Gå til innhold

Mann som bruker kredittkort bak min rygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første du må innse er at du ikke kan stole på den mannen din. Han lyver glatt, han vil ha full innsikt i din økonomi og leve på deg, han krever "felles" økonomi - bare det at fellesskapet kun går én vei, ikke begge veier. Få bort skylappene dine, du kan ikke stole på mannen din, og han utnytter deg og manipulerer deg.

Eneste som duger her er ultimatum. Han innrømmer sine gjeldsproblemer og gir deg FULL innsikt i alt, svartelister seg selv hos kredittselskaper OG gir deg full kontroll over økonomien. Hvis ikke kan du ikke fortsette å leve med ham.

Han unngår deg fordi han er konfliktsky og tydeligvis har noe å skjule. Da finnes det ingen respekt eller tillit igjen i forholdet.

Slik hadde jeg ikke levd.

Anonymous poster hash: 4ae66...4e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du leste ikke HI veldig godt skjønner jeg. Mannen s det var 2000, men det viste seg å være langt mer da jeg forlangte å se i nettbanken. Det var som skrevet heller ikke første gang. Han er totalt uansvarlig når det kommer til økonomi så jeg betaler alt av regninger, lån osv. Jeg har oversikt over alt, og han vet nok ikke hvor mye lån vi har engang.

Hi

Anonymous poster hash: 37411...c5c

Han har ikke lov å holde disse opplysningene fra deg.

Anonymous poster hash: 1181b...791

Skrevet

hei jeg er en mann 32 år og er gift med min kone som er 33år. jeg er helt satt ut av det du skriver at din mann i det hele tatt bruker penger på noe uten din tilatelse???? hvorfor gjør han det??? hadde jeg gjort noe slik ville jeg ikke tørt og vist meg ofentlig. jeg personlig har en konto men har ordnet så alt av lønn kommer til min kone selvsagt: jeg er en man og jeg ville aldri gjort slik mot min kone. alt av penger jeg tjener er hennes og hun gir meg penger av og til noe jeg vet jeg får så jeg kan kjøpe noe til henne. en kvinne må ikke tro at det er greit at mannen kan bare bruke penger slik!!! jeg jobber overti når jeg kan som min plikt for min kone kan shoppe og kose seg. en dame trenger altid mye penger på seg selv og vist ikke vet jeg hun ikke føler seg spesiel som min kone er. mitt råd er og finne deg en man som verdsetter deg og har deg først og som ikke er en egoist. du fortjener og være dame ikke slave. min kone ønsker vi skal få felles konto og hun ville aldrig godtatt vist jeg skulle ha kort også. ALDRIG. din man eier ikke respect og han er ikke noe og ha. en mann som skal gi deg lykke han forstår sin plikt og vil aldri la deg trenge tenke på slikt. min kone fortjener alt. hun eier hus bil alt. og jeg vet vi altid vil holde sammen. så lenge jeg gjør min plikt vil hun altid være lykklig og det er alt som er viktig. tragisk!! en kvinne må ha en man som jobber for deg og følger deg ikke gjør noe du ikke ønsker er helt sykt i mitt hode. jeg vet min kone bestemmer veldig mye og det er slik damer er med all respekt. det er så mye en man må gjøre og det er slik han kan beholde henne livet ut. mye jobb og gjøremål noe min kone altid sier til punkt og prikke hva jeg må gjøre. du fortjener bedre og helst alt.  folk sier hun er egoistisk men folk forstår ikke at hun fortjener alt og desuten egoist er noe kvinner skal være.jeg vil bare kona skal få alt hun fortjener og det er alt .vist han bryr seg vil han la deg føle deg som en gudinne og penger vil du slippe og tenke på han noen gang ville se eller bruke igjen. vist ikke kast han ut. mange menn der ute som forstår hvordan en kvinne skal bli behandlet. likestilling er feil men 99%til kvinnen og 1% til mannen sier jeg. ett perfekt forhold er når du som kvinne har en man som tenker bare hva du fortjener som selvsagt er alt alt alt. og jeg må si hun elsker om han altid gjør som hun sier uten untak . og om min kone kan nyte livet mer en hu kan drømme om er det det minste jeg kan gjøre. jeg har hele livet mitt til  hennes tjeneste og det er alt jeg ønker. hun hun hun det er alt som er viktig .hun er egoistisk og det er forstålig. hun fortjener alt. og i sommer har jeg sagt at vist jeg får bli med på ferie vil jeg varte henne opp og bære alt og sørge for det er hun og fremmfor alt henne som har en perfect ferie. hun sier jeg kan bli med vist jeg ikke heller vil jobbe for henne når hun er vekk. men det bestemmer hun så klart så lenge det er det som er best for henne. jeg vet hun bare tester meg for hva jeg skal si men hun vil aldri i livet bære koferter eller handlebager selv.  fjord sto jeg 7 timer nesten vær dag i brennende sol og holdt en pajme grein og var vifte for henne og jeg så brent jeg hadde andregrads forbrenning på ryggen etter 4 dager men hun bare flirte og sa dette var den best ferien hennes ever. det jeg vil si er at hun elsker og se meg gjøre som hun vil. og det er alt som er viktig. den smerten kan jeg lett ha om hun sier det og så jeg kan gjøre som hun sier. en man skal gjøre alt og ikke noen untak.og du snakker om han bruker penger er så rart for meg at???han bryr seg ikke noe om deg. om han gjorde ville han gjort som en man skal gjøre. KVINNER 99% MENN1% den ene prosenten er maks for en man som bryr seg. vør så snill du fortjener ikke en slik man. han forstår ikke hvor perfect du ville hadt det om han kjerpet seg. han ville garantert aldri engste seg for du går fra han. og han ville ettervært oppdaget han aldri kunne åpne munnen engang og du ville styrt livet hans tro meg. vet han ikke vil ta til fornuft men jeg vet andre menn der ute bare venter på en kvinne de kan gjøre alt for og kunn levd av gleden av og se deg lev perfekt liv. og du fortjener det tro meg.  du er en kvinne og ja du fortjener alt.  

