Gå til innhold

Jeg var utro for 15 år siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg aldri fortalt til mannen. .. Det var en ons med en studiekamerat. Han skal hIT til byen hvor jeg nå bor og har sendt meg en mld på fb om vi skal treffes. Kjenner jeg har veldig, veldig lyst og vurderer å møte han. Vet han er gift, ingen barn. Har ikke snakket med han på 15 år og kjenner en veldig spenning i kroppen. Trener som besatt nå, ønsker å se best mulig ut... Mannen min er veldig utadvendt og treffer og snakker med både damer og menn hele tiden. Jeg er den som er mer stille og aldri treffer noen utenom min beste venninne. Derfor er deg så ufattelig spennende og jeg ble så glad at han ville se neg... Har ikke tenkt å Være utro på nytt, men merker at dette har gjort så mye med meg... Hva tenker dere? Burde jeg møte han eller ikke?

Anonymous poster hash: 2c6f6...766

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Skjedd over skjedd, glem det, lat som det aldri skjedde.

Og aldri møt han igjen!

Anonymous poster hash: a09fa...587

Skrevet

Selvfølgelig møter du han ikke. Men tror du velger å gjøre det likevel, for ut i fra innlegget ditt virker det som du har bestemt deg.

Anonymous poster hash: 26155...0f5

Skrevet

Tenk om du møter han og det ender som sist. Husk at noen ser, og så er ballen i gang. Er mann din vert og miste ?

Anonymous poster hash: b3372...2f6
Skrevet

Sjekk om du fortsatt har gløden! Heia! ;)

Mannen din har sikkert vært utro, i og med at han henger med litt diverse kvinner. Så du har ingenting å føle dårlig samvittighet for. YOLO!

Anonymous poster hash: ef899...f2b
Skrevet

Det er spennende å dyrke tanken.

Men når man endelig møtes er det som regel et antiklimaks.

Anonymous poster hash: 9cf21...902

Skrevet

Syns du skal møte han😊

Skrevet

Sjekk om du fortsatt har gløden! Heia! ;)

Mannen din har sikkert vært utro, i og med at han henger med litt diverse kvinner. Så du har ingenting å føle dårlig samvittighet for. YOLO!

Anonymous poster hash: ef899...f2b

Tenker det samme som deg. Tror nok han har oppfattet utroskapen for lenge siden og gått videre med det ved å ha en ONS selv.

Skrevet

Jeg skal møte han! Sendte han nettopp mld!!😲HI

Skrevet

Selvom mannen din er utadvendt og har mange venner rundt seg er det ikke dermed sagt at han er utro.

Du var utro og har tydeligvis ikke dårlig samvittighet.

Håper mannen din finner ut av hva du har gjort og skal til å gjøre så du får som fortjent og han slipper å leve med ei tøs som benytter den anledningen som byr seg til å bedra han enda en gang

Anonymous poster hash: 19bef...4dc

Skrevet

Go for it!! Lykke til!

Anonymous poster hash: 56f75...2e2
Skrevet

Selvom mannen din er utadvendt og har mange venner rundt seg er det ikke dermed sagt at han er utro.

Håper mannen din finner ut av hva du har gjort og skal til å gjøre så du får som fortjent og han slipper å leve med ei tøs som benytter den anledningen som byr seg til å bedra han enda en gang

Ei tøs, faktisk.

Kvinners "verdi" ligger visst fortsatt i hennes evne til å kanalisere seksualiteten sin inn i en samfunnsgodkjent form.

Skrevet

Tøs? virkelig?

Det jeg syns du skal tenke på HI, er hvordan dette vil påvirke mannen din. Det er ikke hans skyld at du er innadvent. Fortjener han at du gjør dette mot ham? Hvordan hadde du reagert om det var omvent?

Syns det er utrolig sært at en går ut i fra at mannen har vært utro. Den enste vi vet at har vært utro er hi.

Anonymous poster hash: 96a80...fa6

Skrevet

Ei tøs, faktisk.

Kvinners "verdi" ligger visst fortsatt i hennes evne til å kanalisere seksualiteten sin inn i en samfunnsgodkjent form.

Tøs er et ganske dekkende begrep for slike som hi tenker jeg ja.

Forutsatt at mannen hennes ikke er en utro dritt også da, men det sier hun ongenting om

Skrevet

Forutsatt at mannen hennes ikke er en utro dritt også da, men det sier hun ongenting om

Så en handling fører til et stempel og en merkelapp hos deg?

Jeg regner med du vet at tøs opprinnelig betydde prostituert. Og det skal åpenbart ikke mye til for å få den merkelappen...

Skrevet

Syns du er ekstremt dømmende. Hi gjorde noe galt for 15 år siden og er fristet nå. Langt mellom, hun er ellers innadvent og møter kanskje ikke mange som bekrefter henne slik denne mannen gjør. Hun er ingen tøs, hun er et menneske. Samtidig tror jeg hun vil angre med mindre det er noe galt i forholdet. 

Anonymous poster hash: 96a80...fa6

Skrevet

Så en handling fører til et stempel og en merkelapp hos deg?

Jeg regner med du vet at tøs opprinnelig betydde prostituert. Og det skal åpenbart ikke mye til for å få den merkelappen...

Hvis det å være utro mot sin trofaste mann ikke kvalifiserer for et slikt stempel for deg så er det greit for meg.

Jeg har ingen problem med å kalle henne en tøs selvom hun ikke tar betalt. Faktisk synes jeg det er mye verre enn en person som tar betalt

Skrevet

Hvis det å være utro mot sin trofaste mann ikke kvalifiserer for et slikt stempel for deg så er det greit for meg.

Jeg har ingen problem med å kalle henne en tøs selvom hun ikke tar betalt. Faktisk synes jeg det er mye verre enn en person som tar betalt

Og som nevnt forteller det en hel del om kvinners verdi. Er hun menneskelig i då stor grad at hun gjør feil i sitt liv, så er det helt i orden - bare det ikke er knyttet noe seksuelt til den feilen. Da er hun verre enn en prostituert, og "fortjener" å kalles tøs.

Det er sånne middelalderske holdninger som gjør sharia-tilhengere alle tjenester.

Skrevet

Og som nevnt forteller det en hel del om kvinners verdi. Er hun menneskelig i då stor grad at hun gjør feil i sitt liv, så er det helt i orden - bare det ikke er knyttet noe seksuelt til den feilen. Da er hun verre enn en prostituert, og "fortjener" å kalles tøs.

Det er sånne middelalderske holdninger som gjør sharia-tilhengere alle tjenester.

Og hvis hi hadde skrevet at det var mannen som var utro for 15 år siden og at han nå skulle møte denne dama igjen?

Da hadde hele DIB bedt henn komme seg unna drittsekken så fort som mulig

Skrevet

Og hvis hi hadde skrevet at det var mannen som var utro for 15 år siden og at han nå skulle møte denne dama igjen?

Da hadde hele DIB bedt henn komme seg unna drittsekken så fort som mulig

Nei. Jeg syns ikke et menneskes verdi avgjøres av dets evne til å være seksuelt avholdende eller spesielt dydig. Så der spår du feil.

Skrevet

Nei. Jeg syns ikke et menneskes verdi avgjøres av dets evne til å være seksuelt avholdende eller spesielt dydig. Så der spår du feil.

Jeg snakker ikke om seksuell avholdenhet.

Jeg snakker om å bedra den man har lovet å være trofast mot. Det har lite med selve den sexuelle akten å gjøre.

Jeg ville vært den første til å fordømme mannen til hi om det hadde vært omvendt scenario likesom jeg kaller hi for en tøs slik hennes og mannens situasjon er

Skrevet

Jeg snakker ikke om seksuell avholdenhet.

Jeg snakker om å bedra den man har lovet å være trofast mot. Det har lite med selve den sexuelle akten å gjøre.

Jeg ville vært den første til å fordømme mannen til hi om det hadde vært omvendt scenario likesom jeg kaller hi for en tøs slik hennes og mannens situasjon er

"Avholdenhet overfor alle andre enn ett individ", da. La oss kalle det det i stedet.

Og fortsatt syns jeg ikke det gjør folk til noe spesielt mer verdifulle bare fordi de klarer å klemme låra sammen i visse "gale" situasjoner, men sprer dem i "riktig" setting.

Skrevet

"Avholdenhet overfor alle andre enn ett individ", da. La oss kalle det det i stedet.

Og fortsatt syns jeg ikke det gjør folk til noe spesielt mer verdifulle bare fordi de klarer å klemme låra sammen i visse "gale" situasjoner, men sprer dem i "riktig" setting.

Hvis du ikke synes det å skade dem som er glade i deg er så nøye så deg om det.

Jeg synes slike individer er de laveste kryp som gjemmer seg i en menneskekropp.

Skrevet

Hvis du ikke synes det å skade dem som er glade i deg er så nøye så deg om det.

Jeg synes slike individer er de laveste kryp som gjemmer seg i en menneskekropp.

Man "skader" ikke andre ved å ligge med noen. Der er ingen tredjepart som har noe med hvem du har samleie med, vet du.

Men der fins en masse konvensjoner i samfunnet. Og de påfører deg og en del andre slike vrangforestillinger; som at man kan "tilhøre" et annet menneske og at det finnes en eller annen person i verden som har lov å mene noe om hva du bruker slufsa di til.

Men det er altså feil.

Skrevet

Jeg skal møte han! Sendte han nettopp mld!!😲HI

Nei nei nei 🙈du kommer til å angre! 🙈

Anonymous poster hash: bf491...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...