Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #26 Skrevet 8. februar 2017 For alt dere vet kan "tisse-høna" være en leke som ser ut som ei høne som tisser. Eller det kan være at barnet har mishørt/misforstått navnet på noe og at hun dermed kaller noe for "tisse-høna" (når jeg var liten var jeg sikker på at gräddost hette "babymamma ost" jeg vet ikke hvorfor, men skjønte ikke feilen selv før jeg lærte å lese.) Hehe. Tissehøna er et dialektord her vi bor 😊 HI Anonymous poster hash: eb492...58e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #27 Skrevet 8. februar 2017 Hvis hun er så verbal - noe jeg ikke tviler på, er jeg sikker på at hun kan fortelle mer om situasjonen om du gir henne sjansen. Anonymous poster hash: 37354...a76 Hun kan nok fortelle mer ja. Da jeg leverte henne i bhg i dag hylskrek hun og spurte om jeg ville bære henne. Det likner ikke henne. Blir jo litt mistenksom, men vil ikke bli for paranoid heller. Har ikke sagt noe til bhg enda. Ho Anonymous poster hash: eb492...58e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #28 Skrevet 8. februar 2017 Barn på 2,5 år er vel på småbarnsavdeling?! Der leker de aldri alene uten oppsyn av voksne altså Anonymous poster hash: 9da26...119 Ja, hun er på småbarnsavdeling. De klarer ikke følge med barna hele tida alltid. Her om dagen var datteren min og et annet barn og forsynte seg med nøtter uten at de voksne fikk det med seg. Det gikk heldigvisbra og de ansatte i bhg innrømte at slikt ikke skal skje. HI Anonymous poster hash: eb492...58e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #29 Skrevet 8. februar 2017 Hun kan nok fortelle mer ja. Da jeg leverte henne i bhg i dag hylskrek hun og spurte om jeg ville bære henne. Det likner ikke henne. Blir jo litt mistenksom, men vil ikke bli for paranoid heller. Har ikke sagt noe til bhg enda. Ho Anonymous poster hash: eb492...58e Hvorfor i alle dager fortalte du det ikke til barnehagen? Anonymous poster hash: 81759...d31
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #30 Skrevet 8. februar 2017 Hvorfor i alle dager fortalte du det ikke til barnehagen? Anonymous poster hash: 81759...d31 De siste månedene er det flere ting vi har tatt opp med dem, så jeg velger "kampsakene" med omhu. Synes det er utfordrende å finne en balanse. HI Anonymous poster hash: eb492...58e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #31 Skrevet 8. februar 2017 De siste månedene er det flere ting vi har tatt opp med dem, så jeg velger "kampsakene" med omhu. Synes det er utfordrende å finne en balanse. HI Anonymous poster hash: eb492...58e Du trenger jo ikke klage eller angripe barnehagen for noe. Bare fortell dem hva hun sa og spør om de vet hva hun mente. Anonymous poster hash: 94a10...48c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #32 Skrevet 8. februar 2017 Da mitt barn gikk på småbarnsavdelingen var på samme alder fortalte det noe liknende, men mer graverende. Bhg tok dette nesten som et overgrep og barnevernet ble innblandet.Det andre barnet måtte skifte avdeling og det ble flere andre konsekvenser som jeg ikke vil utlevere. Ta dette på alvor! Dette er ikke noe å feie under teppet. Anonymous poster hash: 51048...f57
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #33 Skrevet 8. februar 2017 Du trenger jo ikke klage eller angripe barnehagen for noe. Bare fortell dem hva hun sa og spør om de vet hva hun mente. Anonymous poster hash: 94a10...48c Lurt! Samboer skal ta det opp i dag med bhg i dag hvis en av de faste ansatte er til stede. HI Anonymous poster hash: eb492...58e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #34 Skrevet 8. februar 2017 De siste månedene er det flere ting vi har tatt opp med dem, så jeg velger "kampsakene" med omhu. Synes det er utfordrende å finne en balanse. HI Anonymous poster hash: eb492...58e Men du trenger jo ikke å ta det opp som en kampsak. Det holder jo å informere de om det. Som barnehageansatt så hadde jeg satt pris på å få vite det Anonymous poster hash: 81759...d31
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #35 Skrevet 8. februar 2017 Men du trenger jo ikke å ta det opp som en kampsak. Det holder jo å informere de om det. Som barnehageansatt så hadde jeg satt pris på å få vite det Anonymous poster hash: 81759...d31 Takk for svar. Vi skal ta det opp med barnehagen. HI Anonymous poster hash: eb492...58e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #36 Skrevet 8. februar 2017 Takk for svar. Vi skal ta det opp med barnehagen. HI Anonymous poster hash: eb492...58e Bra Anonymous poster hash: 81759...d31
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #37 Skrevet 8. februar 2017 Bra Anonymous poster hash: 81759...d31 Har du forresten opplevd at noen foreldre har tatt opp noe liknende med deg eller andre ansatte? HI Anonymous poster hash: eb492...58e
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #38 Skrevet 8. februar 2017 Har du forresten opplevd at noen foreldre har tatt opp noe liknende med deg eller andre ansatte? HI Anonymous poster hash: eb492...58e Nei, den problemstillingen har jeg aldri møtt, jobber på småbarnsavdeling. Men er ganske sikker på at noen av de på storbarnsavdeling har møtt den, uten at jeg vet helt sikkert. Anonymous poster hash: 81759...d31
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2017 #39 Skrevet 9. februar 2017 . Anonymous poster hash: f6f5b...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå