Mostly Harmless Skrevet 15. februar 2017 #26 Skrevet 15. februar 2017 Du vet, vi var en gang underlagt danskene og siden svenskene. Hva gjorde samene da? De drev på med reinsdyrene sine oppe i lavoene sine. I mens vi kjempet for å bli forgjorte. Du har ikke fått det med deg altså? La meg gjette, du er en same? Anonymous poster hash: e0f2b...9f4 Ikke rart du er sur. All den kampen, bare for å bli forgjort.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #27 Skrevet 15. februar 2017 Nei, jeg er ganske frisk. De har ikke gjort noe som fortjener en egen nasjonaldag. De har ikke skapt en grunnlov eller frigjort nasjonen fra svenskene. De har ikke gjort noe som helst spesielt som gjør at de skulle fortjene en nasjonaldag. Norges nasjonaldag er 17de mai. Anonymous poster hash: e0f2b...9f4 Akkurat det er det heller ingen nålevende nordmenn som har gjort, så da får vi droppe fridagen. Vi har jo ikke gjort oss fortjent til den. Anonymous poster hash: 25428...296
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #28 Skrevet 15. februar 2017 😂😂😂 Du ER et troll, sant? Anonymous poster hash: 7347e...ed3
the amazing spidermamma Skrevet 15. februar 2017 #29 Skrevet 15. februar 2017 På neste 17. mai skal jeg ta på meg bunad, kaste på håret og si: Nasjonaldagen! Fordi jeg fortjener det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå