Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #26 Skrevet 8. februar 2017 Nei, vasker ikke håret hver dag. Dusjer annenhver dag omtrent hvis jeg ikke har mensen, da dusjer jeg daglig, men ikke håret. Kan godt gå 2-3 dager mellom hver gang jeg vasker håret, men om det går 3 dager, så føler jeg at det er skittent. Anonymous poster hash: a4f1c...f90
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #27 Skrevet 8. februar 2017 Ja, hver eneste dag uten unntak. To ganger daglig når jeg har trent. Har halvlangt hår. Håret mitt er tykt, friskt og glansfullt. Anonymous poster hash: f1474...741
*Miss Marple* Skrevet 8. februar 2017 #28 Skrevet 8. februar 2017 Dere som vasker det sjeldnere enn annenhver dag, bruker dere ingen produkter i håret da?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #29 Skrevet 8. februar 2017 Mitt hår lukter heller ikke friskt etter 3 dager. Hår skal ikke lukte friskt. Det skal helst ikke lukte noen ting. Senest i går gjorde jeg en test. Da var håret mitt ille. Det var ikke vasket på 9 dager og jeg hadde oppholdt meg i en gamme med bål og masse røyk. Datteren min hadde med seg en venninne hjem og da vi satt ved bordet spurte jeg om de kunne lukte noe av håret mitt. Det kunne de ikke. Jeg flyttet meg så jeg satt rett ved side nav dem. De luktet det fortsatt ikke. Til slutt ba jeg dem lukte ned i håret. Først sa merket de lukten. Da kjente de at den var sterk også. Det er sjelden jeg sitter med håret opp i nesa på andre. Det skal derfor ganske mye til før noen merker lukt fra håret. Anonymous poster hash: 5b90a...3a2 Uff, høres kvalmt ut 🤢🤢 Vi bor i et moderne samfunn, ingen grunn til å gå rundt med skittent hår 🤢 Anonymous poster hash: f1474...741
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #30 Skrevet 8. februar 2017 Dere som vasker det sjeldnere enn annenhver dag, bruker dere ingen produkter i håret da?Nei, jeg gjør i hvertfal ikke det. Ikke annet en sjampo og balsam når jeg vasker det. Anonymous poster hash: 5b90a...3a2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #31 Skrevet 8. februar 2017 Uff, høres kvalmt ut 🤢🤢 Vi bor i et moderne samfunn, ingen grunn til å gå rundt med skittent hår 🤢 Anonymous poster hash: f1474...741 Jeg skulle jo i dusjen etterpå for å få ut røyklukt. Det var bare interessant å se hvor nær de måtte komme for å merke en så kraftig lukt ☺. Anonymous poster hash: 5b90a...3a2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #32 Skrevet 8. februar 2017 Beklager, men dere gjør ikke det. Dere kjenner det bare ikke selv. Det vises veldig godt hvem som sparer på hårvasken også. Skjønner ikke hvorfor noen virker så stolte av å vaske seg sjelden? Samtidig som de fleste er enige om at en mann som ikke vasker seg hver dag skal hives ut av huset Damer er det ikke så nøye med liksom... Og så lurer folk på hvorfor mannen ikke vil ha sex eller hvorfor de ikke klarer å finne kjæreste. Nøff nøff. Anonymous poster hash: 72cf2...cf7
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. februar 2017 #33 Skrevet 8. februar 2017 Ja det gjør jeg. Ellers klarer jeg ikke fikse det☺ Har myyye hår, fine hårstrå.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #34 Skrevet 8. februar 2017 Jeg skulle jo i dusjen etterpå for å få ut røyklukt. Det var bare interessant å se hvor nær de måtte komme for å merke en så kraftig lukt ☺. Anonymous poster hash: 5b90a...3a2 Den kraftige lukten ble jo kamuflert av røyklukta, dumma Anonymous poster hash: 72cf2...cf7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #35 Skrevet 8. februar 2017 Samtidig som de fleste er enige om at en mann som ikke vasker seg hver dag skal hives ut av huset Damer er det ikke så nøye med liksom... Og så lurer folk på hvorfor mannen ikke vil ha sex eller hvorfor de ikke klarer å finne kjæreste. Nøff nøff. Anonymous poster hash: 72cf2...cf7 "De fleste" er ikke enige i det. De som ikke bryr seg gidder bare ikke skrive noe om det. Anonymous poster hash: 5b90a...3a2
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #36 Skrevet 8. februar 2017 Jeg skulle jo i dusjen etterpå for å få ut røyklukt. Det var bare interessant å se hvor nær de måtte komme for å merke en så kraftig lukt ☺. Anonymous poster hash: 5b90a...3a2 Jeg hadde brekt meg bare du sa du ikke hadde vasket det på ni dager!!! Hadde du bedt meg lukte på det hadde jeg spydd!! Fysj så utrolig ekkelt! Skjønner ikke at folk orker å gå dagesvis uten å vaske håret 😱 Anonymous poster hash: f1474...741
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #37 Skrevet 8. februar 2017 Den kraftige lukten ble jo kamuflert av røyklukta, dumma Anonymous poster hash: 72cf2...cf7 Det kan jo he de ja. Kanskje røyklukt kan være et alternativ for dem som ikke har lyst til å vaske så ofte hvis en røyklukt som folk ikke kjenner kan kamuflere en annen lukt som folk kan kjenne mener jeg. Kanskje vi har en ny forretningsideer her."Røykluktspray" 😂 Anonymous poster hash: 5b90a...3a2
TPK Skrevet 8. februar 2017 #38 Skrevet 8. februar 2017 (endret) 20 minutter å vaske håret?! Jeg bruker totalt 5 minutter i dusjen, inkl. hårvask med sjampo og balsam! Har hår til skuldrene da, så ikke så veldig langt. Tjukt og stritt er det dog. Og så bruker jeg 5 minutter på å føne det. Lar det lufttørke mest mulig og føner rett før vi skal gå. Men jeg vasker ikke håret hver dag (dusjer ikke hver dag heller! 😱). Men det går maks to dager mellom. Endret 8. februar 2017 av TPK
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #39 Skrevet 8. februar 2017 Det kan jo he de ja. Kanskje røyklukt kan være et alternativ for dem som ikke har lyst til å vaske så ofte hvis en røyklukt som folk ikke kjenner kan kamuflere en annen lukt som folk kan kjenne mener jeg. Kanskje vi har en ny forretningsideer her."Røykluktspray" Anonymous poster hash: 5b90a...3a2 Jeg sitter mye ved bål og har også jobbet på gatekjøkken i min pure ungdom. Røyklukt og matos er det som faktisk lukter sterkt av hele mennesket når noen har sittet ved bål eller stekt hamburgere hele dagen. Det er umulig å ikke kjenne det, det sitter jo overalt. Anonymous poster hash: 72cf2...cf7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #40 Skrevet 8. februar 2017 Jeg hadde brekt meg bare du sa du ikke hadde vasket det på ni dager!!! Hadde du bedt meg lukte på det hadde jeg spydd!! Fysj så utrolig ekkelt! Skjønner ikke at folk orker å gå dagesvis uten å vaske håret Anonymous poster hash: f1474...741 Hvis du ser på side 1, så er det ei som ikke vasker håret på 14 dager, og mener at håret begynner å bli fett kun helt på slutten av denne griseperioden. Jeg trodde det bare var uteliggere og folk på gamlehjem som vasket seg så sjeldent. Anonymous poster hash: 72cf2...cf7
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #41 Skrevet 8. februar 2017 Hvis du ser på side 1, så er det ei som ikke vasker håret på 14 dager, og mener at håret begynner å bli fett kun helt på slutten av denne griseperioden. Jeg trodde det bare var uteliggere og folk på gamlehjem som vasket seg så sjeldent. Anonymous poster hash: 72cf2...cf7 Å herreguuud 😱 Sterk hårlukt er det verste som finnes! Jeg må holde pusten når jeg går forbi sånne mennesker. Utrolig at det går an å være så urenslig i 2017! Får fnatt bare av å se håret til Linni på kjendis farmen jeg 😱 (Ikke et vondt ord om Linni, hun er veldig søt. Og jeg vet de ikke har muligheter til skikkelig hårvask. Men jeg kan omtrent lukte det gjennom tv'en) Anonymous poster hash: f1474...741
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #42 Skrevet 8. februar 2017 Dere som vasker det sjeldnere enn annenhver dag, bruker dere ingen produkter i håret da? Bruker ingen hårprodukter. Jeg ønsker å tilføre kroppen minst mulig kjemikalier. Anonymous poster hash: fe88f...645
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #43 Skrevet 8. februar 2017 Jeg vasker det annenhver dag. Anonymous poster hash: 2cc45...484
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #44 Skrevet 8. februar 2017 Hva gjør egentlig dere som lukter ekkelt etter 2-3 dager uten hårvask? Det vaskes jo selvsagt om man trener oftere enn det, men sånn ellers. Jeg har aldri opplevd at det er håret til noen som lukter vondt. Da er det hele pakka: klær, hud.. (ev bare ånden). Anonymous poster hash: 18196...746
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #45 Skrevet 8. februar 2017 Bruker ingen hårprodukter. Jeg ønsker å tilføre kroppen minst mulig kjemikalier. Anonymous poster hash: fe88f...645 Du sminker deg, barberer deg eller bruker ansiktskremer heller da regner jeg med? Anonymous poster hash: 9396e...d3c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #46 Skrevet 8. februar 2017 Du sminker deg, barberer deg eller bruker ansiktskremer heller da regner jeg med? Anonymous poster hash: 9396e...d3c Bruker ansiktskrem på morgenen, men på sikt skal jeg finne en som inneholder mer naturlige ingredienser. Jeg bruker bare mascara og noen ganger pudder. Jeg bruker ikke barberskum når jeg barberer meg 😊 Anonymous poster hash: fe88f...645
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #47 Skrevet 8. februar 2017 Vasker det hver morgen. Bruker stylingprodukter, og disse må nesten vaskes ut før jeg fikser håret på nytt. Dessuten bruker jeg lenger tid på å få håret til å se noenlunde ok ut hvis jeg ikke vasker det... Anonymous poster hash: 1e1fa...6e1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #49 Skrevet 8. februar 2017 Vasker håret hver 2. eller 3. dag. Dusjer hver dag. Håret begynner å bli fett på kvelden dag 2, men hvis jeg bare skal være hjemme dag 3 dropper jeg å vaske det. Anonymous poster hash: d28dd...50a
tante grusom master of law Skrevet 8. februar 2017 #50 Skrevet 8. februar 2017 Jo, det stinker av hår som ikke blir vasket hyppig! Svigermor vasker det en gang i uken og det kjennes! Jeg vasker som regel håret hver dag og alltid etter trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå