Gå til innhold

Nabojenta skal til tyrkia...igjen.....galskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo du, Hi, som sier at det er galskap å reise til Tyrkia. Når folk så er uenige med deg, sier du plutselig at det jo er trygt, for ellers hadde ikke moren til venninnen tatt dem med på ferie dit. Hva er det du egentlig vil med tråden? Jeg har en sterk mistanke om at du faktisk har lært datteren din at det er krig og farlig der og derfor dere ikke selv kan dra dit.

Anonymous poster hash: 73125...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå så jeg si det er tåpelig å lese svar etter svar der jeg får skylden for å ha lært min datter at det er krig i tyrkia. Som sagt så har jeg ikke lært henne det. Hun har snakket med andre, hun ser innimellom nyheter og det snakkes blant vennene. Mulig kk barn på 10 har for vane å diskutere det, men det har vert gjort her.

Jeg prøver å nyansere bildet og forklare henne at det ikke er så ille. Mamman til veninda hadde jo ikke tatt henne med dit om det ikke var trygt?.

Anonymous poster hash: 45968...316

I hi spør du "er det ikke galskap å reise dit,det er jo krig der?". Vil det si at datteren din forteller deg at det er krig der, du prøver å si at det ikke er det,men føler deg likevel såpass usikker at du må spørre her inne om du eller datteren din har rett? Og i tillegg så tror du mest på datteren din sin uttalelse om at det er krig der, siden det er den vinklingen du har i hi?

Anonymous poster hash: 1132a...133

Skrevet

Er du seriøs?! Du og datteren din har et problem fordi naboen drar til Tyrkia?! Herregud! La de reise hvor de vil. En ting er å lure på om man selv vil dra dit eller ikke. Men å skape en "burde" for datteren din av at naboen drar dit. Hjelpes.....

En av de dummeste trådene jeg har sett her inne.

Anonymous poster hash: b9c91...393

Skrevet

Er du seriøs?! Du og datteren din har et problem fordi naboen drar til Tyrkia?! Herregud! La de reise hvor de vil. En ting er å lure på om man selv vil dra dit eller ikke. Men å skape en "burde" for datteren din av at naboen drar dit. Hjelpes.....

En av de dummeste trådene jeg har sett her inne.

Anonymous poster hash: b9c91...393

Enig! Og hvertfall etter siste innlegg til hi.. sjalu kanskje?

Anonymous poster hash: 910f4...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...