Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Jeg er så drittlei (jepp) av at naboen sin hund driter i hagen vår. De tror de har katt - så når hunden skal luftes slipper de den bare ut. Så får de løpe fritt i byggefeltet her. Vi er ikke så mange hus men totalt fire hunder her. Inkludert oss. Tre av husene var store hunder og naboen har mini. Sakens kjerne. Vi har i lang tid klaget på st hunden deres driter hos oss. Ikke spesielt kjekt med unger som løper barbeint om sommeren. De lover bot og bedring. Vi lar vår hund drite i hagen om vi ikke har vært på tur...og ja - ekkelt men jeg vet hvordan min hund sin drit ser ut. Svær!! Naboen sin leverer mini pølser. For et par dager siden sjekka jeg hagen og tok et par etter vår hund. I dag tidlig var det fire stykker. Små og tynne og helt tydelig fra naboen. Jeg tok de i en pose - knytta igjen og kasta bort på inngangspartiet deres. Innafor? Anonymous poster hash: 27697...ed2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Jeg er så drittlei (jepp) av at naboen sin hund driter i hagen vår. De tror de har katt - så når hunden skal luftes slipper de den bare ut. Så får de løpe fritt i byggefeltet her. Vi er ikke så mange hus men totalt fire hunder her. Inkludert oss. Tre av husene var store hunder og naboen har mini. Sakens kjerne. Vi har i lang tid klaget på st hunden deres driter hos oss. Ikke spesielt kjekt med unger som løper barbeint om sommeren. De lover bot og bedring. Vi lar vår hund drite i hagen om vi ikke har vært på tur...og ja - ekkelt men jeg vet hvordan min hund sin drit ser ut. Svær!! Naboen sin leverer mini pølser. For et par dager siden sjekka jeg hagen og tok et par etter vår hund. I dag tidlig var det fire stykker. Små og tynne og helt tydelig fra naboen. Jeg tok de i en pose - knytta igjen og kasta bort på inngangspartiet deres. Innafor? Anonymous poster hash: 27697...ed2 Litt frekt, men egentlig greit. De slapp jo til og med å plukke den opp selv. Jeg har selv en liten hund, men passer nå på at den ikke bæsjer hos andre folk. Hadde den gjort det, hadde jeg gått bort og plukket det opp etter den selv. Anonymous poster hash: fd383...d8d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 Helt greit så lenge du har gitt beskjed om problemet og de ikke tar hunden i bånd. Har lyst å gjøre det samme med kattene som driter i Hagen vår. Er så lei . Hunder og katter burde ha samme regler om båndtvang ! Anonymous poster hash: 4ca6d...8d8
skinnfilla Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 Helt greit! Vi har søppeldunken nede ved veien og der hives det stadig poser. Mannen ble lei ,for de driter👀 I om det er sekk oppi eller ei. Han bretta en pappbit og limte på et bilde av en sinnamann og skrev NEI!!! Ta med deg dritten hjem !! den var det de så da dunken ble åpnet👍😂😂
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Vurderte å ikke pakke inn for de har fått så masse advarsler. Hunden har bitt våre barn og er helt ute men jeg får begynne med å levere tilbake innpakka og heller se hva som skjer :-) HI Anonymous poster hash: 27697...ed2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Det hadde nok gått en faen i meg. Hadde levert tilbake uinnpakket på trappa hvis det hadde fortsatt etter dette. Deretter uinnpakket i postkassa. Til slutt hadde det vært fristende å ta hunden på fersken og rulle den i sin egen dritt, men det hadde nok vært å gå for langt. Anonymous poster hash: 93c89...3af
Admin Skrevet 17. februar 2017 #9 Skrevet 17. februar 2017 Du er mye snillere enn hva jeg ville vært. Jeg hadde hanket inn bikkja og ringt falken, sagt at hunden er stadig støtt på selvlufting og eiere tar ikke hensyn selv ved bittskader.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også? Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først? Anonymous poster hash: 28716...baf
sug lut Skrevet 17. februar 2017 #11 Skrevet 17. februar 2017 Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også? Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først? Anonymous poster hash: 28716...baf Altså, om hun så lot hele slekta si drite i hagen sin har ikke naboens hund noe der å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #12 Skrevet 17. februar 2017 Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også? Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først? Anonymous poster hash: 28716...baf Så om din hund driter i Hagen din (skjønner ikke at de lar egen hund drite der barna leker da) , så er det fritt frem for alle andre hunder å drite der? Anonymous poster hash: 4ca6d...8d8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #13 Skrevet 17. februar 2017 Siden dere lar deres hund drite digre bæsjer i deres hage så synes vel ikke naboen det er krise om deres hund legger ei lita pølse der også? Ville vel først tatt meg av min egen møkk før jeg begynte å klage på andres? Du kan jo snakke med naboen først? Anonymous poster hash: 28716...baf Vi har tatt det opp med naboen gang på gang. Dette har pågått i tre år. Vi har hatt hund i fem måneder. Jeg syns ikke det er rett at naboen sin bruker vår hage som do selv om vi lar vår hund gjøre fra seg de dagene vi ikke går på tur. Vår hund får kun gjøre det en plass i hagen slik at vi har kontroll. Naboen sin gjør det overalt. Mener du virkelig at dette er greit? Anonymous poster hash: 27697...ed2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #14 Skrevet 17. februar 2017 Altså, om hun så lot hele slekta si drite i hagen sin har ikke naboens hund noe der å gjøre. Møkk er møkk? Anonymous poster hash: 28716...baf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #15 Skrevet 17. februar 2017 Så om din hund driter i Hagen din (skjønner ikke at de lar egen hund drite der barna leker da) , så er det fritt frem for alle andre hunder å drite der? Anonymous poster hash: 4ca6d...8d8 Blir jo gjerne slik. De er jo tydeligvis ikke så nøye på møkk der, så da vil jo andre tro at det ikke bryr dem? Rot fører til mer rot osv. Anonymous poster hash: 28716...baf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #16 Skrevet 17. februar 2017 Vi har tatt det opp med naboen gang på gang. Dette har pågått i tre år. Vi har hatt hund i fem måneder. Jeg syns ikke det er rett at naboen sin bruker vår hage som do selv om vi lar vår hund gjøre fra seg de dagene vi ikke går på tur. Vår hund får kun gjøre det en plass i hagen slik at vi har kontroll. Naboen sin gjør det overalt. Mener du virkelig at dette er greit? Anonymous poster hash: 27697...ed2 Jeg skal ikke si min mening om hunder og deres dritt. Men jeg ikke ropt høyt om dette før jeg hadde fikset min egen drit hvertfall. Anonymous poster hash: 28716...baf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #17 Skrevet 17. februar 2017 Hvis hunden i tillegg har bitt barna så ville jeg anmeldt det og krevet avliving Anonymous poster hash: 5909b...d76
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #18 Skrevet 17. februar 2017 Jeg skal ikke si min mening om hunder og deres dritt. Men jeg ikke ropt høyt om dette før jeg hadde fikset min egen drit hvertfall. Anonymous poster hash: 28716...baf Har du litt vanskelig å forstå? Vi har et sted i hagen vi lufter hunden vår. Vi plukker opp hver gang. Klager ikke på det og dette er slik vi gjør det de dagene vi ikke når tur. Skal det da være fritt frem for nabolagets hunder å bruke VÅR hage fordi vi gjør det? Vi har vært ganske så greie i beskjedene våre at vi ikke syns dette var greit men de bryr seg ikke. Det irriterer. Anonymous poster hash: 27697...ed2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #19 Skrevet 17. februar 2017 Har du litt vanskelig å forstå? Vi har et sted i hagen vi lufter hunden vår. Vi plukker opp hver gang. Klager ikke på det og dette er slik vi gjør det de dagene vi ikke når tur. Skal det da være fritt frem for nabolagets hunder å bruke VÅR hage fordi vi gjør det? Vi har vært ganske så greie i beskjedene våre at vi ikke syns dette var greit men de bryr seg ikke. Det irriterer. Anonymous poster hash: 27697...ed2 Det er vel du som har litt vanskelig med å forstå? Du må jo snakke med naboen på en slik måte at de skjønner da. Har dere prøvd i 3 år gjør dere det feil. Neste trinn er ikke da å kaste møkk på huset deres, hvordan naboforhold ønsker du? Anonymous poster hash: 28716...baf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #20 Skrevet 17. februar 2017 Det er vel du som har litt vanskelig med å forstå? Du må jo snakke med naboen på en slik måte at de skjønner da. Har dere prøvd i 3 år gjør dere det feil. Neste trinn er ikke da å kaste møkk på huset deres, hvordan naboforhold ønsker du? Anonymous poster hash: 28716...baf Kjære vene... Enkelte naboer (og folk her inne) har bare litt vel tungt for det, og tar seg mer til rette enn andre. Hvis man har sagt NEI flere ganger, kan