Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #26 Skrevet 10. februar 2017 Du vet at det er mulig å komme seg etter psykiske kriser? Og at psykiske problemer ikke nødvendigvis innebærer at man er uskikket som forelder? Anonymous poster hash: 99f6c...a6c Jeg vet ikke om du faktisk leste det hi har skrevet her om seg selv. Ungene må ha bodd hos noen andre i ett helt år mens hun var innlagt og hun er i så dårlig forfatning at hun ikke kan jobbe og bare stille opp frivillig av og til. Anonymous poster hash: c78a6...aab
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #27 Skrevet 10. februar 2017 Hvordan i all verden har du klart å få barna dine tilbake da? Blir de fulgt opp slik at de har det bra og at din helse ikke går ut over de? Hvem bodde de hos når du var innlagt i ett år? Anonymous poster hash: c78a6...aab Morsrollen mestrer jeg utmerket. Det er det som er "jobben" min, og barnevernet har vært behjelpelige med rådgivning og veiledning. Barna har en far som stiller opp 110%, så de har det helt topp. Jeg ser dem flere ganger i uken og jeg er også hjemme på overnattingspermisjoner relativt ofte. Å være psykisk syk over lengre tid betyr ikke automatisk at man ikke er i stand til å ivareta barna sine slik man skal. Anonymous poster hash: 49514...58e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #28 Skrevet 10. februar 2017 Det er lite i dagens samfunn med tanke på boligprisene. I en vanlig bank vil jeg tro du kunne lånt ca en million under forutsetning at du enten har kausjonist eller 15% egenkapital. Anonymous poster hash: 8a272...e51
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #29 Skrevet 10. februar 2017 Jeg vet ikke om du faktisk leste det hi har skrevet her om seg selv. Ungene må ha bodd hos noen andre i ett helt år mens hun var innlagt og hun er i så dårlig forfatning at hun ikke kan jobbe og bare stille opp frivillig av og til. Anonymous poster hash: c78a6...aab Jovisst leste jeg innlegget. Det jeg reagerte på var at du var så overrasket over at hun "klarte å få barna tilbake" etter sykehusoppholdet. Og at du tydeligvis fant det rystende at barna bodde hos andre mens hun var innlagt. Ville du brukt de samme ordene dersom hun hadde vært behandlet for f eks kreft? Anonymous poster hash: 99f6c...a6c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2017 #30 Skrevet 10. februar 2017 Du bør absolutt ikke låne mer enn max 3 x inntekt, det kan vel kanskje være stritt nok å betale på det også, med så lite inn. Hvor får man i dag kjøpt bolig til ca. 1 mill? Det er ikke enkelt å komme seg inn på boligmarkedet uten ei, helst to, gode lønninger. Du har dessverre heller ikke lønn, men stønad. Anonymous poster hash: ae7d4...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå