteller

 

Anonymous poster hash: 1a82f...27f

Skrevet

 

Antagelig er det det poser med figurer tilpasset enkelteventyr, så man kan bruke figurene når man forteller

 

Anonymous poster hash: 1a82f...27f

Ja egen pose til feks bukkene bruse, gullhår og 3 bjørnene.dlik at man har konkreter å vise frem mens man forteller eventyret.

 

 

Anonymous poster hash: abfd8...681

Skrevet

 

Nei, for jeg er en sykepleier. Jeg tok bare utdanningen fordi jeg ikke kom inn på noe annet og jeg orker ikke gjøre en skikkelig jobb. Så da valgte jeg sykepleier, hvor jeg bare trenger å bytte noen bleier i løpet av dagen og ellers bare gjør som legen ber meg om.

 

Anonymous poster hash: 3137e...c83

Tror du tuller litt med oss jeg-tror faktisk ikke du er sykepleier i det hele tatt 🙃

 

Anonymous poster hash: 16192...d41

Skrevet

Tror du tuller litt med oss jeg-tror faktisk ikke du er sykepleier i det hele tatt 🙃

 

Anonymous poster hash: 16192...d41

Les tråden om Hvordan kan en sykepleier gjøre så feil? Så skjønner du ironien 🤓

 

 

Anonymous poster hash: a2a91...ac6

Skrevet

Brenner absolutt kkke for jobben. Jurist i staten. Ufattelig kjedelige oppgaver og aboslitt null ansvar, fordi leder er en kontrollfreak uten sidestykke som aldri er interessert i andres meninger. Heldigvis bare 10 mnd til jeg skal skifte jobb. Gleder meg vanvittig! Skal da over i en stilling som jeg vet er kjempespennende og som jeg virkelig brenner for.

 

Anonymous poster hash: c7707...951

Skrevet

Brenner? Jeg vet ikke... Men jeg elsker jobben min! Gleder meg til å gå på jobb hver eneste dag, selv om det er slitsomt. Jobber i spesialskole. Det har lært meg å sette pris på det jeg har. Og det som kan virke som småting for de som ikke kjenner elevene, er fantastiske fremskritt som jeg er så heldig å være en del av. 😊

 

Anonymous poster hash: 6a639...737

Skrevet

Nei, dessverre... Gjorde det før men nå blir jeg brent av jobben..

 

Jeg er under utdanning og håper på å få jobb innenfor faget så fort som mulig! Er en helt annen retning enn det jeg jobber med så det blir spennende!

 

Anonymous poster hash: c0747...d91

Skrevet

Gjorde det i forrige jobb, men mistrives veldig i nåværende. Prøver å finne ny jobb, men ikke lett i dagens marked. Er siv.ing.

 

Anonymous poster hash: b16a8...dc1

Skrevet

Nei, man kan ikke brenne for læreryrket lenger. Da går man med konstant dårlig samvittighet og følelsen av å ikke strekke til. Når det egentlig er systemet og skakk-kjøringa av hele utdanningssystemet som ikke strekker til.

Det er bedre å bare gi litt f... og bare prøve å sette pris på alle de flotte enkeltmenneskene man får treffe i løpet av en dag. Jeg liker jo elevene mine. Systemet driter jeg i nå, kan ike ødelegge meg på å leve opp til alt som pålegges oss. Har nektet å være kontaktlærer i flere år nå, fordi det er som å jobbe 200% uten lønnstillegg (eller rettere sagt; mot et lønnstillegg som er et hån og en fornærmelse).

Og vite at så snart noe annet dukker opp, er man ferdig med læreryrket som ikke fungerer uansett.

 

Anonymous poster hash: 5a03a...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...