Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #26 Skrevet 13. februar 2017 Han er en del år eldre enn meg . Han er ferdig med småbarnsperioden . Hans yngste barn er 18 år . Tviler på at han blir glad for å bli far igjen! Jeg har flere ganger etter at jeg fikk vite at han er gift holdt avstand og bedt han om å ikke ta kontakt . Selv om jeg elsker mannen , har jeg virkelig prøvd å støte han fra meg . Han har likevel kommet og jeg har vært for svak Skal fortelle han om dette i kveld . Hi Anonymous poster hash: c2bd7...4ed Javel... Da må du forberede deg på å bli alene med barnet. Til neste gang vil du sikkert prøve å finne deg en singel mann og bruke prevensjon mer nøye. Ta det som en viktig læring. Anonymous poster hash: 3f27a...e97
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #28 Skrevet 13. februar 2017 Beklager, men som man sår høster man. Dere har begge oppført dere som drittsekker, og nå kommer konsekvensene. De eneste det er synd på er barna hans, hans kone og fosteret. Å være et resultat av pappas sidesprang er ikke det store.. og tror neppe halvsøsken vil kunne få et positivt forhold til barnet eller deg. Anonymous poster hash: 5ceba...f24 Tja.. pappa var utro mot mamma og plutselig hadde vi en lillesøster. Mamma gikk fra pappa så pappa bor nå med nye dama og barnet. Vi har et godt forhoød til det nye søskenet vårt. Det er ikke hennes feil så hvorfor skulle vi holdt oss unna? Stakkars barn Anonymous poster hash: 87b4c...aa2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #29 Skrevet 14. februar 2017 Hvordan gikk det, HI? Anonymous poster hash: 0c469...6a2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #30 Skrevet 14. februar 2017 Du bør forberede deg på å bli kjent som en homewrecker fordi du har hatt sex med en mann du visste var gift. Ønsker dere lykke til uansett hvilket utfall som kommer. Anonymous poster hash: aefe1...889
Gjest Darwinia:-) Skrevet 14. februar 2017 #31 Skrevet 14. februar 2017 Han er en del år eldre enn meg . Han er ferdig med småbarnsperioden . Hans yngste barn er 18 år . Tviler på at han blir glad for å bli far igjen! Jeg har flere ganger etter at jeg fikk vite at han er gift holdt avstand og bedt han om å ikke ta kontakt . Selv om jeg elsker mannen , har jeg virkelig prøvd å støte han fra meg . Han har likevel kommet og jeg har vært for svak Skal fortelle han om dette i kveld . Hi Anonymous poster hash: c2bd7...4ed Ah, den som kunne vært flue på veggen når denne drittsekken finner ut at den uforpliktende sexen hans plutselig ble ALT ANNET enn uforpliktende
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #32 Skrevet 14. februar 2017 Ah, den som kunne vært flue på veggen når denne drittsekken finner ut at den uforpliktende sexen hans plutselig ble ALT ANNET enn uforpliktende Godt poeng, selv om jeg ikke er skadefro. Samtidig trengs det mer enn en mann for å få en positiv graviditetstest. Trådstarter kan reflektere rundt hennes bidrag til eventuelt skilsmisse og skilsmissebarn. Jeg kjenner en som ble "skillsmissebarn" i en alder av 40. Følelsene, krangel, boligbytte det er så mange konsekvenser. Han sa det ikke var noe rundt det som var hyggelig. Anonymous poster hash: aefe1...889
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #33 Skrevet 14. februar 2017 Du bør forberede deg på å bli kjent som en homewrecker fordi du har hatt sex med en mann du visste var gift. Ønsker dere lykke til uansett hvilket utfall som kommer. Anonymous poster hash: aefe1...889 Det blir mannen som er far til barnet også. Dette kan gå helt fint hi. Får håpe barnefar er såpass til mann at han finner sin måte å være pappa på også for deres barn. Er flere damer som sier de ville tilgitt utroskap, så man kan jo håpe denne tilgivelsen ikke bare gjelder mannen men også kvinnen han var utro med. Uansett: du skal bli mamma og det må du være glad for 💕 Anonymous poster hash: f6797...e19
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #34 Skrevet 14. februar 2017 De Godt poeng, selv om jeg ikke er skadefro. Samtidig trengs det mer enn en mann for å få en positiv graviditetstest. Trådstarter kan reflektere rundt hennes bidrag til eventuelt skilsmisse og skilsmissebarn. Jeg kjenner en som ble "skillsmissebarn" i en alder av 40. Følelsene, krangel, boligbytte det er så mange konsekvenser. Han sa det ikke var noe rundt det som var hyggelig. Anonymous poster hash: aefe1...889 Dette. Anonymous poster hash: f9e22...a1f
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #35 Skrevet 14. februar 2017 Takk for mange svar . Jeg har fortalt han dette tidligere i dag . Han var innom med roser og sjokolade . Jeg begynte å gråte ! Klarte ikke å styre tårene. Han ble kjemperedd og spurte hva som har skjedd . Og da fortalte jeg det som det er . Fikk en lang deilig klem etterfulgt av et skyss på pannen og så sa han at dette skulle vi klare fint sammen ❤ Jeg sa at han kunne reise om han ville , men ham svarte at han elsker meg og at han aldri vil forlate meg . Nå sitter jeg her og er litt småsjokkert . Hva , hvordan og hvorfor !! Hi Anonymous poster hash: c2bd7...4ed
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #36 Skrevet 14. februar 2017 Takk for mange svar . Jeg har fortalt han dette tidligere i dag . Han var innom med roser og sjokolade . Jeg begynte å gråte ! Klarte ikke å styre tårene. Han ble kjemperedd og spurte hva som har skjedd . Og da fortalte jeg det som det er . Fikk en lang deilig klem etterfulgt av et skyss på pannen og så sa han at dette skulle vi klare fint sammen ❤ Jeg sa at han kunne reise om han ville , men ham svarte at han elsker meg og at han aldri vil forlate meg . Nå sitter jeg her og er litt småsjokkert . Hva , hvordan og hvorfor !! Hi Anonymous poster hash: c2bd7...4ed Skillsmisse og mekling samvær mens han venter nytt barn. Dette er triste greier.. men fint om du klarer å se det romantiske i dette. Anonymous poster hash: 5ceba...f24
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #37 Skrevet 14. februar 2017 Skillsmisse og mekling samvær mens han venter nytt barn. Dette er triste greier.. men fint om du klarer å se det romantiske i dette. Anonymous poster hash: 5ceba...f24 Mekling? Skal de avtale samværet en på 18 skal ha? Anonymous poster hash: 67335...9a5
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #38 Skrevet 14. februar 2017 Takk for mange svar . Jeg har fortalt han dette tidligere i dag . Han var innom med roser og sjokolade . Jeg begynte å gråte ! Klarte ikke å styre tårene. Han ble kjemperedd og spurte hva som har skjedd . Og da fortalte jeg det som det er . Fikk en lang deilig klem etterfulgt av et skyss på pannen og så sa han at dette skulle vi klare fint sammen ❤ Jeg sa at han kunne reise om han ville , men ham svarte at han elsker meg og at han aldri vil forlate meg . Nå sitter jeg her og er litt småsjokkert . Hva , hvordan og hvorfor !! Hi Anonymous poster hash: c2bd7...4ed Jeg merker at jeg ikke tror på deg lengere! Den scenen der kunne jeg også skrevet, men tviler på at det er en ekte reaksjon fra en voksen mann i denne situasjonen..!! Anonymous poster hash: 6158d...b56
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #39 Skrevet 14. februar 2017 Nei ,han hadde allerede et dårlig forhold til kona . Det minste barnet er 18! Jeg ser ikke noe romantisk i det ! Har jeg skrevet det på en romantisk måte? Jeg er bare forvirra , deprimert og har masse tanker i hodet . Hi Anonymous poster hash: c2bd7...4ed
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #40 Skrevet 14. februar 2017 Beklager, men som man sår høster man. Dere har begge oppført dere som drittsekker, og nå kommer konsekvensene. De eneste det er synd på er barna hans, hans kone og fosteret. Å være et resultat av pappas sidesprang er ikke det store.. og tror neppe halvsøsken vil kunne få et positivt forhold til barnet eller deg. Anonymous poster hash: 5ceba...f24 Det kan de da godt få. I et litt mindre fordømmende miljø, da! Anonymous poster hash: 3c642...bfd
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #41 Skrevet 14. februar 2017 Du er mot abort men for utroskap? Tror du trenger å kalibrere det moralske kompasset ditt (med mindre det er deg mannen er gift med). Anonymous poster hash: b90da...618 Det er da stor forskjell på å fjerne et friskt foster og å ligge med en fyr. Det ene er faktisk problematisk i utgangspunktet. Det andre er bare problematisk hvis man ser på menneskelig seksualitet som en handelsvare... Anonymous poster hash: 3c642...bfd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #42 Skrevet 15. februar 2017 Så med andre ord har du gått inn for å bli gravid med en gift mann som sliter i ekteskapet sitt? Gratulerer, du har oppnådd målet. Men en mann i 50-årene som egentlig ikke skulle ha barn vil nok ikke bli hos deg og liten baby så lenge - han er ferdig med barn. Anonymous poster hash: 3f27a...e97
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #43 Skrevet 15. februar 2017 Så med andre ord har du gått inn for å bli gravid med en gift mann som sliter i ekteskapet sitt? Gratulerer, du har oppnådd målet. Men en mann i 50-årene som egentlig ikke skulle ha barn vil nok ikke bli hos deg og liten baby så lenge - han er ferdig med barn. Anonymous poster hash: 3f27a...e97 Han er ikke den første mannen i 50-åra som har startet på nytt med småbarn. Jeg kjenner til flere, og det har gått bra det!! Anonymous poster hash: 1bda6...cf2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2017 #44 Skrevet 15. februar 2017 Han er ikke den første mannen i 50-åra som har startet på nytt med småbarn. Jeg kjenner til flere, og det har gått bra det!! Anonymous poster hash: 1bda6...cf2 Trist at man ødelegger en familie på veien da Anonymous poster hash: e237d...e07
februarprins2013 Skrevet 15. februar 2017 #45 Skrevet 15. februar 2017 den det er mest synd på her er kona hans og evt barna han har fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå