Gå til innhold

Mann med dårlig hygiene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med at du legger deg på sofaen ved siden av, skrever ut, klør deg tydelig i skrittet, heiser deg opp og klør deg bak! Så gnir du deg i ansiktet, reiser deg opp og kysser ham og går og henter et rundstykke du deler med dine bare hender, slenger på ei osteskive og serverer ham. Alt imens du later som ingenting.

Ha,ha...ler så tårene triller her:-)))
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk jeg snakket med han i går, å jeg tror han skjønte alvoret. Han har blitt enig i å gå til en hudspesialist for han sier selv at grunnen til at hånda er så ofte nedi der er fordi det klør. Legen mener han vil ikke hjelpe noe for de kan ingenting (...) men klarte overtale han til hudspesialist. Sa til han at dette går ikke, og forklarte på en så orntlig måte jeg kunne hvordan jeg ser han for tiden. Han lovte å skjerpe seg. I mårrest gikk han rett på badet å vasket hendene når han sto opp, så det er jo en god start. Jeg håper for oss begge at han gjennomfører.

HI

Anonymous poster hash: 6b197...f17
Skrevet

Da fikk jeg snakket med han i går, å jeg tror han skjønte alvoret. Han har blitt enig i å gå til en hudspesialist for han sier selv at grunnen til at hånda er så ofte nedi der er fordi det klør. Legen mener han vil ikke hjelpe noe for de kan ingenting (...) men klarte overtale han til hudspesialist. Sa til han at dette går ikke, og forklarte på en så orntlig måte jeg kunne hvordan jeg ser han for tiden. Han lovte å skjerpe seg. I mårrest gikk han rett på badet å vasket hendene når han sto opp, så det er jo en god start. Jeg håper for oss begge at han gjennomfører.

HI

Viktig at han vasker hendene etter hvert toalettbesøk, før matlaging og hver gang han tar på underlivet sitt. Han MÅ dusje hver eneste dag (dette må du legge ned krav om hvis han skal bli boende). Samboeren din har nok kanskje fått sopp og depresjoner. Jeg var samboer med en bipolar mann som ikke dusjet på 3-4 dager i strekk (før jeg tvang han i dusjen), lå bare i senga/ved tv'en eller dataen hele dagen. Måtte bare til slutt flytte og ta med barnet vekk. Ustabil fyr. Barnet nektet forøvrig å gå på do hos faren under samvær. Det var så uhorvelig møkkete der.

Anonymous poster hash: bbb30...d2d

Skrevet

Jeg brekker meg av denne tråden :( 

HI, jeg ville nok gått.

Skrevet

Seriøst, så pripne dere er. Det med ballekløing og grafsing er jeg enig i. Det er uakseptabelt å ikke vaske henda, si at "her i huset grafser vi på balla på badet, og vasker hendene etterpå". Sikkert bare en dum uvane han (og mange andre menn) har. 

Ang. svetting, bør han selvsagt dusje hvis han grisesvetter hver dag! Men.. at det lukter våt hund etter 3 dager? Høres ut som han har en sykdom! Ingen normale mennesker lukter våt hund. 

Anonymous poster hash: 2fc55...b5b
Skrevet

Viktig at han vasker hendene etter hvert toalettbesøk, før matlaging og hver gang han tar på underlivet sitt. Han MÅ dusje hver eneste dag (dette må du legge ned krav om hvis han skal bli boende). Samboeren din har nok kanskje fått sopp og depresjoner. Jeg var samboer med en bipolar mann som ikke dusjet på 3-4 dager i strekk (før jeg tvang han i dusjen), lå bare i senga/ved tv'en eller dataen hele dagen. Måtte bare til slutt flytte og ta med barnet vekk. Ustabil fyr. Barnet nektet forøvrig å gå på do hos faren under samvær. Det var så uhorvelig møkkete der.

Anonymous poster hash: bbb30...d2d

Hehe, ifølge flere tråder på DiB er det også vanlig for kvinner å ikke vaske seg mer enn 1-2 ganger i uka, og de mener selv at de lukter blomster. Rart det der :D

Skrevet

Seriøst, så pripne dere er. Det med ballekløing og grafsing er jeg enig i. Det er uakseptabelt å ikke vaske henda, si at "her i huset grafser vi på balla på badet, og vasker hendene etterpå". Sikkert bare en dum uvane han (og mange andre menn) har. 

Ang. svetting, bør han selvsagt dusje hvis han grisesvetter hver dag! Men.. at det lukter våt hund etter 3 dager? Høres ut som han har en sykdom! Ingen normale mennesker lukter våt hund. 

Anonymous poster hash: 2fc55...b5b

Man lukter æsj og fysj hvis man svetter mye og ikke dusjer mer enn 1 eller 2 ganger i uka. Våt hund eller ikke, hvorfor er man prippen hvis man ikke vil omgås griser?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå visualiserer jeg en eksklusiv episode av "Pinlige sykdommer" for mitt indre øye, der mannen til HI kommer inn med 7-8 diagnoser, deriblant skrittsopp og fotsopp (og de to konkurrerer om å bre seg og nå fram til kneet først).

Strupehodet mitt har det ikke helt godt nå.

Anonymous poster hash: a43b6...548

Skrevet

Nå visualiserer jeg en eksklusiv episode av "Pinlige sykdommer" for mitt indre øye, der mannen til HI kommer inn med 7-8 diagnoser, deriblant skrittsopp og fotsopp (og de to konkurrerer om å bre seg og nå fram til kneet først).

Strupehodet mitt har det ikke helt godt nå.

Anonymous poster hash: a43b6...548

😂

Anonymous poster hash: 2aefa...af8

Skrevet

Hehe, ifølge flere tråder på DiB er det også vanlig for kvinner å ikke vaske seg mer enn 1-2 ganger i uka, og de mener selv at de lukter blomster. Rart det der :D

Vel, hudspesialister er vel ganske enige om at det ikke er bra eller sunt for huden å dusje hver dag, og så sant man ikke har trent eller har møkkete arbeid, er det strengt tatt ikke nødvendig. Hår bør i utgangspunktet heller ikke vaskes med såpe mer enn en gang i uken, men for de fleste vil da håret oppleves som fett og vanskelig, så et par ganger i uken vil være naturlig. Dusjing morgen og kveld er nymotens overdrivelse.

Men stinker man så dusjer man ikke ofte nok. 😂

Anonymous poster hash: b2b41...dbb

Skrevet

HI

Hvordan har det gått til nå, Hi?

Jeg mener at det er viktig at han kommer seg til vanlig lege også, pga. summen av problemene. Det med en så stor hodesvette i tillegg til de andre symptomene som er kommet siste året kan være tegn på sykdom som kan kreve behandling.

Anonymous poster hash: d27ee...cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...