Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #26 Skrevet 13. februar 2017 💕Takk mine barn vokser opp med masse friluft og mye aktiviteter i helgene de også synes er veldig gøy. I tillegg til å lære å ta ansvar for ting allerede i ung alder. De er veltilpasset og sosiale individer som er empatiske og veldig flinke på skolen. Aldri hatt noe problemer med å ha hund. Det er jo ikke hundene i seg selv man reagerer på, det er at man har 10 hunder inne i huset. I stue, på kjøkken og i gangen. På soverommene også? Det er jo nødt til å bli mye hår og rusk når de springer inn og ut. Jeg ser ikke helg relevansen til at barna dine er mye ute da? Anonymous poster hash: 78315...7c4
natti_ Skrevet 13. februar 2017 #27 Skrevet 13. februar 2017 Det er jo ikke hundene i seg selv man reagerer på, det er at man har 10 hunder inne i huset. I stue, på kjøkken og i gangen. På soverommene også? Det er jo nødt til å bli mye hår og rusk når de springer inn og ut. Jeg ser ikke helg relevansen til at barna dine er mye ute da? Anonymous poster hash: 78315...7c4 Kjære anonym. Vi har nå skjønt at du ikke skjønner vitsen med hunder og hva som kan være positivt med det. Du får frysninger av at noen har ti hunder inne og tror at det ser ut som en grisebinge av den grunn. Du må bare slå deg til ro med at dette skjønner du bare ikke og uansett hvem som forklarer deg og hva som blir sagt så kommet du aldri til å skjønne det. Du kan føle deg helt trygg på at denne brukeren vet hva hun driver med. Barna har det fint og hundene Gjør ingen skade fordi de er hunder. Noen ser på de som skitne,siklende udyr. Andre ser på de som en del av familien. Vi er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2017 #28 Skrevet 13. februar 2017 Kjære anonym. Vi har nå skjønt at du ikke skjønner vitsen med hunder og hva som kan være positivt med det. Du får frysninger av at noen har ti hunder inne og tror at det ser ut som en grisebinge av den grunn. Du må bare slå deg til ro med at dette skjønner du bare ikke og uansett hvem som forklarer deg og hva som blir sagt så kommet du aldri til å skjønne det. Du kan føle deg helt trygg på at denne brukeren vet hva hun driver med. Barna har det fint og hundene Gjør ingen skade fordi de er hunder. Noen ser på de som skitne,siklende udyr. Andre ser på de som en del av familien. Vi er forskjellige. Du verden som du har kontroll på denne brukeren da? Hun kan nok snakke for seg selv, tror du ikke? Det er også forskjell på å ha en hund og å ha 10. Det ser sikkert du også? Å ha en baby på gulvet sammen med 10 firbeinte 'venner' er i beste fall spesielt. Anonymous poster hash: 78315...7c4
vimsa3 Skrevet 13. februar 2017 #29 Skrevet 13. februar 2017 (endret) Vet dere hva nå orker jeg ikke å stå her og forsvare meg for vilt fremmede mennesker. Det er mange med hund som har barn. Jeg angrer jeg skrev det makan til dømmende mennesker har jeg aldri møtt og tro meg jeg forteller det gjerne til alle hvor mange hunder jeg har. Det krever mye ordning og logistikk men vi er tre stykk her i huset som tar seg av de. Jeg har en røytefri rase med svær lufte gård ute. Vi bor på landet og hundene er for det meste ute på dagen og blir enten trent eller løper på det inngjerdede jordet vårt. Vi bruker ca 4-6 timer per dag på å trene. I huset er de i stue, kjøkken og eget hunderom. I helgene er vi på konkurranser og trening. Sånn nå håper jeg virkelig dette tema er avsluttet!! For den heksejakten her er over nå, vi lever alle livene våre forskjellig og det skall respekteres. Jeg er ikke alltid enig med andre her hverken med tanke på barneoppdragelse eller andre aspekter i livet men beskylder ikke andre dor å nærmest drive barnemisdhansling fordi at våre synspunkter ikke er like!! Jeg kan forsikre alle at mine tre barn har det supert og det samme synes vel de fleste vennene til barna som elsker å være med på lange skogsturer med oss. Endret 13. februar 2017 av vimsa3
natti_ Skrevet 14. februar 2017 #30 Skrevet 14. februar 2017 Du verden som du har kontroll på denne brukeren da? Hun kan nok snakke for seg selv, tror du ikke? Det er også forskjell på å ha en hund og å ha 10. Det ser sikkert du også? Å ha en baby på gulvet sammen med 10 firbeinte 'venner' er i beste fall spesielt. Anonymous poster hash: 78315...7c4 Selvfølgelig kan hun snakke for seg selv. Men det betyr ikke at du anonym kan spy ut eder og galle uten at noen andre reagerer på oppførselen din. Ja det er forskjell på en og ti hunder. Men ser ikke noe forskjell på det i forhold til hvor bra barna har det. La meg gjette at du ikke har hund i det hele tatt? I så fall kan jeg forstå uvitenheten din.