Gå til innhold

Rart utsagn av datter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For alt dere vet kan "tisse-høna" være en leke som ser ut som ei høne som tisser.

 

Eller det kan være at barnet har mishørt/misforstått navnet på noe og at hun dermed kaller noe for "tisse-høna" (når jeg var liten var jeg sikker på at gräddost hette "babymamma ost" jeg vet ikke hvorfor, men skjønte ikke feilen selv før jeg lærte å lese.)

Hehe.

Tissehøna er et dialektord her vi bor 😊 HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hvis hun er så verbal - noe jeg ikke tviler på, er jeg sikker på at hun kan fortelle mer om situasjonen om du gir henne sjansen.

 

Anonymous poster hash: 37354...a76

Hun kan nok fortelle mer ja. Da jeg leverte henne i bhg i dag hylskrek hun og spurte om jeg ville bære henne. Det likner ikke henne. Blir jo litt mistenksom, men vil ikke bli for paranoid heller. Har ikke sagt noe til bhg enda. Ho

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Skrevet

Barn på 2,5 år er vel på småbarnsavdeling?! Der leker de aldri alene uten oppsyn av voksne altså

 

Anonymous poster hash: 9da26...119

Ja, hun er på småbarnsavdeling. De klarer ikke følge med barna hele tida alltid. Her om dagen var datteren min og et annet barn og forsynte seg med nøtter uten at de voksne fikk det med seg. Det gikk heldigvisbra og de ansatte i bhg innrømte at slikt ikke skal skje. HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Skrevet

Hun kan nok fortelle mer ja. Da jeg leverte henne i bhg i dag hylskrek hun og spurte om jeg ville bære henne. Det likner ikke henne. Blir jo litt mistenksom, men vil ikke bli for paranoid heller. Har ikke sagt noe til bhg enda. Ho

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Hvorfor i alle dager fortalte du det ikke til barnehagen?

 

Anonymous poster hash: 81759...d31

Skrevet

 

Hvorfor i alle dager fortalte du det ikke til barnehagen?

 

Anonymous poster hash: 81759...d31

De siste månedene er det flere ting vi har tatt opp med dem, så jeg velger "kampsakene" med omhu. Synes det er utfordrende å finne en balanse. HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Skrevet

De siste månedene er det flere ting vi har tatt opp med dem, så jeg velger "kampsakene" med omhu. Synes det er utfordrende å finne en balanse. HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Du trenger jo ikke klage eller angripe barnehagen for noe. Bare fortell dem hva hun sa og spør om de vet hva hun mente.

 

 

Anonymous poster hash: 94a10...48c

Skrevet

Da mitt barn gikk på småbarnsavdelingen var på samme alder fortalte det noe liknende, men mer graverende. Bhg tok dette nesten som et overgrep og barnevernet ble innblandet.Det andre barnet måtte skifte avdeling og det ble flere andre konsekvenser som jeg ikke vil utlevere.

Ta dette på alvor! Dette er ikke noe å feie under teppet.

 

Anonymous poster hash: 51048...f57

Skrevet

Du trenger jo ikke klage eller angripe barnehagen for noe. Bare fortell dem hva hun sa og spør om de vet hva hun mente.

 

 

Anonymous poster hash: 94a10...48c

Lurt! Samboer skal ta det opp i dag med bhg i dag hvis en av de faste ansatte er til stede. HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Skrevet

De siste månedene er det flere ting vi har tatt opp med dem, så jeg velger "kampsakene" med omhu. Synes det er utfordrende å finne en balanse. HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Men du trenger jo ikke å ta det opp som en kampsak. Det holder jo å informere de om det. Som barnehageansatt så hadde jeg satt pris på å få vite det

 

Anonymous poster hash: 81759...d31

Skrevet

 

Men du trenger jo ikke å ta det opp som en kampsak. Det holder jo å informere de om det. Som barnehageansatt så hadde jeg satt pris på å få vite det

 

Anonymous poster hash: 81759...d31

Takk for svar. Vi skal ta det opp med barnehagen. HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Skrevet

Takk for svar. Vi skal ta det opp med barnehagen. HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Bra :)

 

Anonymous poster hash: 81759...d31

Skrevet

 

Bra :)

 

Anonymous poster hash: 81759...d31

Har du forresten opplevd at noen foreldre har tatt opp noe liknende med deg eller andre ansatte? HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Skrevet

Har du forresten opplevd at noen foreldre har tatt opp noe liknende med deg eller andre ansatte? HI

 

Anonymous poster hash: eb492...58e

Nei, den problemstillingen har jeg aldri møtt, jobber på småbarnsavdeling. Men er ganske sikker på at noen av de på storbarnsavdeling har møtt den, uten at jeg vet helt sikkert.

 

Anonymous poster hash: 81759...d31

Skrevet

.



Anonymous poster hash: f6f5b...ce1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...