Anonymous poster hash: e288b...fe7
Skrevet

hei jeg er en mann 32 år og er gift med min kone som er 33år. jeg er helt satt ut av det du skriver at din mann i det hele tatt bruker penger på noe uten din tilatelse???? hvorfor gjør han det??? hadde jeg gjort noe slik ville jeg ikke tørt og vist meg ofentlig. jeg personlig har en konto men har ordnet så alt av lønn kommer til min kone selvsagt: jeg er en man og jeg ville aldri gjort slik mot min kone. alt av penger jeg tjener er hennes og hun gir meg penger av og til noe jeg vet jeg får så jeg kan kjøpe noe til henne. en kvinne må ikke tro at det er greit at mannen kan bare bruke penger slik!!! jeg jobber overti når jeg kan som min plikt for min kone kan shoppe og kose seg. en dame trenger altid mye penger på seg selv og vist ikke vet jeg hun ikke føler seg spesiel som min kone er. mitt råd er og finne deg en man som verdsetter deg og har deg først og som ikke er en egoist. du fortjener og være dame ikke slave. min kone ønsker vi skal få felles konto og hun ville aldrig godtatt vist jeg skulle ha kort også. ALDRIG. din man eier ikke respect og han er ikke noe og ha. en mann som skal gi deg lykke han forstår sin plikt og vil aldri la deg trenge tenke på slikt. min kone fortjener alt. hun eier hus bil alt. og jeg vet vi altid vil holde sammen. så lenge jeg gjør min plikt vil hun altid være lykklig og det er alt som er viktig. tragisk!! en kvinne må ha en man som jobber for deg og følger deg ikke gjør noe du ikke ønsker er helt sykt i mitt hode. jeg vet min kone bestemmer veldig mye og det er slik damer er med all respekt. det er så mye en man må gjøre og det er slik han kan beholde henne livet ut. mye jobb og gjøremål noe min kone altid sier til punkt og prikke hva jeg må gjøre. du fortjener bedre og helst alt. folk sier hun er egoistisk men folk forstår ikke at hun fortjener alt og desuten egoist er noe kvinner skal være.jeg vil bare kona skal få alt hun fortjener og det er alt .vist han bryr seg vil han la deg føle deg som en gudinne og penger vil du slippe og tenke på han noen gang ville se eller bruke igjen. vist ikke kast han ut. mange menn der ute som forstår hvordan en kvinne skal bli behandlet. likestilling er feil men 99%til kvinnen og 1% til mannen sier jeg. ett perfekt forhold er når du som kvinne har en man som tenker bare hva du fortjener som selvsagt er alt alt alt. og jeg må si hun elsker om han altid gjør som hun sier uten untak . og om min kone kan nyte livet mer en hu kan drømme om er det det minste jeg kan gjøre. jeg har hele livet mitt til hennes tjeneste og det er alt jeg ønker. hun hun hun det er alt som er viktig .hun er egoistisk og det er forstålig. hun fortjener alt. og i sommer har jeg sagt at vist jeg får bli med på ferie vil jeg varte henne opp og bære alt og sørge for det er hun og fremmfor alt henne som har en perfect ferie. hun sier jeg kan bli med vist jeg ikke heller vil jobbe for henne når hun er vekk. men det bestemmer hun så klart så lenge det er det som er best for henne. jeg vet hun bare tester meg for hva jeg skal si men hun vil aldri i livet bære koferter eller handlebager selv. fjord sto jeg 7 timer nesten vær dag i brennende sol og holdt en pajme grein og var vifte for henne og jeg så brent jeg hadde andregrads forbrenning på ryggen etter 4 dager men hun bare flirte og sa dette var den best ferien hennes ever. det jeg vil si er at hun elsker og se meg gjøre som hun vil. og det er alt som er viktig. den smerten kan jeg lett ha om hun sier det og så jeg kan gjøre som hun sier. en man skal gjøre alt og ikke noen untak.og du snakker om han bruker penger er så rart for meg at???han bryr seg ikke noe om deg. om han gjorde ville han gjort som en man skal gjøre. KVINNER 99% MENN1% den ene prosenten er maks for en man som bryr seg. vør så snill du fortjener ikke en slik man. han forstår ikke hvor perfect du ville hadt det om han kjerpet seg. han ville garantert aldri engste seg for du går fra han. og han ville ettervært oppdaget han aldri kunne åpne munnen engang og du ville styrt livet hans tro meg. vet han ikke vil ta til fornuft men jeg vet andre menn der ute bare venter på en kvinne de kan gjøre alt for og kunn levd av gleden av og se deg lev perfekt liv. og du fortjener det tro meg. du er en kvinne og ja du fortjener alt.

Anonymous poster hash: e288b...fe7

Hjelpes 😱

Anonymous poster hash: 6cb45...54b

Skrevet

Min fremtidige kjærste og kone skal styre alt økonomiske om hun ønsker det. Er helt sykt og ha en kvinne om du ikke verdsetter henne for alt i verden. hennes penger selvsagt.

Skrevet

For snill?? Du må jo være dum! Mannen din har sikkert gjeld til langt oppover ørene - noe som også er din gjeld siden dere er gift. Våkn opp.

Anonymous poster hash: 8915b...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...