man ikke late som om melding ikke er mottatt. Og HI kan la din bikkjedfite ned egen hage, det åpner ikke for offentlig hundetoalett. Naboens hund har dessuten driti i hagen i flere år før hun fikk hund selv, så det kan ikke en gang forsøksvis brukes som unnskyldning! Hvis dette skjer året rundt, så meld fra til politiet hver gang i båndtvangperioden. Dessuten bør du anmelde bitingen. Hunden burde jo avlives så lenge den er aggressiv og biter og eier attpå til driter i det. Anonymous poster hash: 5173c...71a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #21 Skrevet 17. februar 2017 Kjære vene... Enkelte naboer (og folk her inne) har bare litt vel tungt for det, og tar seg mer til rette enn andre. Hvis man har sagt NEI flere ganger, kan man ikke late som om melding ikke er mottatt. Og HI kan la din bikkjedfite ned egen hage, det åpner ikke for offentlig hundetoalett. Naboens hund har dessuten driti i hagen i flere år før hun fikk hund selv, så det kan ikke en gang forsøksvis brukes som unnskyldning! Hvis dette skjer året rundt, så meld fra til politiet hver gang i båndtvangperioden. Dessuten bør du anmelde bitingen. Hunden burde jo avlives så lenge den er aggressiv og biter og eier attpå til driter i det. Anonymous poster hash: 5173c...71a - sin bikkje drite ned Anonymous poster hash: 5173c...71a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #22 Skrevet 17. februar 2017 Vi har hund selv og hagen full av dritt. Riktignok er dette kattedritt så vi kan ikke slippe hundene i hagen da de elsker å spise kattedritt. Kan generelt ikke bruke hagen da det ligger kattedritt overalt. Går ut med hundeposer hver dag og plukker opp. Synes det er helt merkelig at de slipper bikkja løs i andres hage. Hva synes deres hund om dette? Våre hunder hadde knekt nakken på bikkjer i vår hage så du kan jo slippe bikkja di ut når du ser den lille drittbikkja driter i hagen deres. Kanskje den får fart på seg? Anonymous poster hash: 95f29...9a5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #23 Skrevet 17. februar 2017 Vi har hund selv og hagen full av dritt. Riktignok er dette kattedritt så vi kan ikke slippe hundene i hagen da de elsker å spise kattedritt. Kan generelt ikke bruke hagen da det ligger kattedritt overalt. Går ut med hundeposer hver dag og plukker opp. Synes det er helt merkelig at de slipper bikkja løs i andres hage. Hva synes deres hund om dette? Våre hunder hadde knekt nakken på bikkjer i vår hage så du kan jo slippe bikkja di ut når du ser den lille drittbikkja driter i hagen deres. Kanskje den får fart på seg? Anonymous poster hash: 95f29...9a5 Og du er stolt over å ha en slik hund? SOm knekker nakken på andre hunder? DET er trygt? Hundeeiere...Hater dem! Anonymous poster hash: 28716...baf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #24 Skrevet 17. februar 2017 Det er vel du som har litt vanskelig med å forstå? Du må jo snakke med naboen på en slik måte at de skjønner da. Har dere prøvd i 3 år gjør dere det feil. Neste trinn er ikke da å kaste møkk på huset deres, hvordan naboforhold ønsker du? Anonymous poster hash: 28716...baf 1. Vi har snakket med de gjentatte ganger. Vi har ikke ønsket noe leven eller dårlig nabo forhold derfor har vi plukket dritten og så gitt beskjed at dette ikke er greit. De lover bedring hver gang. Vi har tatt opp med dem at hunden biter og at vår minste ikke tør leke ute men det går ikke inn. Skolen har ringt dem fordi skoleveien går forbi men fremdeles ingen bedring. Skal man måtte stave det? 2. Det ble ikke kastet møkk på huset. Jeg pakket det inn - knyttet posen og satte den på trappa. Siden du tydeligvis sitter på fasiten kan du jo fortelle meg rett fremgangsmåte her? HI Anonymous poster hash: 27697...ed2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2017 #25 Skrevet 17. februar 2017 Og du er stolt over å ha en slik hund? SOm knekker nakken på andre hunder? DET er trygt? Hundeeiere...Hater dem! Anonymous poster hash: 28716...baf Hvor står det at jeg er stolt? Trenger ikke reise lenger enn til USA så blir hunden skutt om den kommer inn på privat eiendom. Helt lovlig! Du kan slappe helt av. Hundene våre har aldri knekt nakken på en annen hund men de hadde nok jagd bikkjekreket veggemellom så det aldri kom tilbake. Du hater hundeeiere? Jeg hater pedofile. Hver sin smak. Anonymous poster hash: 95f29...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå