Gå til innhold

Gravid med en gift mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant det ut i dag :(

Jeg er imot abort og vil derfor beholde barnet !

Anonymous poster hash: c2bd7...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det er deg han er gift med..?

Anonymous poster hash: 7e077...49a
Skrevet

Ja, hvorfor skal du ikke det?

Men du må regne med å bli alenemor, han går neppe fra kona si selv om du er gravid....

Anonymous poster hash: 1bda6...cf2
Skrevet

Det burde du seriøst revurdere.

Har en venninne som var i samme situasjon. Han gikk tilbake til kona, og har null samvær.

Anonymous poster hash: 4fdb3...5fd

Skrevet

Beklager, men som man sår høster man. Dere har begge oppført dere som drittsekker, og nå kommer konsekvensene.

De eneste det er synd på er barna hans, hans kone og fosteret.

Å være et resultat av pappas sidesprang er ikke det store.. og tror neppe halvsøsken vil kunne få et positivt forhold til barnet eller deg.

Anonymous poster hash: 5ceba...f24

Skrevet

Javel. Var det noen grunn til at du ville opplyse om det?

Du er nok et troll som tar oppgaven sin litt for lettvint. Et godt trollinnlegg må være gjennomtenkt, ikke nok å bare kaste ut to setninger. 

Anonymous poster hash: 2afdc...81b
Skrevet

Synd for deg og idioti av dere begge. Du får sette et krav om at han forteller kona om deg. Da får hun lov å avgjøre hva hun gidder å finne seg i. Hva du gjør med graviditeten er totalt uinteressant.

Anonymous poster hash: e422c...262

Skrevet

Synd for deg og idioti av dere begge. Du får sette et krav om at han forteller kona om deg. Da får hun lov å avgjøre hva hun gidder å finne seg i. Hva du gjør med graviditeten er totalt uinteressant.

Selvfølgelig er ikke hva hi gjør med graviditeten uinteressant. Det er ikke hi som har vært utro, det er det faren til barnet som har vært og er det noen som skal få ei skyllebøtte her inne så er det den gifte mannen.

Anonymous poster hash: c3616...bfb

Skrevet

Du er mot abort men for utroskap? Tror du trenger å kalibrere det moralske kompasset ditt (med mindre det er deg mannen er gift med).

Anonymous poster hash: b90da...618

Skrevet

Selvfølgelig er ikke hva hi gjør med graviditeten uinteressant. Det er ikke hi som har vært utro, det er det faren til barnet som har vært og er det noen som skal få ei skyllebøtte her inne så er det den gifte mannen.

Realiteten er jo at dette nye barnet er den som betaler den største prisen.

Skrevet

Realiteten er jo at dette nye barnet er den som betaler den største prisen.

Nå kan man diskutere hva som er den høyeste prisen hvis alternativet er å bli født av en kvinne som ønsker barnet men uten en far ved sin side, eller ikke bli født i det hele tatt. Barnet er blitt skapt og hvis hi ønsker å beholde barnet har barnet ganske så gode forutsettninger for et godt liv uansett om far er tilstedeværende eller ikke.

Skrevet

Det er i grunn det. Hun må regne med å bli alene, men uansett bør det være opp til kona å avgjøre hva hun ønsker. Kaster hun mannen ut så får han og hi løse problemet seg imellom. Velger hun å beholde han så får hun også ta de økonomiske og praktiske konsekvensene. Det er kun rettferdig at kona får vite det. Har ikke noe til overs for verken hi eller mannen hun ligger med. Ingen av dem utviser god dømmekraft eller moral.

Skrevet

Du er mot abort men for utroskap? Tror du trenger å kalibrere det moralske kompasset ditt (med mindre det er deg mannen er gift med).

Noen mener det er greit å ha seg med en gift mann, at det kun er HAN som må ta det moralske ansvaret. Jeg forstår ikke hvordan de kan synes det er en logisk tanke, men det er sånn det er! Noen tenker sånn. 

Anonymous poster hash: 9fd39...13e

Skrevet

Noen mener det er greit å ha seg med en gift mann, at det kun er HAN som må ta det moralske ansvaret. Jeg forstår ikke hvordan de kan synes det er en logisk tanke, men det er sånn det er! Noen tenker sånn.

Ja, jeg har fått med meg det her inne. Selv er jeg overbevist om at verden blir et bedre sted hvis vi alle har litt omtanke for hverandre. Den største drittsekken er den som er utro, men den som med viten og vilje inngår et forhold med, eller bare har seg med, en man vet har en partner er heller ikke akkurat et godt menneske.

Skrevet

Siden du allerede har bestemt deg så må du også fortelle han at du er gravid. Å ja han må fortelle kona si om utroskapen og at resultatet nå er at han skal bli far.

Kona bør kaste ut dusten og resultatet blir nok at at han gjør hva som helst for at kona skal ta han tilbake noe som sikkert betyr at han både dropper deg og barnet...

Om kona ikke vil ha han igjen så flytter han sikker sammen med deg "bare for å ha noen ". Men mest sannsynligvis så vil "forholdet" ryke for det var nok ikke dette mannen egentlig ville...

Skrevet

Siden du allerede har bestemt deg så må du også fortelle han at du er gravid. Å ja han må fortelle kona si om utroskapen og at resultatet nå er at han skal bli far.

Kona bør kaste ut dusten og resultatet blir nok at at han gjør hva som helst for at kona skal ta han tilbake noe som sikkert betyr at han både dropper deg og barnet...

Om kona ikke vil ha han igjen så flytter han sikker sammen med deg "bare for å ha noen ". Men mest sannsynligvis så vil "forholdet" ryke for det var nok ikke dette mannen egentlig ville...

What she said. Elskerinner er vanligvis for sex og gøy, ikke for de samme bæsjebleiene, våkenettene og familiestress som mannen allerede har hjemme. Ikke sikkert han blir begeistret for HIs graviditet. Men HI må jo uansett gjøre det som er rett for henne - abort eller ei.

Anonymous poster hash: 3f27a...e97

Skrevet

Ja, jeg har fått med meg det her inne. Selv er jeg overbevist om at verden blir et bedre sted hvis vi alle har litt omtanke for hverandre. Den største drittsekken er den som er utro, men den som med viten og vilje inngår et forhold med, eller bare har seg med, en man vet har en partner er heller ikke akkurat et godt menneske.

Jeg synes de er like store drittsekker... De gjør jo begge det samme, de ødelegger en familie. To må man være.

Skrevet

Nå kan man diskutere hva som er den høyeste prisen hvis alternativet er å bli født av en kvinne som ønsker barnet men uten en far ved sin side, eller ikke bli født i det hele tatt. Barnet er blitt skapt og hvis hi ønsker å beholde barnet har barnet ganske så gode forutsettninger for et godt liv uansett om far er tilstedeværende eller ikke.

Enig!

Anonymous poster hash: 93077...aa0

Skrevet

Ja, da er det bare å stålsette seg for det som kommer. Håper for all del dere klarer å håndtere dette som voksne for barnet sin del.

Får vondt av kona. Hadde det vært meg hadde jeg forlatt mannen, men håpet at du ville bidra til at barna våre fikk et godt forhold til hverandre.

Anonymous poster hash: fbb0d...e04

Skrevet

Hadde jeg vært kona så hadde jeg satt stor pris på om du hadde fortalt meg det,håper du har såpass inni deg at du gjør det HI.

Anonymous poster hash: 5c893...f98

Skrevet

Stakkar barn😖

Anonymous poster hash: 253d8...520

Skrevet

Jeg vet om en slik sak.

Far betaler bidrag og har samvær. Han ble hos kona si. Ungen er blitt stor.

Mor har giftet seg, og fått barn.

Det er ingen som vet hvordan dette blir for akkurat deg, og ditt barn.

-Det kan være far blir skilt, men ikke kommer til deg.

-Det kan være far går fra kona si til deg og baby.

-Det kan være far med glede har bidrag og samvær.

-Det kan være far fornekter dere begge.

-Det kan være far skiller seg, og at du ikke vil ha han.

Tiden vil vise! Gratulerer med graviditet 😊 Gjør det beste ut av det, å alltid ha fokus på det som er best for barnet 😊

Anonymous poster hash: 08e96...4c5

Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist! Dette kan gå greit. Vet faktisk om flere tilfeller. Nesten alt ordner seg på et vis. Gratulerer og lykke til!

Anonymous poster hash: 1e649...c06

Skrevet

Du fant ut i dag at du er gravid, eller du fant ut i dag at han er gift?

Uansett.... virker som du skal beholde, så gratulerer med svangerskap og nyt det og kos deg. Men fortell det til faren da, slik at han vêr hva som er på gang😀

Anonymous poster hash: 67335...9a5

Skrevet

Han er en del år eldre enn meg . Han er ferdig med småbarnsperioden . Hans yngste barn er 18 år . Tviler på at han blir glad for å bli far igjen! Jeg har flere ganger etter at jeg fikk vite at han er gift holdt avstand og bedt han om å ikke ta kontakt . Selv om jeg elsker mannen , har jeg virkelig prøvd å støte han fra meg . Han har likevel kommet og jeg har vært for svak :(

Skal fortelle han om dette i kveld .

Hi

Anonymous poster hash: c2bd7...4ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...