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #31 Skrevet 14. februar 2017 Hadde aldri lekegrind, barnesikret heller huset. Trappegribd foran trappa, tok bort ting fra gulvet etc. Og man kan gå på do selv om man har en ettåring i stua. Anonymous poster hash: 9c727...1a7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #32 Skrevet 14. februar 2017 Jeg har en på 16 mnd og bruker lekegrinden om morgenen når jeg dusjer. Hvordan gjør dere andre det ellers? Anonymous poster hash: 3448a...ea3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #33 Skrevet 14. februar 2017 Vi har lekegrind som vi har brukt til begge barna. Eldste brukte den mye frem til han ville være mer aktiv på gulvet. Ble stående i stuen til han var ca 1 år, kjekt å sette han der når man skal på do og sånt. Minste er 7 måneder nå og hun bruker den litt enda, veldig greit å kunne legge henne litt oppi der når storebror racer rundt i stua og man ikke har mulighet til å følge med (mens man lager middag for eksempel). I tillegg har vi hund, så greit å bruke lekegrinden når babyen må ligge litt i fred 😊 Anonymous poster hash: 6fbff...c7d
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #34 Skrevet 14. februar 2017 Vet dere hva nå orker jeg ikke å stå her og forsvare meg for vilt fremmede mennesker. Det er mange med hund som har barn. Jeg angrer jeg skrev det makan til dømmende mennesker har jeg aldri møtt og tro meg jeg forteller det gjerne til alle hvor mange hunder jeg har. Det krever mye ordning og logistikk men vi er tre stykk her i huset som tar seg av de. Jeg har en røytefri rase med svær lufte gård ute. Vi bor på landet og hundene er for det meste ute på dagen og blir enten trent eller løper på det inngjerdede jordet vårt. Vi bruker ca 4-6 timer per dag på å trene. I huset er de i stue, kjøkken og eget hunderom. I helgene er vi på konkurranser og trening. Sånn nå håper jeg virkelig dette tema er avsluttet!! For den heksejakten her er over nå, vi lever alle livene våre forskjellig og det skall respekteres. Jeg er ikke alltid enig med andre her hverken med tanke på barneoppdragelse eller andre aspekter i livet men beskylder ikke andre dor å nærmest drive barnemisdhansling fordi at våre synspunkter ikke er like!! Jeg kan forsikre alle at mine tre barn har det supert og det samme synes vel de fleste vennene til barna som elsker å være med på lange skogsturer med oss. På kjøkkenet?? Anonymous poster hash: a0fbf...89d
vimsa3 Skrevet 14. februar 2017 #35 Skrevet 14. februar 2017 På kjøkkenet?? Anonymous poster hash: a0fbf...89d Jeg har sagt tema er ferdig! Nå må du gi deg. Ja kjøkkenet mitt er liknar med dør og da er noen av og til inne på kjøkkenet om jeg ønsker å avgrense de.. om det er ett problem for deg så HOLD det for deg selv!!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #36 Skrevet 14. februar 2017 Jeg har sagt tema er ferdig! Nå må du gi deg. Ja kjøkkenet mitt er liknar med dør og da er noen av og til inne på kjøkkenet om jeg ønsker å avgrense de.. om det er ett problem for deg så HOLD det for deg selv!! Det er ikke meg du svarer her, men for det første er det ikke opp til deg å bestemme når noe er ferdig, og for det andre er du i høy grad med på å holde liv i diskusjonen selv. Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre mener? Anonymous poster hash: 78315...7c4
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #37 Skrevet 14. februar 2017 Gutten vår trivdes veldig i lekegrinda! Kunne ligge der i timesvis (les; overdrivelse) og koste seg veldig. Etterhvert som han ville krabbe mer rundt på gulvet ble den mer og mer brukt som lekekasse, så den stod nok en stund for å ha lekene oppi før vi ryddet den vekk. Men nå er den tatt opp igjen til nestemann som ventes når som helst Har både bikkje som røyter masse, og katt, så veldig greit å ha babygymmen oppi der den første tiden. Anonymous poster hash: 74801...271
vimsa3 Skrevet 14. februar 2017 #38 Skrevet 14. februar 2017 Det er ikke meg du svarer her, men for det første er det ikke opp til deg å bestemme når noe er ferdig, og for det andre er du i høy grad med på å holde liv i diskusjonen selv. Hvorfor bryr du deg så mye om hva andre mener? Anonymous poster hash: 78315...7c4 Fordi jeg liker ikke å bli dømt av andre mennesker som ikke kjenner meg. Dette er en tråd om lekegrinder ikke mitt liv! Mitt liv her er ferdig diskutert, hva trådens tema angår er man selvsagt hjertelig velkommen å fortsette diskusjonen, slik den egentlig var påtenkt
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #39 Skrevet 14. februar 2017 Husker ikke hvor lenge vi brukte lekegrind til nr 1. Men bruker ennå til nr 2 på 9 mnd. Ho sitter der når jeg er i kjelleren å ordner klesvask. Hvis jeg må dusje mens ho er våken. Når jeg går ut for å hente post, starte bilen osv. Og av og til ellers også. Ho liker seg oppi der, men sitter aldri så lenge av gangen. Regner med å ha den fremme en god stund til Anonymous poster hash: 84532...480
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2017 #40 Skrevet 14. februar 2017 Bør sikkert ikke fortelle at jeg har hatt ti rotter (!!😱) for en stund tilbake da når man leser hvordan hundeoppdrettere blir slaktet i denne tråden 😂 Som forøvrig handler om lekegrinder btw. 😉 Anonymous poster hash: f9d73...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå