Gå til innhold

Hundedritt i retur!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så drittlei (jepp) av at naboen sin hund driter i hagen vår. De tror de har katt - så når hunden skal luftes slipper de den bare ut. Så får de løpe fritt i byggefeltet her. Vi er ikke så mange hus men totalt fire hunder her. Inkludert oss. Tre av husene var store hunder og naboen har mini.

 

Sakens kjerne. Vi har i lang tid klaget på st hunden deres driter hos oss. Ikke spesielt kjekt med unger som løper barbeint om sommeren. De lover bot og bedring. Vi lar vår hund drite i hagen om vi ikke har vært på tur...og ja - ekkelt men jeg vet hvordan min hund sin drit ser ut. Svær!! Naboen sin leverer mini pølser. For et par dager siden sjekka jeg hagen og tok et par etter vår hund. I dag tidlig var det fire stykker. Små og tynne og helt tydelig fra naboen.

 

Jeg tok de i en pose - knytta igjen og kasta bort på inngangspartiet deres. Innafor?

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så drittlei (jepp) av at naboen sin hund driter i hagen vår. De tror de har katt - så når hunden skal luftes slipper de den bare ut. Så får de løpe fritt i byggefeltet her. Vi er ikke så mange hus men totalt fire hunder her. Inkludert oss. Tre av husene var store hunder og naboen har mini.

 

Sakens kjerne. Vi har i lang tid klaget på st hunden deres driter hos oss. Ikke spesielt kjekt med unger som løper barbeint om sommeren. De lover bot og bedring. Vi lar vår hund drite i hagen om vi ikke har vært på tur...og ja - ekkelt men jeg vet hvordan min hund sin drit ser ut. Svær!! Naboen sin leverer mini pølser. For et par dager siden sjekka jeg hagen og tok et par etter vår hund. I dag tidlig var det fire stykker. Små og tynne og helt tydelig fra naboen.

 

Jeg tok de i en pose - knytta igjen og kasta bort på inngangspartiet deres. Innafor?

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Litt frekt, men egentlig greit. De slapp jo til og med å plukke den opp selv.

Jeg har selv en liten hund, men passer nå på at den ikke bæsjer hos andre folk. Hadde den gjort det, hadde jeg gått bort og plukket det opp etter den selv.

 

 

Anonymous poster hash: fd383...d8d

Skrevet

Helt greit så lenge du har gitt beskjed om problemet og de ikke tar hunden i bånd. Har lyst å gjøre det samme med kattene som driter i Hagen vår. Er så lei . Hunder og katter burde ha samme regler om båndtvang !

 

Anonymous poster hash: 4ca6d...8d8

Skrevet

Helt greit!

Vi har søppeldunken nede ved veien og der hives det stadig poser. Mannen ble lei ,for de driter👀 I om det er sekk oppi eller ei.

Han bretta en pappbit og limte på et bilde av en sinnamann og skrev NEI!!! Ta med deg dritten hjem !! den var det de så da dunken ble åpnet👍😂😂

Skrevet

Vurderte å ikke pakke inn for de har fått så masse advarsler. Hunden har bitt våre barn og er helt ute men jeg får begynne med å levere tilbake innpakka og heller se hva som skjer :-)

HI

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Skrevet

Det hadde nok gått en faen i meg. Hadde levert tilbake uinnpakket på trappa hvis det hadde fortsatt etter dette. Deretter uinnpakket i postkassa. Til slutt hadde det vært fristende å ta hunden på fersken og rulle den i sin egen dritt, men det hadde nok vært å gå for langt.

 

Anonymous poster hash: 93c89...3af

Skrevet

Du er mye snillere enn hva jeg ville vært. Jeg hadde hanket inn bikkja og ringt falken, sagt at hunden er stadig støtt på selvlufting og eiere tar ikke hensyn selv ved bittskader.

Skrevet

Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også?

 

Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først?



Anonymous poster hash: 28716...baf
Skrevet

 

Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også?

 

Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først?

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

 

Altså, om hun så lot hele slekta si drite i hagen sin har ikke naboens hund noe der å gjøre.

Skrevet

 

Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også?

 

Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først?

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Så om din hund driter i Hagen din (skjønner ikke at de lar egen hund drite der barna leker da) , så er det fritt frem for alle andre hunder å drite der?

 

 

Anonymous poster hash: 4ca6d...8d8

Skrevet

 

Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også?

 

Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først?

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Vi har tatt det opp med naboen gang på gang. Dette har pågått i tre år. Vi har hatt hund i fem måneder. Jeg syns ikke det er rett at naboen sin bruker vår hage som do selv om vi lar vår hund gjøre fra seg de dagene vi ikke går på tur. Vår hund får kun gjøre det en plass i hagen slik at vi har kontroll. Naboen sin gjør det overalt. Mener du virkelig at dette er greit?

 

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Skrevet

Altså, om hun så lot hele slekta si drite i hagen sin har ikke naboens hund noe der å gjøre.

Møkk er møkk? 

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Skrevet

Så om din hund driter i Hagen din (skjønner ikke at de lar egen hund drite der barna leker da) , så er det fritt frem for alle andre hunder å drite der?

 

 

Anonymous poster hash: 4ca6d...8d8

Blir jo gjerne slik. De er jo tydeligvis ikke så nøye på møkk der, så da vil jo andre tro at det ikke bryr dem? Rot fører til mer rot osv.

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Skrevet

Vi har tatt det opp med naboen gang på gang. Dette har pågått i tre år. Vi har hatt hund i fem måneder. Jeg syns ikke det er rett at naboen sin bruker vår hage som do selv om vi lar vår hund gjøre fra seg de dagene vi ikke går på tur. Vår hund får kun gjøre det en plass i hagen slik at vi har kontroll. Naboen sin gjør det overalt. Mener du virkelig at dette er greit?

 

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Jeg skal ikke si min mening om hunder og deres dritt. Men jeg ikke ropt høyt om dette før jeg hadde fikset min egen drit hvertfall.

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Skrevet

Hvis hunden i tillegg har bitt barna så ville jeg anmeldt det og krevet avliving

 

Anonymous poster hash: 5909b...d76

Skrevet

 

Jeg skal ikke si min mening om hunder og deres dritt. Men jeg ikke ropt høyt om dette før jeg hadde fikset min egen drit hvertfall.

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Har du litt vanskelig å forstå?

Vi har et sted i hagen vi lufter hunden vår. Vi plukker opp hver gang. Klager ikke på det og dette er slik vi gjør det de dagene vi ikke når tur. Skal det da være fritt frem for nabolagets hunder å bruke VÅR hage fordi vi gjør det?

 

Vi har vært ganske så greie i beskjedene våre at vi ikke syns dette var greit men de bryr seg ikke. Det irriterer.

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Skrevet

Har du litt vanskelig å forstå?

Vi har et sted i hagen vi lufter hunden vår. Vi plukker opp hver gang. Klager ikke på det og dette er slik vi gjør det de dagene vi ikke når tur. Skal det da være fritt frem for nabolagets hunder å bruke VÅR hage fordi vi gjør det?

 

Vi har vært ganske så greie i beskjedene våre at vi ikke syns dette var greit men de bryr seg ikke. Det irriterer.

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Det er vel du som har litt vanskelig med å forstå? Du må jo snakke med naboen på en slik måte at de skjønner da. Har dere prøvd i 3 år gjør dere det feil. Neste trinn er ikke da å kaste møkk på huset deres, hvordan naboforhold ønsker du?

 

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Skrevet

 

Det er vel du som har litt vanskelig med å forstå? Du må jo snakke med naboen på en slik måte at de skjønner da. Har dere prøvd i 3 år gjør dere det feil. Neste trinn er ikke da å kaste møkk på huset deres, hvordan naboforhold ønsker du?

 

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Kjære vene... Enkelte naboer (og folk her inne) har bare litt vel tungt for det, og tar seg mer til rette enn andre. Hvis man har sagt NEI flere ganger, kan man ikke late som om melding ikke er mottatt. Og HI kan la din bikkjedfite ned egen hage, det åpner ikke for offentlig hundetoalett. Naboens hund har dessuten driti i hagen i flere år før hun fikk hund selv, så det kan ikke en gang forsøksvis brukes som unnskyldning!

Hvis dette skjer året rundt, så meld fra til politiet hver gang i båndtvangperioden. Dessuten bør du anmelde bitingen. Hunden burde jo avlives så lenge den er aggressiv og biter og eier attpå til driter i det.

 

Anonymous poster hash: 5173c...71a

Skrevet

Kjære vene... Enkelte naboer (og folk her inne) har bare litt vel tungt for det, og tar seg mer til rette enn andre. Hvis man har sagt NEI flere ganger, kan man ikke late som om melding ikke er mottatt. Og HI kan la din bikkjedfite ned egen hage, det åpner ikke for offentlig hundetoalett. Naboens hund har dessuten driti i hagen i flere år før hun fikk hund selv, så det kan ikke en gang forsøksvis brukes som unnskyldning!

Hvis dette skjer året rundt, så meld fra til politiet hver gang i båndtvangperioden. Dessuten bør du anmelde bitingen. Hunden burde jo avlives så lenge den er aggressiv og biter og eier attpå til driter i det.

 

Anonymous poster hash: 5173c...71a

- sin bikkje drite ned

 

Anonymous poster hash: 5173c...71a

Skrevet

Vi har hund selv og hagen full av dritt. Riktignok er dette kattedritt så vi kan ikke slippe hundene i hagen da de elsker å spise kattedritt. Kan generelt ikke bruke hagen da det ligger kattedritt overalt. Går ut med hundeposer hver dag og plukker opp.

 

Synes det er helt merkelig at de slipper bikkja løs i andres hage. Hva synes deres hund om dette? Våre hunder hadde knekt nakken på bikkjer i vår hage så du kan jo slippe bikkja di ut når du ser den lille drittbikkja driter i hagen deres. Kanskje den får fart på seg?

 

Anonymous poster hash: 95f29...9a5

Skrevet

Vi har hund selv og hagen full av dritt. Riktignok er dette kattedritt så vi kan ikke slippe hundene i hagen da de elsker å spise kattedritt. Kan generelt ikke bruke hagen da det ligger kattedritt overalt. Går ut med hundeposer hver dag og plukker opp.

 

Synes det er helt merkelig at de slipper bikkja løs i andres hage. Hva synes deres hund om dette? Våre hunder hadde knekt nakken på bikkjer i vår hage så du kan jo slippe bikkja di ut når du ser den lille drittbikkja driter i hagen deres. Kanskje den får fart på seg?

 

Anonymous poster hash: 95f29...9a5

Og du er stolt over å ha en slik hund? SOm knekker nakken på andre hunder? DET er trygt?

 

Hundeeiere...Hater dem!

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Skrevet

 

Det er vel du som har litt vanskelig med å forstå? Du må jo snakke med naboen på en slik måte at de skjønner da. Har dere prøvd i 3 år gjør dere det feil. Neste trinn er ikke da å kaste møkk på huset deres, hvordan naboforhold ønsker du?

 

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

1. Vi har snakket med de gjentatte ganger. Vi har ikke ønsket noe leven eller dårlig nabo forhold derfor har vi plukket dritten og så gitt beskjed at dette ikke er greit. De lover bedring hver gang. Vi har tatt opp med dem at hunden biter og at vår minste ikke tør leke ute men det går ikke inn. Skolen har ringt dem fordi skoleveien går forbi men fremdeles ingen bedring. Skal man måtte stave det?

 

2. Det ble ikke kastet møkk på huset. Jeg pakket det inn - knyttet posen og satte den på trappa.

 

Siden du tydeligvis sitter på fasiten kan du jo fortelle meg rett fremgangsmåte her?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 27697...ed2

Skrevet

 

Og du er stolt over å ha en slik hund? SOm knekker nakken på andre hunder? DET er trygt?

 

Hundeeiere...Hater dem!

 

Anonymous poster hash: 28716...baf

Hvor står det at jeg er stolt? Trenger ikke reise lenger enn til USA så blir hunden skutt om den kommer inn på privat eiendom. Helt lovlig!

 

Du kan slappe helt av. Hundene våre har aldri knekt nakken på en annen hund men de hadde nok jagd bikkjekreket veggemellom så det aldri kom tilbake.

 

Du hater hundeeiere? Jeg hater pedofile. Hver sin smak.

 

Anonymous poster hash: 95f29...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...