Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #1 Skrevet 11. februar 2017 Aktiv ettåring her som ikke liker grinden, men til nød bruker vi den. Har lekene til stua oppi der og den sperrer fint for vinduskarmen som han klatrer i😂 Anonymous poster hash: 21de4...4c7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #2 Skrevet 11. februar 2017 Her får ungene leke fritt. Selvfølgelig liker ikke ungen lekegrinda. Den begrenser jo aktiviteten veldig. Trodde ikke folk brukte sånn lenger... Anonymous poster hash: c9109...20b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Bruker lekegrind i korte økter på 10-15 minutter. 1åring her og. Anonymous poster hash: 10364...395
Snøfnugget Skrevet 11. februar 2017 #4 Skrevet 11. februar 2017 Blitt lite brukt her. Mye brukt til minsta når hun var helt fersk og sov mye i fred fra storebror. Nå blir den mest brukt til oppbevaring, gleder meg til å få den ut av stua. Blir sikkert mer brukt når minste begynner å bli mer aktiv og komme seg ordentlig rundt. Ellers er det meste barnesikret her så ikke så redd for å la de krabbe rundt heller. Men greit når man støvsuger, går på do osv. Sluttet å bruke den til eldste rundt 10-11 mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Her får ungene leke fritt. Selvfølgelig liker ikke ungen lekegrinda. Den begrenser jo aktiviteten veldig. Trodde ikke folk brukte sånn lenger... Anonymous poster hash: c9109...20b Her brukes lekegrind når jeg skal på do, må ut i bilen og hente varer osv. Anonymous poster hash: f99fd...ec1
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2017 #6 Skrevet 11. februar 2017 Vi kjøpte lekegrind som var 1 m x 1 m, med madrass i bunnen. Den var veldig fin, men ble omtrent aldri brukt. Vi brukte i stedet tid på å barnesikre hele 1. etasje, slik at sønnen vår kan boltre seg fritt der. Til slutt pakket vi bort lekegrinden igjen. Da var han kanskje rundt 11 mnd. og den hadde vært brukt ca. fem ganger. Anonymous poster hash: 3d147...6b5
vimsa3 Skrevet 12. februar 2017 #8 Skrevet 12. februar 2017 Jeg driver med hundeoppdrett for meg er leke grinda essensiell!! Helt fra første stund så har jeg det når jeg ikke er tilstedet. Feks ved å gå på do hente en kaffe osv. Har fungert supert på de to andre. Kaller det buret til barnet 😂. Er jo bare der maks 5 minutter.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #9 Skrevet 12. februar 2017 Jeg driver med hundeoppdrett for meg er leke grinda essensiell!! Helt fra første stund så har jeg det når jeg ikke er tilstedet. Feks ved å gå på do hente en kaffe osv. Har fungert supert på de to andre. Kaller det buret til barnet . Er jo bare der maks 5 minutter. Ville vel heller satt hundene i bur? Anonymous poster hash: a0fbf...89d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #10 Skrevet 12. februar 2017 Ville vel heller satt hundene i bur? Anonymous poster hash: a0fbf...89d Du ville det ja? Kan tenkes at hun har flere enn en. Går raskere å putte den ene ungen i grinda enn flere hunder. Har selv to hunder og det er ungen som går i bur og ikke hundene hver gang jeg må forlate rommet. Hundene ligger i ro på plassen sin, ungen er høyt og lavt. Sier seg selv hvem som går i bur da. Anonymous poster hash: 61431...546
vimsa3 Skrevet 12. februar 2017 #11 Skrevet 12. februar 2017 Ville vel heller satt hundene i bur? Anonymous poster hash: a0fbf...89d Ja det er sikkert en løsning å putte alle ti i bur hver gang jeg skall opp å tisse😂. Barnet lider ingen nød av å sitte/ligge og leke i ett-fem minutter. Har jo oppdratt to barn fra før og aldri vert noe problem. Er ikke noe problem med 3. Mann heller. Kunne ha hatt barna sammen med hundene men siden jeg er en ansvarsfull mor gjør jeg selvsagt ikke det! Ellers er vi masse ute hele dagen med både barn og hunder så nei ingen her lider noe nød 😉
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #12 Skrevet 12. februar 2017 Ja det er sikkert en løsning å putte alle ti i bur hver gang jeg skall opp å tisse. Barnet lider ingen nød av å sitte/ligge og leke i ett-fem minutter. Har jo oppdratt to barn fra før og aldri vert noe problem. Er ikke noe problem med 3. Mann heller. Kunne ha hatt barna sammen med hundene men siden jeg er en ansvarsfull mor gjør jeg selvsagt ikke det! Ellers er vi masse ute hele dagen med både barn og hunder så nei ingen her lider noe nød Nå er det vel hundene jeg ser som problemet her... Anonymous poster hash: a0fbf...89d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #13 Skrevet 12. februar 2017 Tror eldste var rundt 1 år... Yngste har vi ikke brukt til. Har brukt sprinkelsenga Anonymous poster hash: 22554...d90
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #14 Skrevet 12. februar 2017 Det har vi aldri hatt. Og virkelig ikke savnet på noe tidspunkt. Måtte jeg på do ble ungen med. Hadde ikke gått i fra våken unge i lekegrinden i flere minutter mens jeg var på do. Anonymous poster hash: 1a7e5...ce8
Superdolly Skrevet 12. februar 2017 #15 Skrevet 12. februar 2017 Vi fjernet den da vi innså at det slett ikke var en lekegrind, men verdens største lekekasse . Eldste barnet var vel omtrent et år, tenker jeg. Vi hadde aldri barnet oppi der, men ryddet alle lekene dit.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #16 Skrevet 12. februar 2017 Ja det er sikkert en løsning å putte alle ti i bur hver gang jeg skall opp å tisse😂. Barnet lider ingen nød av å sitte/ligge og leke i ett-fem minutter. Har jo oppdratt to barn fra før og aldri vert noe problem. Er ikke noe problem med 3. Mann heller. Kunne ha hatt barna sammen med hundene men siden jeg er en ansvarsfull mor gjør jeg selvsagt ikke det! Ellers er vi masse ute hele dagen med både barn og hunder så nei ingen her lider noe nød 😉 Har du ti hunder inne i huset?? 😱 Anonymous poster hash: 15414...d9a
vimsa3 Skrevet 12. februar 2017 #17 Skrevet 12. februar 2017 Har du ti hunder inne i huset?? 😱 Anonymous poster hash: 15414...d9a Ja er det ett problem for deg?? Sånn er det vel med de fleste som driver oppdrett. Det er livet mitt og gir jo ikke det opp. Betyr ikke at det er skittent og ekkelt her a la crazy cat lady... kjenner jeg blir nesten litt lei meg her nå.. og til dere som ser hundene mine som ett problem for arbet tilbringer noen minutter i en lekegrind per dag.. vel ta dere en bolle😉
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #18 Skrevet 12. februar 2017 Ja er det ett problem for deg?? Sånn er det vel med de fleste som driver oppdrett. Det er livet mitt og gir jo ikke det opp. Betyr ikke at det er skittent og ekkelt her a la crazy cat lady... kjenner jeg blir nesten litt lei meg her nå.. og til dere som ser hundene mine som ett problem for arbet tilbringer noen minutter i en lekegrind per dag.. vel ta dere en bolle😉 Ti hunder inne i et hus er nødt til å sette spor om man ikke går rundt med vaskefille og støvsuger hele tiden. Høres ganske uappetittelig ut, for å være ærlig. Usj... Anonymous poster hash: 78315...7c4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #19 Skrevet 12. februar 2017 Ja er det ett problem for deg?? Sånn er det vel med de fleste som driver oppdrett. Det er livet mitt og gir jo ikke det opp. Betyr ikke at det er skittent og ekkelt her a la crazy cat lady... kjenner jeg blir nesten litt lei meg her nå.. og til dere som ser hundene mine som ett problem for arbet tilbringer noen minutter i en lekegrind per dag.. vel ta dere en bolle Nei altså noen minutter i lekegrind er vel neppe dette barnets største problem... Anonymous poster hash: a0fbf...89d
Mumua Skrevet 12. februar 2017 #20 Skrevet 12. februar 2017 Solgte den da hun var 8 mnd, da var det håpløst å ha henne oppi der mer og den var kun brukt til oppbevaring.
natti_ Skrevet 12. februar 2017 #21 Skrevet 12. februar 2017 Ti hunder inne i et hus er nødt til å sette spor om man ikke går rundt med vaskefille og støvsuger hele tiden. Høres ganske uappetittelig ut, for å være ærlig. Usj... Anonymous poster hash: 78315...7c4 Herregud for noen fjasekjerringer dere er. Kjenner flere som driver oppdrett og ingen av de har det skittent hjemme.
vimsa3 Skrevet 12. februar 2017 #22 Skrevet 12. februar 2017 Ja jeg kan godt invitere dere på kaffe altså om dere ønsker det 😂. Men nok om meg, er bare koselig å se hva dere tenker om meg..😒 Men glad ikke venner og familie tenker slik om oss da...
natti_ Skrevet 12. februar 2017 #23 Skrevet 12. februar 2017 Ja jeg kan godt invitere dere på kaffe altså om dere ønsker det 😂. Men nok om meg, er bare koselig å se hva dere tenker om meg..😒 Men glad ikke venner og familie tenker slik om oss da... Ikke bry deg om de kommentarene. Barna dine er heldige som vokser opp med hunder.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2017 #24 Skrevet 12. februar 2017 Aldri hatt. Synes ikke noe om det... hemmer barnet og er helt unødvendig. Man får heller ta jobben som forelder, så kan barnet bevege seg. Anonymous poster hash: affb2...fe1
vimsa3 Skrevet 12. februar 2017 #25 Skrevet 12. februar 2017 Ikke bry deg om de kommentarene. Barna dine er heldige som vokser opp med hunder.💕Takk mine barn vokser opp med masse friluft og mye aktiviteter i helgene de også synes er veldig gøy. I tillegg til å lære å ta ansvar for ting allerede i ung alder. De er veltilpasset og sosiale individer som er empatiske og veldig flinke på skolen. Aldri hatt noe problemer med å ha hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå