Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #26 Skrevet 11. februar 2017 Tusen takk for fint svar Jeg er så heldig at jeg har bare en mnd oppsigelse nå som kontrakten er bare er for 3 mnd. (den blir forlenget fra 1 mai.) Den andre jobben må ha folk fra 1 mai, gjerne før, men senest 1 mai. Så dette er heldigvis ikke et stort problem Bidrag har jeg gjennom nav allerede, da vi begge leverte papirer når han dro fra oss i 2013. Og han ville ikke stoppe det av en eller annen grunn, så det går sin gang. Så sånn sett bidrar han gjennom det, men tatt i betraktning barnehage regning, nye klær til tider, bleier, mat, osv, så er det vel ikke så veldig for mye. Det eneste som bekymrer meg er samværet med sønnen vår. Han er veldig avhengig av pappa, og gråter sårt hver gang han reiser igjen. Så jeg håper vi får til en god ordning.. Anonymous poster hash: ff1e2...00f Forstår godt det bekymrer deg mtp. sønnen din. Men husk at en av grunnene til at sønnen din reagerer som han gjør hele tiden er at han allerede ser for lite av faren. Det kan på sikt kanskje til og med bli lettere for sønnen din med mindre samvær. For det blir færre avskjeder. Her er det fullt og helt opp til far om han ønsker å være en god far fremover eller ikke. Ikke gå i fella og la far overnatte gratis hos deg for at han skal ha samvær med sønnen - da vil du jo være enda dårligere stilt enn du er i dag. Vil far ha samvær eller mer samvær så må han ordne seg selv. Og hvis ikke så gjør du det du allerede har gjort hele tiden - er den beste moren for sønnen din som du greier å være. Det er nok. På sikt kanskje det også kommer inn en ny mann i livet ditt som sønnen din kanskje kan få et godt mannlig forbilde i. Om faren ikke ønsker særlig samvær, da er det ikke noe du kan gjøre med det, og da tror jeg du hjelper sønnen din best ved å akseptere det. Anonymous poster hash: 9ddeb...50a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2017 #27 Skrevet 10. mars 2017 Få NAV til å fastsette bidrag. Han kan ikke holde inntekten hemmelig for dem. Anonymous poster hash: 80f36...e67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå